quote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Een graad of 12, de CV-ketel heeft het begeven...
Ja ik , had gehoord is goed voor glanzend haar, en de porien van je huid sluiten zo beter !quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef utopie het volgende:
Boven de 45 graden douchen kan toch nooit goed zijn voor je huid?
Zijn er nog meer mensen die koud afspoelen?
met een ingebouwde thermometerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef sararaats het volgende:
Niet te warm anders verbrandt m'n huid.
Ik heb een speciale douchekop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the pleasure - the privilege is mine
Mijn douchekop verandert van kleur.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
met een ingebouwde thermometer?
pas op hoor.. straks verbrand je bij 40 graden
Mijn poriën hebben geen problemen met sluiten.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja ik , had gehoord is goed voor glanzend haar, en de porien van je huid sluiten zo beter !
Dat kan wel kloppen, want een geiser en een thermostaatkraan werken ook niet samen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef padlarf het volgende:
Geen idee, de combinatie thermostaatkraan en de geiser hier werkt geloof ik niet helemaal. OF die nou op 40 graden staat of op 70, het is even warm.
32 heet? Grapje zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef Schadenfreude het volgende:
Is dit serieus? Ik douche zelf op 32 graden en dat vind ik al heet; laat staan 45...
Brrrr, moet ik echt niet aan denken!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef utopie het volgende:
Omdat iedereen altijd tegen mij zegt dat ik veel te warm douche,
ben ik benieuwd naar op welke temperatuur jullie douchen.
Ikzelf begin altijd op 35 graden en ga dan langzaam omhoog naar de 40.
Vlak voordat ik eronder uit ga nog 10 seconden heel koud.
En jullie?
Heet als in: de spiegel is beslagen en de badkamer is warm en vochtig. Als ik heter douche kom ik er zwetend onder vandaan... (bij wijze van spreken)quote:
Dat ben ik heul niet, dat is Junkiesietzequote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Zegt de gozer die met verlichting onder zijn scooter reed....
Ik had toch verwacht dat je als Eskimo niet zo van die ontzettend warme douches houdt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:16 schreef Edskimo het volgende:
Van 38graden naar steeds warmer.
eindig vaak tegen de 50 aan.
Geweldig!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef TheeLiefhebber het volgende:. Temperaturen van onder de 10 graden hebben zoals alle mannen proefondervindelijk ondervonden hebben het tegenovergestelde effect.
Zo ongeveer, misschien staat die op een fractie kouder ingesteld. Dat te heette is niet voor mij.quote:
Als ik bij m'n vriendin douche staat de douche altijd te heet en kom ik met rode voeten de douche uit tenzij ik het bijstel naar wat kouder.quote:Op zondag 17 april 2011 10:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Toen ik nog thuis woonde op 38 graden met thermostaatkraan, maar ikzelf heb een mengkraan en merk dat nu ik zelf meng, ik minder warm douche dan voorheen.
Toen de ketel verrot was ging ik bij mn ouders douchen en ik kwam niet hoger meer dan 35 graden anders zag ik eruit als een kreeft haha
Dat is koud waterquote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja ik , had gehoord is goed voor glanzend haar, en de porien van je huid sluiten zo beter !
warmte-urticariaquote:Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef loveforever het volgende:
Ik zelf douche altijd rond de 33 graden... en dan krijg ik al rode vlekken overal![]()
Sluit ook altijd af met even een koude douche...
ik douche altijd precies op 38quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kunnen mensen beneden de 38 graden douchenJe zou dan echt gewoon verkleumen
Dan verkleum jij dus als je in de zomer onder de douche staat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kunnen mensen beneden de 38 graden douchenJe zou dan echt gewoon verkleumen
In de zomer is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan verkleum jij dus als je in de zomer onder de douche staat?
Edit: Ikzelf douche rond de 38 graden volgens mij. Ik weet het eigenlijk niet eens... het is bijna altijd anders, maar net hoe koud/warm ik het heb.
Op je thermostaat staat een getal G.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef Zoheetik het volgende:
Wie gaat er nou met thermometer onder de douche staan?
Nou ja kan zijn wegens medische noodzaak of zo.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef utopie het volgende:
Ikzelf begin altijd op 35 graden en ga dan langzaam omhoog naar de 40.
Vlak voordat ik eronder uit ga nog 10 seconden heel koud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |