Was toch al van plan te vertrekken en mijn nationaliteit op te zeggenquote:
Wat hij jij gescoord?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was toch al van plan te vertrekken en mijn nationaliteit op te zeggen
En als iemand nog lager scoort dan ontvangt hij een Belgisch paspoort.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga mijn Nederlands paspoort maar inruilen voor een Marokkaanse ofzo. Dat past beter bij mijn scoren.
Dan wel een nieuwe Fok username nemen hè.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was toch al van plan te vertrekken en mijn nationaliteit op te zeggen
Vooral die -n ookquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ga mijn Nederlands paspoort maar inruilen voor een Marokkaanse ofzo. Dat past beter bij mijn scoren.
Hm, Vlamingen zijn over het algemeen meer ontwikkeld, zou er trots op zijn. Ook al zijn er dan nog Walenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
En als iemand nog lager scoort dan ontvangt hij een Belgisch paspoort.
4.8quote:
2x zoveel dan de laagopgeleidenquote:
Als-dan-fouten.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
2x zoveel dan de laagopgeleidenEn dan gaat het me om de taalfout. En dan zeuren over laagopgeleiden
Dat is sowieso het verhaal bij die Marco Borsato-songs.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Picchia het volgende:
Al die onderdrukte huisvrouwen in het publiek worden helemaal emotioneel. Maar helaas, na het concert moeten zij weer naar huis.
Marco heeft 1 goed nummer, de rest zuigt. Van Jan Smit, die in het vorige topic langskwam, zuigt echt alles. Wat zingt hij slecht zeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Picchia het volgende:
Al die onderdrukte huisvrouwen in het publiek worden helemaal emotioneel. Maar helaas, na het concert moeten zij weer naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |