Newbie? Kijk effe opnieuw meneertje 2009.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, helemaal niet.
En anders open je maar een topic in KLB.
Allemaal die newsbies hier die alleen maar lopen te klagen.
Niet newbie op Fok, meer in de 3FM-reeks. En check ook de PIquote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Newbie? Kijk effe opnieuw meneertje 2009.
Ohja, diequote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit was m'n oude.
Hehe ik heb een keer in groep 8 kritiek als critique gespeld ofzo. Was mijn enige fout in die hele toets.
Ja dat is bij je eindexamen ook, dus niets kut aan. Gewoon goed opletten.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, die
Onze docent is kut, één keer een apostrof of komma enz vergeten is meteen al een halve fout. Dan telt het snel op.
Ja, oké, dat is waar.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat is bij je eindexamen ook, dus niets kut aan. Gewoon goed opletten.
Nou heb ik makkelijk praten want ik heb een redelijk grote talenknobbel, maar toch.
Paultjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff ik moet gaan leren maar door dat weer heb ik daar zo hard geen zin in. En ik ben verkouden dus ben supersnel moe en moet nog 40 bladzijden samenvatten.Kutzooi.
I'm half alive
Is Gerard alweer afgelopen?
Heb hier al vaker gepost....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet newbie op Fok, meer in de 3FM-reeks. En check ook de PI
Jeroenquote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee Ruben.
NOUUU DAT BEN IK IN DE SPIEGEL!!!
En je reageerde hetzelfde als Michiel gister in de studio op een wesp?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had net serieus de grootste hommel die ik ooit gezien heb in mijn kamer.
Nee hoor. Ik kom nu bijvoorbeeld even zeggen dat ik die single van Within Temptation best goed vind.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij kom je hier alleen om te zeiken he?
Top.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kom nu bijvoorbeeld even zeggen dat ik die single van Within Temptation best goed vind.
Ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand vanacht 0-1 uur opgenomen?
Hahahha vanaf nu neem ik je kritieken niet meer serieus.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kom nu bijvoorbeeld even zeggen dat ik die single van Within Temptation best goed vind.
Welke? Plage?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef alors het volgende:
Domme kut, een plaat aanvragen die je nog 400 keer gaat horen
Stomme mutsquote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja heel nuttig je kip wassen met azijn.
Audio of video?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand vanacht 0-1 uur opgenomen?
Ik vind hem ook goed, maar ik zal nooit een fan worden van het Nederlandse lied.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef InGebruik het volgende:
Kan er niks aan doen, ben er ook niet trots op, maar ik vind deze uitvoering van Afscheid toch best wel leuk.
Ik vind het Nederlandstalige muziek ook niet alles.. Toch vind ik muziek als de 3j's en I.O.S. wel erg lekker.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed, maar ik zal nooit een fan worden van het Nederlandse lied.
Hoorde ik vanmiddag inderdaad ook al.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
JvT en de Wolff, was al bekend volgens mij.
Daar moet ik dan weer niks van hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik vind het Nederlandstalige muziek ook niet alles.. Toch vind ik muziek als de 3j's en I.O.S. wel erg lekker.
had ik niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |