Sterkte.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef miieejj het volgende:
m'n lieve oma is maandag-avond overleden..![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Allrounder het volgende:
Kan nog wel eens een zomerhitje worden.
donderdag 14-04quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef miieejj het volgende:
die 3fm awards.. ik weet het niet of ik weer ga kijken op t.v
welke dag is 't eigenlijk?
Het topic wordt weer hilarisch, dus blijf hierquote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan kijk ik echte meisjes in de jungle
tijdens top SR heb ik zoveel fouten gezien, dat ik je afraad om daar aan te beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Sersjee het volgende:
Niemand die om 21:45 bij de Ramones iets had van "![]()
![]()
"? Schande. Net zo'n grote schande als dat die plaat als "Blitzkrieg Bob" in de computer staat. Echt, er staan stomme dingen in de systemen daar... Ze zouden mij een tijdje moeten inhuren om al die stommiteiten er uit te vissen.
Ow jawel hoor, stond hier lekker hardquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Sersjee het volgende:
Niemand die om 21:45 bij de Ramones iets had van "![]()
![]()
"? Schande. Net zo'n grote schande als dat die plaat als "Blitzkrieg Bob" in de computer staat. Echt, er staan stomme dingen in de systemen daar... Ze zouden mij een tijdje moeten inhuren om al die stommiteiten er uit te vissen.
Nou, gezien mijn haast dwangmatige wil om namen goed geschreven te zien worden lijkt het juist de ideale klus voor me. Ik bedoel, elke keer als ik "Greenday" langs zie komen wil ik de maker van die fout serieus een ros voor z'n harses verkopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tijdens top SR heb ik zoveel fouten gezien, dat ik je afraad om daar aan te beginnen.
Nou, dat valt wel mee. Ze zijn pas gestopt in '96 en volgens jouw profiel ben je precies een jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, stond hier lekker hardBen verder geen fan van de Ramones, was voor mijn tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |