Ik ben de site wat beter aan het bekijken en nu snap ik waarom je hier badkleding aan moet. Het is gewoon een zwembad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Sanadome is idd helemaal niks als je naar een sauna wilt
Apart! Die constatering nader onderzoeken lijkt me nuttig!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:48 schreef Padayan het volgende:
Het gaat me niet eens zo om het zelf naakt zijn, ik vind het gewoon niet prettig om tussen naakte mannen te zitten. Dat geeft me een erg ongemakkelijk gevoel.
Maar ik zal eens naar een damesdag kijkenDank voor alle opmerkingen.
Ten eerste vind ik het opsommen dat je gratis gebruik mag maken van zaken als scrubzout wel grappig, want dat is altijd en overal gratis, maar goed. Maar dan dat je mee mag doen met '1 van de 6 opgietingen'. Huh? Moet je je daar inschrijven en mag je dan maar 1x per dag of zo??quote:Arrangement voor 2 personen
• Ontvangst op de Zwaluwhoeve tussen 12:00 uur en 14.00 uur met een wellness fruitcocktail en fruity sweets
• Gebruik van alle saunafaciliteiten tot 23:30 uur
• Vrij gebruik van scrubzout, Fa Showercream en SEAH Hairspa shampoo van Schwarzkopf Professional
• Vrij gebruik van de zuiverende Salounge ruimte
• Op basis van beschikbaarheid deelname aan 1 van de 6 opgietingen
• Dinerbuffet
• Zwaluwhoeve verwenpakket
geinig, toevallig heb ik deze week die aanbieding ook zitten bekijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Op vakantieveilingen.nl bij een arrangement van de Zwaluwhoeve staat:
[..]
Ten eerste vind ik het opsommen dat je gratis gebruik mag maken van zaken als scrubzout wel grappig, want dat is altijd en overal gratis, maar goed. Maar dan dat je mee mag doen met '1 van de 6 opgietingen'. Huh? Moet je je daar inschrijven en mag je dan maar 1x per dag of zo??
Mensen bieden er meer dan 50 euro op...quote:Op zondag 5 juni 2011 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
geinig, toevallig heb ik deze week die aanbieding ook zitten bekijken.
en idd mij viel hetzelfde op.
ik vond het maar een mager arrangement
ik zag het ja. byzonder. mij lijkt het helemaal niets daar, als ik lees wat er hier over gepost wordt.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen bieden er meer dan 50 euro op...
Betaalt iemand daar ooit de normale entree?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Blik het volgende:
Ik ben zelf toevallig vorige week bij de Zwaluwhoeve geweest met zo'n dergelijk arrangement. Als je wilt kun je gewoon aan alle opgietingen meedoen als je wilt. Echter zijn de opgietingen redelijk pittig als je de opgieting vergelijkt met die van De Veluwse Bron. De opgieting duurt een stuk langer namelijk.
50 euro is overigens helemaal geen verkeerde prijs, aangezien er ook een dinerbuffet bij zit en fruity sweets (waar je je helemaal kunt voleten als je zou willen). De normale entreeprijs voor 2 personen is al meer dan 50 euro.
Neemt verder niet weg dat ik de Zwaluwhoeve ook té druk vind voor de beschikbare ruimte die er is. Ik zou er niet aan moeten denken om daar te moeten zijn in de winter bijvoorbeeld, het is een sauna die redelijk wat buitenruimte heeft, en van binnen is het redelijk krap opgezet.
Hoe lang duren de opgietingen in de Zwaluwhoeve dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef Blik het volgende:
Ik ben zelf toevallig vorige week bij de Zwaluwhoeve geweest met zo'n dergelijk arrangement. Als je wilt kun je gewoon aan alle opgietingen meedoen als je wilt. Echter zijn de opgietingen redelijk pittig als je de opgieting vergelijkt met die van De Veluwse Bron. De opgieting duurt een stuk langer namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |