abonnement Unibet Coolblue
pi_97239295
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
En als je in het weekend gaat is het uitzicht in de sauna soms erg prettig met de loyly meneer, of McWapper, zoals wij hem gedoopt hebben. Achter zijn (fijne) rug om, uiteraard :@
En zodra je als man naar vrouwen kijkt in de sauna ben je een viespeuk :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:49:43 #127
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_97239502
Ik stel voor dat we gewoon dit soort saunareviews gaan maken mensen :9

http://www.dailymotion.com/video/xfynm9_nn-nude-sauna_sexy
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_97239702
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:49 schreef Stefan het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon dit soort saunareviews gaan maken mensen :9

http://www.dailymotion.com/video/xfynm9_nn-nude-sauna_sexy
weet je het zeker? ik wil best hoor, maar zo met mijn 38 en diverse zwangerschappen en keizersnee en alles is het wellicht niet helemaal wat je in gedachten had :') :X :D :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97247285
Centre du Lac is voor mij helaas wat uit de route, anders zou ik er zeker een kijkje gaan nemen.

Hier kun je overigens 25% korting krijgen op de entree:

http://www.pmavoordelen.n(...)welness/20110517.php

Geldt voor al deze sauna's:

Elysium
-Thermen Born Sittard
-Thermen Bussloo
-Thermen Beauty Sauna van Egmond
-Houten Sauna
-Saré Thermen en Beauty
-Thermen Lucaya
-Centre du Lac
-Thermen Roosendaal
-Thermen Beauty Anholts
-Thermea Son
-Thermen Tilburg
- Spa Wellness Weesp
-Thermen de Waterlelie

Nu vind ik zelf 25% niet zoveel maar is beter dan niks, als je er toch heen gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 mei 2011 @ 14:53:45 #130
163650 Greys
pi_97247592
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En zodra je als man naar vrouwen kijkt in de sauna ben je een viespeuk :P
:D

Scheelt dat het personeel niet bloot is, dan mag het :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 19:16:07 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97259415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Scheelt dat het personeel niet bloot is, dan mag het :+
dat moet je niet zeggen, afgelopen zaterdag zat er een dame bij mij in de sauna die mijn allereerste loyly deed.als bezoekster zeg maar.
toen was ze gekleed, nu niet
man man wat een geweld :X
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 mei 2011 @ 19:19:34 #132
163650 Greys
pi_97259611
Oh bij CdLac doet het personeel als ze vrij zijn ook wel eens mee aan een drijfsessie of loyly :)
Maar dan zijn ze op dat moment geen personeel, gewoon gast. Ik stoor me daar niet aan :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97260202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:49 schreef Stefan het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon dit soort saunareviews gaan maken mensen :9

http://www.dailymotion.com/video/xfynm9_nn-nude-sauna_sexy
Tsja, ik vond die sauna's eerlijk gezegd niet erg aantrekkelijk :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97279094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:56 schreef simmu het volgende:

[..]

weet je het zeker? ik wil best hoor, maar zo met mijn 38 en diverse zwangerschappen en keizersnee en alles is het wellicht niet helemaal wat je in gedachten had :') :X :D :P
38 en diverse zwangerschappen??
Er was een echtpaar hier in de stad dat 28 kinderen had en geen tweelingen. Hier ter stede was dat een record! Op enig moment was de moeder tegelijk met een dochter uitgeteld.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_97282530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:45 schreef bigfoot1972 het volgende:
Centre du Lac is voor mij helaas wat uit de route, anders zou ik er zeker een kijkje gaan nemen.

Hier kun je overigens 25% korting krijgen op de entree:

http://www.pmavoordelen.n(...)welness/20110517.php

Geldt voor al deze sauna's:

Elysium
-Thermen Born Sittard
-Thermen Bussloo
-Thermen Beauty Sauna van Egmond
-Houten Sauna
-Saré Thermen en Beauty
-Thermen Lucaya
-Centre du Lac
-Thermen Roosendaal
-Thermen Beauty Anholts
-Thermea Son
-Thermen Tilburg
- Spa Wellness Weesp
-Thermen de Waterlelie

Nu vind ik zelf 25% niet zoveel maar is beter dan niks, als je er toch heen gaat.
Dank je wel! Het is toch een fijne korting! :Y
pi_97282843
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik moet mijn vriendin maar eens porren voor een dagje Centre du Lac. Dit klinkt erg overtuigend O+
* Leintjeuh meldt!

Ik had het er laatst met kaasplankje over, en die zei dat zijn ervaring was dat het zo'n... Ons kent ons sauna is. Ouwe-jongens-krentenbrood sfeer. Net als in de 5 Mei sauna in Leiden, daar heb ik echt een enorme schurfthekel aan. Maar ik wil het best een keer proberen :D
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 08:47:38 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97282917
wat is een ouwe-jongens-krentenbrood-sfeer?
pi_97282980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:47 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een ouwe-jongens-krentenbrood-sfeer?
Nouja, mensen die in kliekjes hangen, gasten en personeel die aan elkaar refereren als ome Piet en tante Sjaan, gekletst over werk en de kinderen terwijl je een Loyly of opgieting doet en personeel dat het zo druk heeft met kletsen met de vaste gasten dat je als 'saunatoerist' 10 minuten zit te wachten voordat je je flesje water kan kopen aan een bar die midden in een bruin café staat. Je kunt de sigarettenrook er ruiken. Zoals in Leiden dus :')
pi_97283598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:51 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nouja, mensen die in kliekjes hangen, gasten en personeel die aan elkaar refereren als ome Piet en tante Sjaan, gekletst over werk en de kinderen terwijl je een Loyly of opgieting doet en personeel dat het zo druk heeft met kletsen met de vaste gasten dat je als 'saunatoerist' 10 minuten zit te wachten voordat je je flesje water kan kopen aan een bar die midden in een bruin café staat. Je kunt de sigarettenrook er ruiken. Zoals in Leiden dus :')
Ik heb er nooit sigarettenrook geroken, dat lijkt me ook harstikke vies in de sauna! Ze hebben buiten in de tuin wel een rookvoorziening, maar daar zit ik dus nooit in, want ik rook niet. Laatst zat ik in de opgieting met 39 man en er werd specifiek gevraagd of men niet wilde praten, want de rust is belangrijk. Ik vind in vergelijking met andere sauna's het vaak juist stil en erg rustig in Centre du Lac. Bij mij bevorderd dat het wellness gevoel, juist de rust die daar veel beter bewaardt wordt.

Het personeel doet hun best om je naam te leren kennen, dat is wel waar. Ik word weleens met m'n naam aangesproken de eerste keer en in ieder geval de keren daarna. Ze onthouden graag wie wie is zodat je het niet elke keer hoeft te zeggen. Ze hebben veel vaste gasten, dus die worden inderdaad met voornamen aangesproken als ze dat willen.

Kliekjes zie ik nauwelijks, alleen groepjes van 2 of 4. Dat zie ik in andere sauna's ook. Veel mensen kennen elkaar en praten met elkaar, dus ons-kent-ons is het misschien wel, maar niet op de onvriendelijke manier. Het komt wel voor dat je als 'toerist' aangesproken wordt door mensen die vragen of je het fijn hebt of het gewoon gezellig vinden om een gesprekje met je aan te gaan. Geen behoefte aan? Dan zeg je dat toch gewoon? (Gebeurde ons in Papendrecht ook een aantal keren de andere dag en is mij in CdL 2x overkomen in de 10+ keer dat ik er ben geweest).

Er loopt altijd voldoende personeel, dus ondanks dat er wel gekletst wordt heb ik nooit langer dan 5 minuten op iets hoeven te wachten. In ieder geval weet ik nu dat ik niet naar 5 Mei hoef als ik het zo hoor!
pi_97284051
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:26 schreef kahlie het volgende:

[..]

Dank je wel! Het is toch een fijne korting! :Y
Klopt, is niet slecht. Maar als je bedenkt dat je gratis naar de Zwaluwhoeve kan (+3,95 reserveringskosten per reservering) of voor 7 euro naar de Saunadrome (met de 5-badenkaart) dan zijn de toegangsprijzen ook met 25% korting nog relatief hoog.
pi_97284716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:21 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik heb er nooit sigarettenrook geroken, dat lijkt me ook harstikke vies in de sauna! Ze hebben buiten in de tuin wel een rookvoorziening, maar daar zit ik dus nooit in, want ik rook niet. Laatst zat ik in de opgieting met 39 man en er werd specifiek gevraagd of men niet wilde praten, want de rust is belangrijk. Ik vind in vergelijking met andere sauna's het vaak juist stil en erg rustig in Centre du Lac. Bij mij bevorderd dat het wellness gevoel, juist de rust die daar veel beter bewaardt wordt.

Het personeel doet hun best om je naam te leren kennen, dat is wel waar. Ik word weleens met m'n naam aangesproken de eerste keer en in ieder geval de keren daarna. Ze onthouden graag wie wie is zodat je het niet elke keer hoeft te zeggen. Ze hebben veel vaste gasten, dus die worden inderdaad met voornamen aangesproken als ze dat willen.

Kliekjes zie ik nauwelijks, alleen groepjes van 2 of 4. Dat zie ik in andere sauna's ook. Veel mensen kennen elkaar en praten met elkaar, dus ons-kent-ons is het misschien wel, maar niet op de onvriendelijke manier. Het komt wel voor dat je als 'toerist' aangesproken wordt door mensen die vragen of je het fijn hebt of het gewoon gezellig vinden om een gesprekje met je aan te gaan. Geen behoefte aan? Dan zeg je dat toch gewoon? (Gebeurde ons in Papendrecht ook een aantal keren de andere dag en is mij in CdL 2x overkomen in de 10+ keer dat ik er ben geweest).

Hier wil ik me helemaal bij aansluiten :Y
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2011 @ 10:21:12 #142
163650 Greys
pi_97285052
Mijn ervaring is dat het personeel alleen even gezellig met je praat als je dat duidelijk zelf aangeeft, dus zelf begint. En na de eerste keer loyly en eerste keer drijfsessie werd keurig aan ons gevraagd of het bevallen was, of de loyly goed vol te houden was etc. Ik vind dat juist prettig.

Verder zijn er misschien twee personeelsleden die ons kennen als 'De dames *mijn achternaam*' en dat vind ik juist leuk, dat ze proberen te onthouden wat je de vorige keer wel of niet prettig vond.
Voorbeeld: een van de eerste keren hadden we een massage van mannelijke masseurs en stonden we een beetje tegen de dame aan de receptie te giechelen dat het best lastig is om elegant in je nakie op een massagetafel te klimmen. Dat kon ze zich voorstellen, stelde ons helemaal gerust dat de masseurs dan niet kijken (klopte ook, draaien ze zich om om een handdoek te pakken) maar toen we een paar weken later weer kwamen en weer een massage wilden, vroeg ze of we deze keer liever vrouwelijke masseurs hadden in verband met *knipoog*. Ik vind dat juist héél erg attent :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 01-06-2011 15:36:07 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97285265
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef Greys het volgende:
Mijn ervaring is dat het personeel alleen even gezellig met je praat als je dat duidelijk zelf aangeeft, dus zelf begint. En na de eerste keer loyly en eerste keer drijfsessie werd keurig aan ons gevraagd of het bevallen was, of de loyloy goed vol te houden was etc. Ik vind dat juist prettig.

Verder zijn er misschien twee personeelsleden die ons kennen als 'De dames *mijn achternaam*' en dat vind ik juist leuk, dat ze proberen te onthouden wat je de vorige keer wel of niet prettig vond.
Voorbeeld: een van de eerste keren hadden we een massage van mannelijke masseurs en stonden we een beetje tegen de dame aan de receptie te giechelen dat het best lastig is om elegant in je nakie op een massagetafel te klimmen. Dat kon ze zich voorstellen, stelde ons helemaal gerust dat de masseurs dan niet kijken (klopte ook, draaien ze zich om om een handdoek te pakken) maar toen we een paar weken later weer kwamen en weer een massage wilden, vroeg ze of we deze keer liever vrouwelijke masseurs hadden in verband met *knipoog*. Ik vind dat juist héél erg attent :D
Dat is idd erg attent van ze! ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2011 @ 10:37:54 #144
163650 Greys
pi_97285457
Eerlijk is eerlijk, één keer (van al die keren) was er een groepje van drie mannen - die normaal naar de 5 Mei sauna in Leiden gingen zeiden ze - en die waren irritant en luidruchtig. Onderling, tegen elkaar dus. Werd echter direct iets van gezegd door het personeel toen ze in de loyly quasi lollig met elkaar gingen zitten 'bekvechten' onderling, liepen een beetje populair te doen en te klagen over de 5 Mei sauna dat daar alles kapot is. Want mensen stoorden zich er aan dat ze zo luidruchtig waren.
Maar zoiets komt volgens mij in elke sauna wel een keertje voor.

Roken mag je trouwens absoluut niet in het restaurant. Alleen buiten (is een speciaal rokers chaletje in de tuin voor als het regent).

Ik wil wel ooit Elysium eens proberen, puur om het te kunnen vergelijken. Maar ik denk dat ik daarna heel hard weer terug hol naar Pijnacker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97287145
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:41 schreef bigfoot1972 het volgende:

[..]

Klopt, is niet slecht. Maar als je bedenkt dat je gratis naar de Zwaluwhoeve kan (+3,95 reserveringskosten per reservering) of voor 7 euro naar de Saunadrome (met de 5-badenkaart) dan zijn de toegangsprijzen ook met 25% korting nog relatief hoog.
Tja, ik ben zelf niet zo van de grote sauna's. Ik vind dat zo masaal en kan me dan niet prettig ontspannen. Zelfs gratis ga ik niet naar de Zwaluwhoeve ;) Ik weet dat hier mensen zijn die daar net zo over denken... daar moeten de kleinere (en misschien dus ook duurdere) sauna's het dan van hebben :) Dus dan is 25% korting op je eigen sauna harstikke leuk.
pi_97300275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

* Leintjeuh meldt!

Ik had het er laatst met kaasplankje over, en die zei dat zijn ervaring was dat het zo'n... Ons kent ons sauna is. Ouwe-jongens-krentenbrood sfeer. Net als in de 5 Mei sauna in Leiden, daar heb ik echt een enorme schurfthekel aan. Maar ik wil het best een keer proberen :D
12 of 13 juni? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97300947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
12 of 13 juni? O-)
Prima, maar niet vergeten dat t dan Pinksteren is heh, dan kan het vrij druk zijn.

Komt je trouwens op wow straks?
pi_97303391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:

Prima, maar niet vergeten dat t dan Pinksteren is heh, dan kan het vrij druk zijn.

Komt je trouwens op wow straks?
Oh, Pinksteren. Daarom ben ik dus vrij :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97583392
Gister weer een lekker dagje Elysium gedaan. Het was rustig, je had vaak de hele sauna voor jezelf.
In de nieuwe luistersauna geweest. Die is niet zo heet, maar de half ronde banken zitten wel erg fijn. Je kan er niet in liggen, maar dat is niet zo erg omdat het toch niet heel heet is.
In de kristalsauna (ruim, lekker warm), kruidensauna (heet! :% ) en de banja (berkentakritueel) geweest.
Ook gaan we altijd even in de stoomgrot en het kruidenbad en we zwemmen altijd even.
We zijn tussendoor in de hammam geweest. Dat vind ik echt een aanwinst. Lekker even kletsen, scrubben en poedelen tussen de sauna-gangen door in een prachtige ruimte.
Normaal gesproken gaan we in het weekend en dan is de bediening vaak niet zo best. Nu was dat allemaal prima geregeld. We werden steeds vlot en vriendelijk geholpen. Het eten is niet zo heel bijzonder, maar dat wisten nu inmiddels wel.
Ook een heerlijke massage gehad. Ik had een Slavische dame die heel snel en stevig masseerde. Ze gebruikte veel haar onderarmen en knokkels. Heel anders dan ik gewend ben, maar het was echt heel fijn. Ik was echt 50 minuten helemaal van de wereld :z .

Al met al een lekker rustig dagje Elysium. Volgende keer willen we eens naar Pijnacker (ik ben wel benieuwd naar die McWapper :P )
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:34:33 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_97583707
McWapper, die is leuk ja! Wij hebben hem afgelopen weekend gezien. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')