Niks. Ik had alleen gezien dat ik de biefstuk die in de koelkast lag drie dagen geleden al had moeten opeten.quote:
Is dat zo? Ik heb nog nooit "bedorven" vlees gegeten. Ik weet niet eens of het wel bedorven is of dat de datum redelijk ruim is genomen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef SiGNe het volgende:
heheeen wijze les..
Heb je overigens wel meteen een zuurtje..
Ja, onder bepaalde omstandigheden, die waarschijnlijk niet helemaal optimaal zijn in een supermarkt/koelkastquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef SiGNe het volgende:
Een beetje biefstuk heeft sowieso 30 dagen gerijpt, komt de smaak alleen maar ten goede.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef wonderer het volgende:
Ik droomde dat Kraan en Juul me leerden hoe ik vlees dat over de verkoopdatum was moest bereiden
Ik moest wel lachen toen ik wakkerwerd
Duh, die ziet z'n kans schoon nu iedereen even afgeleid isquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Floor1974 het volgende:
In dat voorstukje van komende week zie je Kranenborg helemaal uit z'n dak gaan tegen een kandidaat. Niets wat op het bord ligt deugt. Dat op zich is al vermakelijke TV, maar nog leuker is, dat Jaspers ondertussen wel op z'n dooie akkertje dat hele bord staat leeg te kanen
Hahaha, ja viel me ook al opquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Floor1974 het volgende:
In dat voorstukje van komende week zie je Kranenborg helemaal uit z'n dak gaan tegen een kandidaat. Niets wat op het bord ligt deugt. Dat op zich is al vermakelijke TV, maar nog leuker is, dat Jaspers ondertussen wel op z'n dooie akkertje dat hele bord staat leeg te kanen
quote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, die ziet z'n kans schoon nu iedereen even afgeleid is
Morgen weerquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hahaha, ja viel me ook al op. Weekend zonder TC is saai!
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Floor1974 het volgende:
Dat op zich is al vermakelijke TV, maar nog leuker is, dat Jaspers ondertussen wel op z'n dooie akkertje dat hele bord staat leeg te kanen
Hij kauwt? Hij slikt niet alles heel door?quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef hexje het volgende:
Soms word ik een beetje misselijk als ik Juul zie kauwen.
Volgens mij herkauwt hij ook. Met z'n 7 magenquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef hexje het volgende:
Soms word ik een beetje misselijk als ik Juul zie kauwen.
ga je dan de smaken beoordelen?quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Ole het volgende:
Morgen ben ik erbij. Mits niet eten bij de Chinees
zo'n ouderwetse, met babi pangang enzo... Vind je niet zoveel meer in de grote stad
Nou hier in Amsterdam ( nepstad) heb je allemaal van die zogenaamde echte Chinese restaurants. Niets mis met een ouderwetse Babi Pangang en een Loempia!quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ga je dan de smaken beoordelen?
woon in zo'n grote stad dan?
ooh woon jij in Amsterdam?? Amsterdamquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou hier in Amsterdam ( nepstad) heb je allemaal van die zogenaamde echte Chinese restaurants. Niets mis met een ouderwetse Babi Pangang en een Loempia!
deze dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |