Dat is dan weer verrassend.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
Wie was die lekkere geile donkere mevrouw?![]()
Nee geen voortrekkerij. De enige rede waarom bewoners Gerard nomineren is omdat hij een gevaarlijke tegenstander is. Servio weet daar alles van.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een voortrekkerij
Ik kijk niet meer
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:24 schreef shomila het volgende:
Ze konden niks vinden zeker van Gerard gooide ze dit er maar in.Tja het is maar hoe je je gedraagt he
Oh, was het een vrouw? Nu je het zegt...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
Wie was die lekkere geile donkere mevrouw?![]()
quote:
Nou ik versta toch iets anders onder iemand de waarheid vertellenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:24 schreef Troublesome het volgende:
[..]
Nee geen voortrekkerij. De enige rede waarom bewoners Gerard nomineren is omdat hij een gevaarlijke tegenstander is. Servio weet daar alles van.
Brrrrr.... Zij is ook een RAT!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
kijk die trol van een laura nou eens geniepig lachen, wat een rat ook al
en volgens mij is het idd Pepijn Bierenbroodspot...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Ferdo het volgende:
Zo, De Stem kan zijn Stem toch aardig verheffen.
Gelulquote:
Moet je je voorstellen dat moniek de stem wasquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef Ferdo het volgende:
Zo, De Stem kan zijn Stem toch aardig verheffen.
geweldig he, lach me een breukquote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die muziek ook daarachter, net of god spreekt
Dan waren alle bewoners gewoon letterlijk en figuurlijk versplinterd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat moniek de stem was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |