en gebruiken....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Oeh, hij krijgt de nominaties te zien... dat kan ie volgens mij wel handelen...
Zo kennen we haar!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
Jo tegen Flip: het gaat om mij niet om jou.
Dit is alleen maar een opsteker voor hemquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Oeh, hij krijgt de nominaties te zien... dat kan ie volgens mij wel handelen...
Nou dat viel inderdaad tegen... Had op z'n minst de stemafspraken verwacht ofzo...quote:
helemaal niks... wat een faalweek zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef suzi1 het volgende:
wat heeft hij nou aan dit soort waarheden???
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
Wie was die lekkere geile donkere mevrouw?![]()
bokitoquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
Maar ze presteerde het om het te onthouden. Iets wat volgens mij al meer dan moeilijk genoeg is voor Lauw-ra. Voor hetzelfde geldt was ze na het influisteren alweer gaan liggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Nadat anderen dit haar hadden ingefluisterd
je moeder?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
inderdaad.... lekker belangrijk ook al die ouwe meukquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef suzi1 het volgende:
wat heeft hij nou aan dit soort waarheden???
De schoonmaakster toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
die met die cavia op d'r kop?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
Cyhena?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
Mo kreeg wel kutbeeldenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou dat viel inderdaad tegen... Had op z'n minst de stemafspraken verwacht ofzo...
Wat een voortrekkerijquote:Op woensdag 6 april 2011 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Weinig confronterend, meer een egobooster..
Die is al 2 jaar dood nuquote:
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |