beetje kort en saai.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef rickyszz het volgende:
Vanavond DEHDD bij Jensen, Ha dat wordt lachen!
dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vrees dat ze iedereen zich tegen Dominique keert en dat hij dus exit gaat..
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Sofia90 het volgende:
Dominique: ''Ik ben hier om een dame te worden niet Jan uhh Lang Jan leve de lol
Want Dilara is zo'n catch?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Gemaskerde het volgende:
Als Gary voor die 'Bianca' kiest is ie wel een dikke mongol.
Nee, want hij weet toch dat dit programma uiteindelijk uitgezonden gaat worden en die Bianca het zou zien. Grote kans dat hij haar dan kwijt is. Terwijl als hij Dilara kiest hij alsnog Dilara heeft tochquote:
Stomme uitdrukking op z'n smoel steeds als hij iets onzinnig vindt. Hij probeert ook constant grappig te zijn. Heel kinderachtig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind die Gary toch zoooooo irritant en verschrikkelijk.
Idd, met zn bijdehandte opmerkingen en niet grappige opmerkingen steeds. Als je ziet hoe hij die brief bijvoorbeeld opleest, heel kinderachtig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Stomme uitdrukking op z'n smoel steeds als hij iets onzinnig vindt. Hij probeert ook constant grappig te zijn. Heel kinderachtig.
Inderdaad. Wat een irritante kneus, hoe die kijkt, praat en loopt...bah bah.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind die Gary toch zoooooo irritant en verschrikkelijk. Echt zo'n schijnheilige neger, die nog steeds de stoere jongen wil uithangen. Zodra hij de kans krijgt gaat hij weer de fout in of laat hij weer blijken hoe belachelijk hij dit allemaal vindt.
Met zijn gebaartjes achter iemand zijn rug om en zijn gangsta-straattaal![]()
je weet togg hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind die Gary toch zoooooo irritant en verschrikkelijk. Echt zo'n schijnheilige neger, die nog steeds de stoere jongen wil uithangen. Zodra hij de kans krijgt gaat hij weer de fout in of laat hij weer blijken hoe belachelijk hij dit allemaal vindt.
Met zijn gebaartjes achter iemand zijn rug om en zijn gangsta-straattaal![]()
Haha, dacht net hetzelfde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |