Je was me voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die in hun joggingbroek naar school/werk gaan
Paupers
Dat is klacht waardig ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die in hun joggingbroek naar school/werk gaan
Paupers
Vind je dan niet van jezelf dat je er echt als een tokkiewijf uitziet?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Taartjeh het volgende:
Alleen als ik met de hond moet wandelen wil ik hem nog wel eens aanhouden.
Heb geen tokkie-uitstraling dus dat valt mee, bovendien kom ik bijna nooit mensen tegen dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind je dan niet van jezelf dat je er echt als een tokkiewijf uitziet?
Toch is het te lelijk en tokkie voor woorden.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Heb geen tokkie-uitstraling dus dat valt mee, bovendien kom ik bijna nooit mensen tegen dan.
Alleen heel vroeg in de ochtend bij dauw of rond middernacht wanneer het idd rustig is buiten, dan kan het nog wel, maar overdags....quote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Heb geen tokkie-uitstraling dus dat valt mee, bovendien kom ik bijna nooit mensen tegen dan.
ik doe het ook heel vroeg in de ochtend en rond middernachtquote:Op woensdag 6 april 2011 19:59 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
[..]
Alleen heel vroeg in de ochtend bij dauw of rond middernacht wanneer het idd rustig is buiten, dan kan het nog wel, maar overdags....
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
ik doe het ook heel vroeg in de ochtend en rond middernacht
Broeder! Geen ketting is sterk genoeg om jou tegen te houden, geen tralies is sterk genoeg om jou niet door te laten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef utopie het volgende:
heb er minimaal stuk of 4 in mijn kledingkast zitten
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:47 schreef Beach het volgende:
Mits je ze alleen binnenshuis aantrekt, prima.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga regelmatig gedressed met joggingbroek naar school
Vrouwen kontjes in joggingbroek
Broeder, joggingbroek naar scorro is beetje skeer vriend.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, moet jij ook eens doen met je mooie ogen
Ik ben altijd mezelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, moet jij ook eens doen met je mooie ogen
Chicks diggen mijn swagga, ik kom aan met mijn freepant en mijn polo cap je weet.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Broeder, joggingbroek naar scorro is beetje skeer vriend.
Koud enzo alles jeweettoch. Dames diggen die shit ook niet eh sahbi.
Gewoon jeans doen, chicks willen je dan echt eten. Eerlijk ik maak geen fatoe.
Just sayin'rustug!
En dan ooknog met voorkeur slimfit jeans.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Broeder, joggingbroek naar scorro is beetje skeer vriend.
Koud enzo alles jeweettoch. Dames diggen die shit ook niet eh sahbi.
Gewoon jeans doen, chicks willen je dan echt eten. Eerlijk ik maak geen fatoe.
Just sayin'rustug!
Is tight fit ook goedquote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dan ooknog met voorkeur slimfit jeans.![]()
die shiit digg ik echt hard brada
Aviator Broeken van PMEquote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dan ooknog met voorkeur slimfit jeans.![]()
die shiit digg ik echt hard brada
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |