abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95130506
ik sta ruim 1 jaar ingeschreven bij mijnwoonservice.nl en dacht eens te gaan kijken hoe het met het aanbod is.
tot mijn verbazing staan er in de hele gemeente. (Haarlem, Velsen, Heemstede, Bennebroek, Zandvoort) geen huizen te huur??? :?

ik snap er geen fluit van, dat kan toch niet? of is mijnwoonservice gewoon een slecht bedrijf voor deze gemeente?
pi_95130919
Site zal wel problemen hebben, lijkt me sterk dat ze helemaal niks meer aanbieden.

Probeer het morgen nog eens.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 19:03:30 #3
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_95131090
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik neem deze even mee naar Klussen en Wonen
Past hij denk ik beter !
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:01 schreef RacerDKB het volgende:
Site zal wel problemen hebben, lijkt me sterk dat ze helemaal niks meer aanbieden.

Probeer het morgen nog eens.
volgens mij zag ik dit een paar maanden terug ook al.
wel staat er Het nieuwe aanbod verschijnt op dinsdag 12 april 2011.
zal het zijn dat je alleen 1 week woningen ziet omdat ze zo snel weg zijn?
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:42:21 #5
331499 Hallie
Klusser in wording
pi_95201647
Ik heb familie in Zandvoort en omgeving wonen en weet dat de wachttijd voor een huurwoning helaas heel lang is omdat er gewoon weinig aanbod is. Mijn zusje staat daar bij een woningbouwvereniging al jaren ingeschreven en is eindelijk een beetje bovenaan in de wachtrij terecht gekomen. Mijnwoonservice ken ik eigenlijk niet en van de site wordt je ook niet veel wijzer. Ik zet een beetje mijn vraagtekens erbij. Misschien is het verstandig om je ook in een gemeente zelf bij een woningbouwvereniging in te schrijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')