Schiet op jij, je zo bonnie sint cee al 10 min geleden uitlaten.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Ik ga dus gr gr doei doei niet te leuk doen en geen dingen doen die ik ook iet zou doen ok ok
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Een verstandskies eruit waarbij verdovingen niet werken, 5 zelfs niet. anyway, op skype ga ik niet praten, ik kan niet eens drinken, laat staan pratne.
Typen ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Een verstandskies eruit waarbij verdovingen niet werken, 5 zelfs niet. anyway, op skype ga ik niet praten, ik kan niet eens drinken, laat staan pratne.
Ik moet ook mijn verstandkiezen eruit laten halen maar durf niet goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Beterschapquote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
jouwquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik neem jou zoontje mee, heb ik een broertje
Gast, vreet ns door dan, in de tijd dat jij zit te eten heb ik al 12 big mac menu's naar binnen gewerkt, zelfs met deze half verdoofde muil.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gast, vreet ns door dan, in de tijd dat jij zit te eten heb ik al 12 big mac menu's naar binnen gewerkt, zelfs met deze half verdoofde muil.
Heul nietquote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gast, vreet ns door dan, in de tijd dat jij zit te eten heb ik al 12 big mac menu's naar binnen gewerkt, zelfs met deze half verdoofde muil.
Ik vind jou ook lievquote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:
Graag gedaan. Mijnn tieten zijn episch, vraag maar aan Hups.quote:
Eenschquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mijnn tieten zijn episch, vraag maar aan Hups.
't is al opquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Je hebt nog 3 min om te vreten koelkast :p
Dus?quote:
Het idee dat er 2 personen in dit topic zijn met epische tieten is duizelingwekkend natuurlijkquote:
Mooi.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het idee dat er 2 personen in dit topic zijn met epische tieten is duizelingwekkend natuurlijk
picsquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mijnn tieten zijn episch, vraag maar aan Hups.
Dat plan zou best eens kunnen werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi.
Dat was mijn plan om mono uit te schakelen de 16de.
We duizelen hem gewoon met tieten en dan schijt hij niet mijn laminaat onder
We doen dat op het grasveld daar mag hij alles laten lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat plan zou best eens kunnen werken.
Of het backfired en hij laat spontaan alles lopen
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef Rensjebree het volgende:
zo lekker croissantjes eten met salami !
Dan nog is het geen smakelijk idee.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We doen dat op het grasveld daar mag hij alles laten lopen.
Liever daar dan in mn woonkamer of nog erger slaapkamerquote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog is het geen smakelijk idee.
Jullie boobs uiteraard wel.
Dat moet je niet hebben nee, dat hij je bed volschijtquote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever daar dan in mn woonkamer of nog erger slaapkamer
dat lijkt me dan wel weer lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens ook nog wat kaas tussen gedaan!
de combi kaas salami is ook prima!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat lijkt me dan wel weer lekker
Wandaquote:
Broodje pindakaas met banaan ookquote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef Rensjebree het volgende:
MMMM het is echt een aanrader croissantjes met salami!
Muffinquote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
.....die eeuwige roem heeft vergaard in Muffin's topic!
Wat kost dat p/m?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie durft mij te bellen tijdens de live show
en dan bedoel ik dus niet op skype
Zoute haring met vanillevla ook!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Zokunen het volgende:
Banaan met rookvlees op brood is ook lekker
Hieroquote:
Dag Knetterquote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben wegLaptop reparateur kan er elk moment zijn
Heb al alles van hem, ook toen hij nog BSOD was en zulksquote:
DENNEWATTE? Blue Screen of death?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb al alles van hem, ook toen hij nog BSOD was en zulks
Mij ook!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
De combinatie klinkt mij te vies om te proberen.
Ik nie snap jou?quote:
Mijn housewarming jongequote:
Popje ookquote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
tuurlijk! koelkast is een jutter.. baas!
Welke chat?
Jij wil echt ruzie met me hequote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast heb je ook B-A-B-E - Itsie Bitsie Boe ?
Jaquote:
Houden zo!quote:
Waar is dat dan je woont niet meer hier in de buurt toch.quote:
In Emmen en geen ideequote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar is dat dan je woont niet meer hier in de buurt toch.
En niet onbelangrijk; wie komen er allemaal?
wordt wel weer gefixt als die ander dicht is, gewoon links naar My Activequote:Op woensdag 6 april 2011 19:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toen ik naar de chat ging zag ik dat Fanta topic, dus nu klopt die link naar het topic van Trooperz niet meer....
ik zei niksquote:Op woensdag 6 april 2011 19:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toen ik naar de chat ging zag ik dat Fanta topic, dus nu klopt die link naar het topic van Trooperz niet meer....
Pamper is een kutluier, vandaar. Mag je mee schelden ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kenser Pamper UMTS Vodafone kaart
Omdat ik geen hj glas hebquote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo klaar met bellen.
Patjen waarom stuur jij een foto van HJ in een Jupiler glas
Heb ik ook niet. Moet ik wel regelen eigenlijk.quote:
lelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie deze tafel als bureau?
http://www.jysk.nl/120/121/3610002/a/catalog
Mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie deze tafel als bureau?
http://www.jysk.nl/120/121/3610002/a/catalog
Chromequote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Chrome is eng snel![]()
Maar alle PI's en smileys doen het nu weer wel..
Opera is beter.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Chrome is eng snel![]()
Maar alle PI's en smileys doen het nu weer wel..
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb even aan qwea gevraagd of ze al een nieuwe vetpan heeft!
quote:
Wutquote:
Ja op mijn Yamahaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
Toppertje, wist je nog toen je die live ging spelen
Tunein link staat ook al 3 jaar in de OP hequote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij doet het weer met iTunes hoor Koelkast![]()
Ik schaam me!
Dat was echt grappigquote:
Maar kan die oude site dan niet beter gewoon helemaal offline gehaald worden ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tunein link staat ook al 3 jaar in de OP he
Wordt aan gewerktquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar kan die oude site dan niet beter gewoon helemaal offline gehaald worden ?
Voor faalkneuzen zoals ik
ja? Laat potje haar boobs zien?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen, veel geiler.
Jij bent een vrouwelijke eindbaasquote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hoi snuf, ik heb alle liedjes van eminem speciaal voor jou
NEE GA NIET WEGquote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef sharr het volgende:
Jongens, ik stop met posten. Ik schijn op ajacied te lijken, evenveel posts en even nutteloos.
Het was fijn jullie gekend te hebben
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
Murp klinkt als Bob Dylan maar dan Brabants
Je kent patje toch welquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
Murp klinkt als Bob Dylan maar dan Brabants
Blood Sugarquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast hoe heette dat liedje van Pendulum ook alweer die je als laatste draaide vanmiddag?
Blood Sugarquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast hoe heette dat liedje van Pendulum ook alweer die je als laatste draaide vanmiddag?
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat maakt je minder cool
[ afbeelding ]
Ik zou echt niet weten waarom iemand op dit forum mij zou hatenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik haat jou
ok dat moet ik van iemand maar ik zeg niet wie
ok ok gr grquote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom iemand op dit forum mij zou haten
Omdat je Sharr geneukt hebt !!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom iemand op dit forum mij zou haten
En dan moet je me haten?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat je Sharr geneukt hebt !!!!
Ik zit niet in de chat, dus stel 'm hierquote:Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Zokunen het volgende:
Voor de mensen op de chat, ik heb zojuist een prangende maar off topic vraag gesteld
Hier ook, en ik zie geen titel, dus geen idee waar ik op klik..quote:
Zo dan maarquote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Omg wat een goal was dit gisteren zeg !!!!![]()
![]()
![]()
Kennelijk een video van een meesterlijke goal van gisteren.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier ook, en ik zie geen titel, dus geen idee waar ik op klik..
6/6 meldtquote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan niet, bij mij staat altijd Pagina 1/1
Dat en andere standaard PIquote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan niet, bij mij staat altijd Pagina 1/1
Lol, ff teruglezenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Je lijkt Ajacied wel met nutteloze posts nu
Valt wel mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Je lijkt Ajacied wel met nutteloze posts nu
Die heb ik nog in Draakje gestoptquote:
Het lijkt me wel tof om dat gewoon over je broek aan te trekken en dan een dagje te gaan shoppen in een grote stad.quote:
Mag ik dan op je schoot komen zitten?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Het lijkt me wel tof om dat gewoon over je broek aan te trekken en dan een dagje te gaan shoppen in een grote stad.
ik zou dat willen zienquote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Het lijkt me wel tof om dat gewoon over je broek aan te trekken en dan een dagje te gaan shoppen in een grote stad.
Heb jij me iets te vertellen?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mag ik dan op je schoot komen zitten?
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij wil erop zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij dan?
Jij wilt met dat ding rond gaan lopen
met een camera voor onzin radio TEEVEEquote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Wil ik er wel achteraan lopen om de reacties van mensen te zien
Neem 'm opnieuw op dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had ooit eens een dikke rap gemaakt over je moeder aan de poeder..
Alleen die laptop is je jat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |