Schiet op jij, je zo bonnie sint cee al 10 min geleden uitlaten.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Ik ga dus gr gr doei doei niet te leuk doen en geen dingen doen die ik ook iet zou doen ok ok
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Een verstandskies eruit waarbij verdovingen niet werken, 5 zelfs niet. anyway, op skype ga ik niet praten, ik kan niet eens drinken, laat staan pratne.
Typen ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Een verstandskies eruit waarbij verdovingen niet werken, 5 zelfs niet. anyway, op skype ga ik niet praten, ik kan niet eens drinken, laat staan pratne.
Ik moet ook mijn verstandkiezen eruit laten halen maar durf niet goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
Beterschapquote:Op woensdag 6 april 2011 18:50 schreef EggsTC het volgende:
jouwquote:Op woensdag 6 april 2011 18:49 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik neem jou zoontje mee, heb ik een broertje
Gast, vreet ns door dan, in de tijd dat jij zit te eten heb ik al 12 big mac menu's naar binnen gewerkt, zelfs met deze half verdoofde muil.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gast, vreet ns door dan, in de tijd dat jij zit te eten heb ik al 12 big mac menu's naar binnen gewerkt, zelfs met deze half verdoofde muil.
Heul nietquote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gast, vreet ns door dan, in de tijd dat jij zit te eten heb ik al 12 big mac menu's naar binnen gewerkt, zelfs met deze half verdoofde muil.
Ik vind jou ook lievquote:Op woensdag 6 april 2011 18:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:
Graag gedaan. Mijnn tieten zijn episch, vraag maar aan Hups.quote:
Eenschquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mijnn tieten zijn episch, vraag maar aan Hups.
't is al opquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Je hebt nog 3 min om te vreten koelkast :p
Dus?quote:
Het idee dat er 2 personen in dit topic zijn met epische tieten is duizelingwekkend natuurlijkquote:
Mooi.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het idee dat er 2 personen in dit topic zijn met epische tieten is duizelingwekkend natuurlijk
picsquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Mijnn tieten zijn episch, vraag maar aan Hups.
Dat plan zou best eens kunnen werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi.
Dat was mijn plan om mono uit te schakelen de 16de.
We duizelen hem gewoon met tieten en dan schijt hij niet mijn laminaat onder
We doen dat op het grasveld daar mag hij alles laten lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat plan zou best eens kunnen werken.
Of het backfired en hij laat spontaan alles lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |