Ben ook benieuwd, maar ik zou het hoe dan ook echt een kutstreek vinden van Alex. Als hij zijn mond houdt, is er in principe niets aan de hand. Als hij het gaat vertellen is hij zelf ook de lul, want hij had dan eigenlijk ook meteen melding moeten maken toen hij erachter kwam en dat heeft hij verzaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:46 schreef Suusje79 het volgende:
Leuke aflevering dit! Moest wel even een traantje laten toen Callie en Arizona naar het altaar liepen. Ben ook erg benieuwd hoe het verder gaat als het uitkomt van Mer! Denk dat ze geen chief resident daardoor wordt. Of dat ze het eerst wel word en dat het uitkomt (door Alex??) en dat ze het daarmee verspeeld.
Erica? Teddy bedoel je? Erica Hahn is al een tijdje wegquote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Vlindur het volgende:
Zo hoi!
Ik lees ook mee![]()
Zojuist de laatste gezien en ik vond de mouwen van Callie vreselijk, ze konden er ook wel een betere jurk aanpassen zeg![]()
Ik vind het zó sneu voor Christina. Gemene Erica![]()
En Stark
Dat was ook zo'n kreng. Maar ik bedoel idd Teddy!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Erica? Teddy bedoel je? Erica Hahn is al een tijdje weg
Ja! Ik sta er ook van te kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
loopt greys NL nu nagenoeg gelijk met USA???zie net de bruiloft ep op net5!
Ja maar dat is het punt dus, Teddy heeft ergens wel gelijk, maar het is gewoon niet terecht hoe ze dit aanpakt. Een student de kans ontnemen te leren is natuurlijk nooit de manier.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef lunapuella het volgende:
Goh, ik vind juist dat Teddy helemaal gelijk had in wat ze tegen Owen zei over Cristina. Cristina is een verdomd goede chirurg en ik hoop dat ze snel weer de OK in mag, maar het lesje dat Teddy haar wil leren heeft ze ook wel nodig (hoewel dit misschien niet de juiste manier is, maar dat is een ander verhaal).
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Bailey is / was dat toch Zij won toen van Torres...?
Volgens mij de "baas" over de residents...?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef saaw het volgende:
[..]
Maar wat het precies qua taken inhoudt heb ik ook niet helemaal duidelijk in mn hoofd.
Volgens wikipedia wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Tegan het volgende:
Eerste paar jaar hoef je nog niet te kiezen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |