Erica? Teddy bedoel je? Erica Hahn is al een tijdje wegquote:Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Vlindur het volgende:
Zo hoi!
Ik lees ook mee![]()
Zojuist de laatste gezien en ik vond de mouwen van Callie vreselijk, ze konden er ook wel een betere jurk aanpassen zeg![]()
Ik vind het zó sneu voor Christina. Gemene Erica![]()
En Stark
Dat was ook zo'n kreng. Maar ik bedoel idd Teddy!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Erica? Teddy bedoel je? Erica Hahn is al een tijdje weg
Ja! Ik sta er ook van te kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
loopt greys NL nu nagenoeg gelijk met USA???zie net de bruiloft ep op net5!
Ja maar dat is het punt dus, Teddy heeft ergens wel gelijk, maar het is gewoon niet terecht hoe ze dit aanpakt. Een student de kans ontnemen te leren is natuurlijk nooit de manier.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef lunapuella het volgende:
Goh, ik vind juist dat Teddy helemaal gelijk had in wat ze tegen Owen zei over Cristina. Cristina is een verdomd goede chirurg en ik hoop dat ze snel weer de OK in mag, maar het lesje dat Teddy haar wil leren heeft ze ook wel nodig (hoewel dit misschien niet de juiste manier is, maar dat is een ander verhaal).
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Bailey is / was dat toch Zij won toen van Torres...?
Volgens mij de "baas" over de residents...?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef saaw het volgende:
[..]
Maar wat het precies qua taken inhoudt heb ik ook niet helemaal duidelijk in mn hoofd.
Volgens wikipedia wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Tegan het volgende:
Eerste paar jaar hoef je nog niet te kiezen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eztv.itquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef wieksel het volgende:
Zoals elke vrijdagochtend weet ik niet hoe snel ik em binnen moet halen...maar hij is er nog niet!!! De nieuwe priv prac ook nog niet...iemand meer geluk?
ik ga NU kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef Suusje79 het volgende:
Ja, ik had hem vanmorgen al voordat ik naar m'n werk ging kan je alleen niet vertellen waar want ik heb een programma dat de afleveringen voor me opzoekt dus heb geen idee van welke site hij komt!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet de aflevering van vandaag nog kijken maar ik kon me niet inhouden om de promo van volgende week te bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke ep, jammer dat Alex Mer erbij heeft genaaid, hij lost er niets mee op en het veroorzaakt alleen maar een boel extra gezeik...
Teddy naar DuitslandHopelijk gaat het ook echt door, ik zal haar niet missen. Kan Christina mooi de nieuwe vacature opvullen
En verder, Mark en LexieHopelijk komt dat gewoon snel weer goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten allemaal iets doen in het kader van de chief resident competitiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:05 schreef emss het volgende:
Waarom is Avery eigenlijk met die muizen bezig? Had hij iets verkeerd gedaan? En is dat zijn 'straf'? Ben even alles kwijt...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet de aflevering van vandaag nog kijken maar ik kon me niet inhouden om de promo van volgende week te bekijken
Jemie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Aha! dat had ik helemaal gemist. Ik wist niet dat die dingen voor de competitie waren (dat van Alex natuurlijk wel - omdat ik net de laatste 2 afleveringen heb gezien). Christina doet zeker niets omdat Owen de chief resident mag bepalen en ze het zo waarschijnlijk toch niet wordt. En dat gedoe met Teddy natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal iets doen in het kader van de chief resident competitie
Alex: de afrikaanse kindjes
Avery; muizen en diabetes
Mer: alzheimer
April: die doet iets met checklisten ofzo?
Christina: niets.
Ja, met name vanwege dat gedoe met Teddyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef emss het volgende:
Christina doet zeker niets omdat Owen de chief resident mag bepalen en ze het zo waarschijnlijk toch niet wordt. En dat gedoe met Teddy natuurlijk.
Mijn punt is juist dat het voor hén niet zo belangrijk is (als in: hun leven vergaat nou ook weer niet als ze het niet worden). N.a.v. jouw "dan is Chief Resident het enige wat hij heeft". Zonder deze 'promotie' kunnen ze gewoon nog steeds allemaal chirurg worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja, voor ons is het misschien niet zo belangrijk nee, maar voor hen wel. Dat blijkt maar weer.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Ik snap je redenering heel goed hoor en je hebt helemaal gelijk. Het leven vergaat niet als ze de positie niet krijgen. Punt dat ik probeerde te maken was dat het blijkbaar voor hen wel belangrijk is. Hun zijn er fel in om te winnen, zelfs ten koste van anderen. Zou niet nodig zijn inderdaad, maarja..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mijn punt is juist dat het voor hén niet zo belangrijk is (als in: hun leven vergaat nou ook weer niet als ze het niet worden). N.a.v. jouw "dan is Chief Resident het enige wat hij heeft". Zonder deze 'promotie' kunnen ze gewoon nog steeds allemaal chirurg worden.
Welke twee jaargangen? Avery en April zijn even ver als de groep van Meredith, ze zijn alleen begonnen in Mercy West. Lexie en haar groep zijn de daaropvolgende jaarlaag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat die twee jaargangen med students nu om CR strijden, als het er maar 1 per jaar is?
Hebben we de anderen van Lexies groep recentelijk nog gezien? Ik moest echt hard nadenken wie daar bij horen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke twee jaargangen? Avery en April zijn even ver als de groep van Meredith, ze zijn alleen begonnen in Mercy West. Lexie en haar groep zijn de daaropvolgende jaarlaag.
Nee, volgens mij hebben we die dit seizoen amper of niet gezien, in ieder geval niet met tekst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hebben we de anderen van Lexies groep recentelijk nog gezien? Ik moest echt hard nadenken wie daar bij horen.
Steve, die slungel met die krullen, komt heel af en toe langs, onder meer in die aflevering met die 'cursus' van Owen. Maar inderdaad: meer dan een veredelde figurant is hij (gelukkig) niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hebben we die dit seizoen amper of niet gezien, in ieder geval niet met tekst.
Wat? Dat teddy gaat?quote:
Ouch! (2x)quote:Op zondag 15 mei 2011 10:25 schreef Qwea het volgende:
Alleen als Hahn terug komtOf Burke. Maar die laatste gaat toch niet gebeuren
True, teddy is wel erg kewl. Maar als het dan toch perse moet (wat ik dom zou vinden) dan wil ik hahn of burke terugquote:Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef clumsy_clown het volgende:
God nee, Teddy is vele malen leuker dan Burkeof Hahn
![]()
.
Ik vind de hot hubby van Teddy erg leuk, maar dat was hij als Sean in Scrubs ook.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Aventura het volgende:
Het duurde even voor ik het doorhad, maar de moeder van Callie speelde vroeger Santana in Santa Barbara (eighties soap voor degene onder de dertig)
[ afbeelding ]
Bedoel je Stark? Die mag van mij toch echt wel pleite... Gewoon weer Robbins als Head of Peds (en dan straks Alex als Peds Attending)quote:
Nee, de shrink is Andrew Perkins, de psycholoog die begin dit seizoen iedereen moest helpen met de verwerking van het shooterdrama. Teddy en hij hebben toen al even gedate, en nu is hij dus terug als vriendje en gaat Teddy wellicht met hem naar Duitsland.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bedoel je Stark? Die mag van mij toch echt wel pleite... Gewoon weer Robbins als Head of Peds (en dan straks Alex als Peds Attending)
Jup, en terecht!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Koningin het volgende:
Dat was natuurlijk te verwachten wat Alex deed...
Amen. Daarbij als Teddy goed nadenkt...ze geeft haar hele leven op en haar goede baan...voor een vent die haar heeft laten zitten in het begin van het seizoen en misschien net een paar weken in Grey's tijd terug is. Nou, dan zal ik nooit meegaan naar Duitsland met diegene, lol.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:32 schreef babette21 het volgende:
Oh ja, die hebben we ook nog. Ja, die vind ik ook stom. Weg ermee....
Nope, nieuwe speeltje van teddyquote:Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bedoel je Stark? Die mag van mij toch echt wel pleite... Gewoon weer Robbins als Head of Peds (en dan straks Alex als Peds Attending)
Ooh ja! Zekers! Addi boven allesquote:Op zondag 15 mei 2011 11:32 schreef babette21 het volgende:
En als ze mensen van van vroeger terug zouden halen, dan staat Addisonvoor mij nog altijd op nr.1 (ik kijk geen PP, dus als een terugkomst van Addie ten koste van die serie zou gaan, dan maakt me dat weinig uit...)
Ik kan ook nergens vinden of teddy nog in seizoen 8 zitquote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Amen. Daarbij als Teddy goed nadenkt...ze geeft haar hele leven op en haar goede baan...voor een vent die haar heeft laten zitten in het begin van het seizoen en misschien net een paar weken in Grey's tijd terug is. Nou, dan zal ik nooit meegaan naar Duitsland met diegene, lol.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan ook nergens vinden of teddy nog in seizoen 8 zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Addison mag van mij wel terugkomen. PP ( kijk ik trouwens wel, best leuk! ) is al vernieuwd voor een 5e seizoen maar als ze besluiten het 5e seizoen tevens het laatste seizoen te maken dan mag ze wel terugkomen naar Seattle Grace. Zou wel grappig zijn. 5 jaar weggeweest en komt ze weer terug in de serie waarin ze begonnen is. Maar ik twijfel al of Grey's na het 8e seizoen wel terug komt. Ellen Pompeo en Patrick Dempsey hebben dan geen contracten meer net als Christina,Bailey,Chief, en de rest die er vanaf seizoen 1 in zit. Word dus onderhandel-jaar en ik weet niet wie er dan nog terugkomt. Voordeel is wel dat het een ziekenhuis-serie is en we nog Lexie hebben als Meredith eventueel weg gaat. Maar ik loop vooruit..
Aha.... nu weet ik het weer, ze zei wel dat het iemand was met wie ze eerder had gedate, maar dat het die psycholoog was had ik nog niet door...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:31 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nee, de shrink is Andrew Perkins, de psycholoog die begin dit seizoen iedereen moest helpen met de verwerking van het shooterdrama. Teddy en hij hebben toen al even gedate, en nu is hij dus terug als vriendje en gaat Teddy wellicht met hem naar Duitsland.
Die Andrew was volgens mij in 3 afleveringen aan het begin en nu dus aan het eind van het seizoen. In de loop van t seizoen heeft Teddy wel een keer een date gehad en afgesproken in het ziekenhuis waar die date dus die patient / man van Teddy zag. Wellicht herinner je die situatiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:45 schreef emss het volgende:
[..]
Aha.... nu weet ik het weer, ze zei wel dat het iemand was met wie ze eerder had gedate, maar dat het die psycholoog was had ik nog niet door...![]()
Maar is deze Andrew Perkins tussendoor ook al niet eens terug geweest? Toen is ze toch ook met hem uit geweest? Ik kan me iig iets herinneren van een gesprek tussen hem en de 'man' van Teddy in het ziekenhuis (Teddy was running late) oid... anyway... volgende week alweer finale... Net5 en z'n voorstukjes grrrr
Ja zo stom, als je de previews nooit kijktquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef babette21 het volgende:
Wat maf om 'n promo voor de seizoensfinale op Net5 te zien terwijl wij (stoeredownloaders) op hetzelfde punt zitten!
Nou ja, hoef ik iig niet 4 maanden m'n mond te houden zoals vorig jaar...
"As your husband, I think we can do better."quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
In de loop van t seizoen heeft Teddy wel een keer een date gehad en afgesproken in het ziekenhuis waar die date dus die patient / man van Teddy zag. Wellicht herinner je die situatie
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
"As your husband, I think we can do better."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Die was al gepost trouwensquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb trouwens een gevoel dat Meredith dieDat is wel een goede redenatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef Tegan het volgende:
Oja, natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |