abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96546111
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:07 schreef Vlindur het volgende:
Zo hoi!

Ik lees ook mee :W

Zojuist de laatste gezien en ik vond de mouwen van Callie vreselijk, ze konden er ook wel een betere jurk aanpassen zeg :{w

Ik vind het zó sneu voor Christina. Gemene Erica o|O

En Stark :r
Erica? Teddy bedoel je? Erica Hahn is al een tijdje weg :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:33:26 #104
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96551856
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Erica? Teddy bedoel je? Erica Hahn is al een tijdje weg :P
Dat was ook zo'n kreng. Maar ik bedoel idd Teddy! :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96552284
Ja ik vind Teddy ook onredelijk. Ik kan haar ergens wel begrijpen, maar zij ontneemt Christina nu de kans om zich verder te ontwikkelen en dat vind ik niet kunnen.
Feauteaux
pi_96555951
Het is wel waar wat Christina zei....Christina is gewoon zo'n goede chirurg gebleken dat Teddy de neiging voelt om haarzelf te verdedigen en haarzelf ervan te overtuigen dat zij nog altijd beter is dan Christina. En als zij Christina niks meer leert dan zal ze ook beter blijven dan Christina.
Ik mag Teddy, maar ik hoop dat ze echt veranderd en Christina durft op te leiden ; en dat ze anders maar dat aanbod aanneemt om naar Duitsland te gaan. Grey's heeft een grote cast dus zou me niets verbazen dat er een dokter niet meer terugkomt.
pi_96564402
Goh, ik vind juist dat Teddy helemaal gelijk had in wat ze tegen Owen zei over Cristina. Cristina is een verdomd goede chirurg en ik hoop dat ze snel weer de OK in mag, maar het lesje dat Teddy haar wil leren heeft ze ook wel nodig (hoewel dit misschien niet de juiste manier is, maar dat is een ander verhaal).
pi_96569261
loopt greys NL nu nagenoeg gelijk met USA??? :o zie net de bruiloft ep op net5!
Ja doei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:41:49 #109
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96603415
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
loopt greys NL nu nagenoeg gelijk met USA??? :o zie net de bruiloft ep op net5!
Ja! Ik sta er ook van te kijken.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_96604376
Dan loopt Nederland voor op mij :P . Ik moet de laatste nog kijken...
pi_96605384
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef lunapuella het volgende:
Goh, ik vind juist dat Teddy helemaal gelijk had in wat ze tegen Owen zei over Cristina. Cristina is een verdomd goede chirurg en ik hoop dat ze snel weer de OK in mag, maar het lesje dat Teddy haar wil leren heeft ze ook wel nodig (hoewel dit misschien niet de juiste manier is, maar dat is een ander verhaal).
Ja maar dat is het punt dus, Teddy heeft ergens wel gelijk, maar het is gewoon niet terecht hoe ze dit aanpakt. Een student de kans ontnemen te leren is natuurlijk nooit de manier.
Ik ben een beetje Teddy-moe, ze mag van mij wel naar Duitsland.
Feauteaux
pi_96605549
Als Teddy naar Duitsland wil, zal er wel weer gedoe komen met haar echtgenoot.
pi_96721204
Ik snap even niet wat 'chief resident' nou is? Wie is de huidige chief resident? Het is toch iets anders dan 'the chief' (Richard)?
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:51:38 #114
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96721568
Bailey is / was dat toch Zij won toen van Torres...?
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:52:54 #115
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_96721726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef automatic_ het volgende:
Bailey is / was dat toch Zij won toen van Torres...?
:Y
Maar wat het precies qua taken inhoudt heb ik ook niet helemaal duidelijk in mn hoofd.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:54:41 #116
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96721941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef saaw het volgende:

[..]

:Y
Maar wat het precies qua taken inhoudt heb ik ook niet helemaal duidelijk in mn hoofd.
Volgens mij de "baas" over de residents...?
pi_96722605
Volgens wikipedia verlengt een chief resident zijn/haar residency met een jaar om toezicht te houden op de activiteiten en training van de andere residents.

Het is sowieso vaag want officieel gezien volg je een residency in een door jouw gekozen specialty maar in Grey's hopt iedereen van neuro naar plastics naar pediatrics etc en lijken ze behalve Christina allemaal nog geen definitieve keuze gemaakt te hebben.

Maar goed het blijft een tv serie natuurlijk :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96728871
Eerste paar jaar hoef je nog niet te kiezen toch?
pi_96730834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Tegan het volgende:
Eerste paar jaar hoef je nog niet te kiezen toch?
Volgens wikipedia wel.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96731417
Meredith lijkt ook al aardig op neuro-gebied te zitten ; Christina op hart-gebied ; Alex bij peeds ; alleen April en Avery hebben nog niet echt een duidelijke keuze.
pi_96738894
Moet de aflevering van vandaag nog kijken maar ik kon me niet inhouden om de promo van volgende week te bekijken :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:43:36 #122
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96739113
Zo. Ben benieuwd hoe snel ik hem kan kijken 8-)
Normaal klik ik fanatiek op spoilers, maar dat doe ik nu even niet :P
pi_96740377
Zoals elke vrijdagochtend weet ik niet hoe snel ik em binnen moet halen...maar hij is er nog niet!!! De nieuwe priv prac ook nog niet...iemand meer geluk?
pi_96740713
Ja, ik had hem vanmorgen al voordat ik naar m'n werk ging kan je alleen niet vertellen waar want ik heb een programma dat de afleveringen voor me opzoekt dus heb geen idee van welke site hij komt!
pi_96740905
Nog even over the wedding ep.
Wat was dat nou voor onzin dat April de patiënt in zijn geheel ziet? Ik geloof dat de anderen (op Christina na) ook wel eens acties hebben gehad zoals dat eten. Voornamelijk Izzie was zo. Maar ik vind dat Alex dat ook doet en die is bovendien nog veel innovatiever, met die pingpongbal bijvoorbeeld.
Die kerel laat zelf gewoon vaak wat steekjes vallen en kijkt niet verder naar wat er nog meer aan de hand kan zijn. Dat meisje had ook niet kunnen eten omdat ze complicaties had toch?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:41:45 #126
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96740995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef wieksel het volgende:
Zoals elke vrijdagochtend weet ik niet hoe snel ik em binnen moet halen...maar hij is er nog niet!!! De nieuwe priv prac ook nog niet...iemand meer geluk?
eztv.it
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:46:25 #127
74276 saaw
pi_96741157
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef Suusje79 het volgende:
Ja, ik had hem vanmorgen al voordat ik naar m'n werk ging kan je alleen niet vertellen waar want ik heb een programma dat de afleveringen voor me opzoekt dus heb geen idee van welke site hij komt!
ik ga NU kijken *O*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:53:02 #128
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96741396
Terug in het land en drie afleveringen achter elkaar gezien. Vermakelijk wel. Vooral Cristina is echt haar oude zelf weer, te grappig.
Ik vond het jammer dat de bruiloft opnieuw gepaard ging met familie-ellende, dat kennen we nu wel (was net zo blij dat papa Torres eindelijk overtuigd was). Verder was het mooi gedaan. Ik vond vooral de scene met Arizona en Mark (over haar broer) erg mooi! En Bailey´s verhaal ook.
En hey, ik had gelijk met m´n adoptietheorie!! *O*
Teddy moet gewoon blijven natuurlijk. Finn 2.0 gaat haar volgende week vast overtuigen! (toch?!)
Avery wordt alleen maar stommer met z'n gejank... als je zoveel moeite hebt met je naam, verander 'm dan! Huilie...

Ik ben momenteel spoilervrij (mag straks alleen de promo even van mezelf kijken), maar het is duidelijk dat het nu vooral draait om de race om chief resident; het is echt 'every man for themselves'... maar mij maakt het uiteindelijk weinig uit wie het wordt. Volgend jaar wordt het stokje toch overgenomen door Lexie!
Owen had overigens gelijk wat betreft Cristina. Het is net als een paar jaar terug met Torres; zij bleek ook het juiste type niet te zijn en was uiteindelijk blij dat ze zie weer gewoon op operaties mocht richten.
pi_96741466
Ben erg benieuwd!! Kan pas zondag kijken.... ;(
Heb de promo voor volgende week al wel gekeken alleen zonder geluid ivm werk :@ Dus ben wel erg benieuwd nu! Ziet er spannend uit maar ja het kan anders zijn dan dat het nu in de promo lijkt!
pi_96741480
gelukt!!!dank!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:59:19 #131
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96741620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet de aflevering van vandaag nog kijken maar ik kon me niet inhouden om de promo van volgende week te bekijken :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_96741730
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:41:33 #133
74276 saaw
pi_96743122
Net gekeken, vond het weer een goeie!
Mark is leuk met zn vrouwen O+ ben wel benieuwd hoe dat met Lexie verder gaat want Avery is duidelijk verliefd.
Verder heb ik Teddy altijd al stom gevonden dus ben wel blij dat zij, en haar suffe trouwen-om-zorgverzekering, weggaan.
Dat Christina geen Chief Resident zou worden was al lang duidelijk maar ik ben wel blij dat ze er nu zelf ook achter is waarom.
En ik vindt het een naaistreek van Alex maar snap ook wel weer dat het er uit floept als je dronken bent en uiteindelijk is het natuurlijk ook teveel gevraagd om zo'n geheim te bewaren. Ben heel benieuwd wat het met de trial en haar relatie met Derek gaat doen.

Heb geen spoilers gezien voor volgende week en ga dat ook proberen vol te houden, zo blijft het wel leuk en spannend!
pi_96747366
Leuke ep, jammer dat Alex Mer erbij heeft genaaid, hij lost er niets mee op en het veroorzaakt alleen maar een boel extra gezeik...

Teddy naar Duitsland *O* Hopelijk gaat het ook echt door, ik zal haar niet missen. Kan Christina mooi de nieuwe vacature opvullen :+

En verder, Mark en Lexie O+ Hopelijk komt dat gewoon snel weer goed!

SPOILER
Feauteaux
pi_96748134
Vanaf het moment dat Karev de bar in kwam zat ik te wachten op wanneer hij het van Meredith eruit zou gooien. Redelijk voorspelbaar, maar goed.

De preview die na de aflevering kwam zag er goed uit!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:59:08 #136
74276 saaw
pi_96748361
Toen Mer Zola oppakte aan het eind verwachtte ik trouwens half dat ze haar zou laten vallen :') :D
pi_96748654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke ep, jammer dat Alex Mer erbij heeft genaaid, hij lost er niets mee op en het veroorzaakt alleen maar een boel extra gezeik...

Teddy naar Duitsland *O* Hopelijk gaat het ook echt door, ik zal haar niet missen. Kan Christina mooi de nieuwe vacature opvullen :+

En verder, Mark en Lexie O+ Hopelijk komt dat gewoon snel weer goed!

SPOILER
SPOILER
pi_96751066
Waarom is Avery eigenlijk met die muizen bezig? Had hij iets verkeerd gedaan? En is dat zijn 'straf'? Ben even alles kwijt... :?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:06:40 #139
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96751102
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:05 schreef emss het volgende:
Waarom is Avery eigenlijk met die muizen bezig? Had hij iets verkeerd gedaan? En is dat zijn 'straf'? Ben even alles kwijt... :?
Ze moeten allemaal iets doen in het kader van de chief resident competitie :)
Alex: de afrikaanse kindjes
Avery; muizen en diabetes
Mer: alzheimer
April: die doet iets met checklisten ofzo?
Christina: niets.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:08:26 #140
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96751175
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

SPOILER
Jemie....
SPOILER
pi_96752128
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ze moeten allemaal iets doen in het kader van de chief resident competitie :)
Alex: de afrikaanse kindjes
Avery; muizen en diabetes
Mer: alzheimer
April: die doet iets met checklisten ofzo?
Christina: niets.
Aha! dat had ik helemaal gemist. Ik wist niet dat die dingen voor de competitie waren (dat van Alex natuurlijk wel - omdat ik net de laatste 2 afleveringen heb gezien). Christina doet zeker niets omdat Owen de chief resident mag bepalen en ze het zo waarschijnlijk toch niet wordt. En dat gedoe met Teddy natuurlijk.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:49:38 #142
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96752921
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef emss het volgende:
Christina doet zeker niets omdat Owen de chief resident mag bepalen en ze het zo waarschijnlijk toch niet wordt. En dat gedoe met Teddy natuurlijk.
Ja, met name vanwege dat gedoe met Teddy :Y
pi_96759380
Net de aflevering gekeken en vond m eigenlijk een beetje langdradig overkomen. Ik kijk meer uit naar volgende week ; deze aflevering was duidelijk een opstapje.

Laatste scene met Meredith en Lola was wel lief :D April begin ik langzaam aan wat irritanter te vinden terwijl ik haar eerst wel leuk vond ; Avery heb ik nog steeds vrij weinig mee ; en Teddy mag een andere verhaallijn krijgen dan Christina tarten en kiezen tussen Andrew en die patient. Zou het niet erg vinden als ze zal verhuizen naar Duitsland ; maar ik betwijfel of ze echt zal gaan. Ik vond het haar van Arizona deze aflevering opvallend lelijk overkomen...weet niet wat het is, maar het lijkt anders ofzo..
pi_96774651
Waarom, wáárom klik ik voor het eerst sinds tijden weer op een spoiler? :').

Vond het een fijne aflevering. Ik vind Alex *zo* gaaf. Natuurlijk is het een tyfusstreek wat hij doet, maar wat Meredith heeft gedaan kon ook écht niet. En als Alex nu wéér alles verliest, het meisje, de droombaan, en dan waarschijnlijk ook de chief resident plaats, kan ik me voorstellen dat je daar een stokje voor wil steken. Verder heeft Lexie helemaal gelijk met het mannen-met-baby's-verhaal, ik smolt ook van Mark en Derek :'). 'Just wait till this crap comes out of your mouth' :').

Eigenlijk begin ik Christina op dit moment het irritantst van allemaal te vinden.
pi_96784885
:D Virgin Super Powers :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_96785238
Ik vond t trouwens wel treurig hoor voor Alex dat die meid haar nu heeft laten vallen. Stelt hij zich weer eens open....:(
Blijft een klote-streek wat hij op het eind deed, maar het is ieder voor zich en nu zijn vriendin weg is...tja, dan is Chief Resident het enige wat hij heeft. En Meredith had genoeg niet met die resultaten moeten spelen. Gewoon dom.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:47:20 #147
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96785551
Nou, zó belangrijk is dat CR nou ook weer niet. Per jaar wordt van de hele groep residents één iemand chief resident, de rest gaat gewoon door met waar ie mee bezig is. En daarmee zijn echt hun kansen op carrière niet ineens verkeken. CR staat misschien (erg) leuk op je cv, maar allesbepalend is het niet.
pi_96785825
Tja, voor ons is het misschien niet zo belangrijk nee, maar voor hen wel. Dat blijkt maar weer.
pi_96786129
Ik vind trouwens Kepner eigenlijk WEL geschikt voor die functie. Als het zoveel geregel en gemonitor en verslaglegging e.d. is... Ik zie haar het nog wel worden.

Ik denk overigens niet dat Karev het deed omdat hij daarmee meer kans maakt op CR. In eerdere afleveringen kwam al naar boven dat hij gewoon echt een sterk rechtvaardigheidsgevoel heeft... Hij zal zich echt genaaid voelen doordat 1 van zijn beste vriendinnen zoiets blijkt te kunnen doen denk ik eerder...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:47:33 #150
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96786603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja, voor ons is het misschien niet zo belangrijk nee, maar voor hen wel. Dat blijkt maar weer.
Mijn punt is juist dat het voor hén niet zo belangrijk is (als in: hun leven vergaat nou ook weer niet als ze het niet worden). N.a.v. jouw "dan is Chief Resident het enige wat hij heeft". Zonder deze 'promotie' kunnen ze gewoon nog steeds allemaal chirurg worden.
pi_96786737
Ik denk dat het punt meer is dat Alex verder niks heeft. Cristina heeft haar man, Meredith een man, mogelijk kind en het Alzheimer trial, etc. Maar voor Alex lopen die dingen élke keer mis. Dan wordt zo'n succesje als CR worden wel veel belangrijker voor je.
pi_96788636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Feauteaux
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:16:33 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96790515
Ik vind het wel sneu dat alles bij Alex weer misgaat, maar ik dacht ook dat hij eindelijk wat volwassener werd en niet meer zo debiel hoefde te doen. En dan die scene in de bar :') Daarom vind ik hem ook niets voor CR. Alex kan er nog steeds niet mee omgaan en doet altijd ondoordachte dingen als het even tegenzit.

Meredith wordt het dus iig niet, Christina wordt het niet. Ik hoop Alex niet. Dan toch Avery of April?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96794206
Ik denk dat het April wordt.
pi_96794402
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:47 schreef babette21 het volgende:

[..]

Mijn punt is juist dat het voor hén niet zo belangrijk is (als in: hun leven vergaat nou ook weer niet als ze het niet worden). N.a.v. jouw "dan is Chief Resident het enige wat hij heeft". Zonder deze 'promotie' kunnen ze gewoon nog steeds allemaal chirurg worden.
Ik snap je redenering heel goed hoor en je hebt helemaal gelijk. Het leven vergaat niet als ze de positie niet krijgen. Punt dat ik probeerde te maken was dat het blijkbaar voor hen wel belangrijk is. Hun zijn er fel in om te winnen, zelfs ten koste van anderen. Zou niet nodig zijn inderdaad, maarja..
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:05:42 #156
74276 saaw
pi_96794490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat het April wordt.
Ik ben er ook bang voor :{
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:06:15 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96794509
Ik ga voor Avery.
pi_96795450
Ik snap trouwens ook niet dat die twee jaargangen med students nu om CR strijden, als het er maar 1 per jaar is?
pi_96795970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat die twee jaargangen med students nu om CR strijden, als het er maar 1 per jaar is?
Welke twee jaargangen? Avery en April zijn even ver als de groep van Meredith, ze zijn alleen begonnen in Mercy West. Lexie en haar groep zijn de daaropvolgende jaarlaag.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:56:08 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96796139
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Welke twee jaargangen? Avery en April zijn even ver als de groep van Meredith, ze zijn alleen begonnen in Mercy West. Lexie en haar groep zijn de daaropvolgende jaarlaag.
Hebben we de anderen van Lexies groep recentelijk nog gezien? Ik moest echt hard nadenken wie daar bij horen.
pi_96796232
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hebben we de anderen van Lexies groep recentelijk nog gezien? Ik moest echt hard nadenken wie daar bij horen.
Nee, volgens mij hebben we die dit seizoen amper of niet gezien, in ieder geval niet met tekst.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:28:12 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96797244
oooooh boy. Alex kon weer eens niet zijn waffel houden :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:36:06 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96797502
ooh, en wtf? Teddy gaat? :{
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:36:30 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96797516
Ik hoop het.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:50:53 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96815585
Het duurde even voor ik het doorhad, maar de moeder van Callie speelde vroeger Santana in Santa Barbara (eighties soap voor degene onder de dertig) :D

zondag 15 mei 2011 @ 10:01:02 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96828591
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, volgens mij hebben we die dit seizoen amper of niet gezien, in ieder geval niet met tekst.
Steve, die slungel met die krullen, komt heel af en toe langs, onder meer in die aflevering met die 'cursus' van Owen. Maar inderdaad: meer dan een veredelde figurant is hij (gelukkig) niet... :')
  zondag 15 mei 2011 @ 10:25:32 #167
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96829008
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop het.
Wat? Dat teddy gaat?

Teddy mag niet ;(

Alleen als Hahn terug komt :D Of Burke. Maar die laatste gaat toch niet gebeuren :')
  zondag 15 mei 2011 @ 10:41:17 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96829345
quote:
9s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:25 schreef Qwea het volgende:
Alleen als Hahn terug komt :D Of Burke. Maar die laatste gaat toch niet gebeuren :')
Ouch! (2x) :o
pi_96829426
God nee, Teddy is vele malen leuker dan Burke :r of Hahn :r :r.

Ik vind de hot hubby van Teddy erg leuk, maar dat was hij als Sean in Scrubs ook O+.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:49:07 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96829543
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef clumsy_clown het volgende:
God nee, Teddy is vele malen leuker dan Burke :r of Hahn :r :r.

Ik vind de hot hubby van Teddy erg leuk, maar dat was hij als Sean in Scrubs ook O+.
True, teddy is wel erg kewl. Maar als het dan toch perse moet (wat ik dom zou vinden) dan wil ik hahn of burke terug }:|

En idd, die gast is :9 Ik vind die shrink maar helemaal :r
pi_96829578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:50 schreef Aventura het volgende:
Het duurde even voor ik het doorhad, maar de moeder van Callie speelde vroeger Santana in Santa Barbara (eighties soap voor degene onder de dertig) :D

[ afbeelding ]
:o!

Snel terugkijken!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:30:10 #172
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96830645
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef Qwea het volgende:
Ik vind die shrink maar helemaal :r
Bedoel je Stark? Die mag van mij toch echt wel pleite... Gewoon weer Robbins als Head of Peds (en dan straks Alex als Peds Attending) :)
  zondag 15 mei 2011 @ 11:32:37 #173
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96830707
En als ze mensen van van vroeger terug zouden halen, dan staat Addison O+ voor mij nog altijd op nr.1 (ik kijk geen PP, dus als een terugkomst van Addie ten koste van die serie zou gaan, dan maakt me dat weinig uit...)
  zondag 15 mei 2011 @ 11:57:50 #174
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_96831372
Oeh en nu weer tot vrijdag wachten en dan tot september......
Zoooo spannend. Stomme Alex; hoewel het voor de serie natuurlijk moest uitkomen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_96832312
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef babette21 het volgende:

[..]

Bedoel je Stark? Die mag van mij toch echt wel pleite... Gewoon weer Robbins als Head of Peds (en dan straks Alex als Peds Attending) :)
Nee, de shrink is Andrew Perkins, de psycholoog die begin dit seizoen iedereen moest helpen met de verwerking van het shooterdrama. Teddy en hij hebben toen al even gedate, en nu is hij dus terug als vriendje en gaat Teddy wellicht met hem naar Duitsland.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:32:38 #176
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96832341
Oh ja, die hebben we ook nog. Ja, die vind ik ook stom. Weg ermee.... :Y
pi_96836099
Dat was natuurlijk te verwachten wat Alex deed...
  zondag 15 mei 2011 @ 21:13:41 #178
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96857724
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef Koningin het volgende:
Dat was natuurlijk te verwachten wat Alex deed...
Jup, en terecht!
pi_96864761
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:32 schreef babette21 het volgende:
Oh ja, die hebben we ook nog. Ja, die vind ik ook stom. Weg ermee.... :Y
Amen. Daarbij als Teddy goed nadenkt...ze geeft haar hele leven op en haar goede baan...voor een vent die haar heeft laten zitten in het begin van het seizoen en misschien net een paar weken in Grey's tijd terug is. Nou, dan zal ik nooit meegaan naar Duitsland met diegene, lol.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:42:18 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96905873
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:30 schreef babette21 het volgende:

[..]

Nope, nieuwe speeltje van teddy :{
  maandag 16 mei 2011 @ 20:42:53 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96905911
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:32 schreef babette21 het volgende:
En als ze mensen van van vroeger terug zouden halen, dan staat Addison O+ voor mij nog altijd op nr.1 (ik kijk geen PP, dus als een terugkomst van Addie ten koste van die serie zou gaan, dan maakt me dat weinig uit...)
Ooh ja! Zekers! Addi boven alles :Y

Ik kijk wel PP :P
  maandag 16 mei 2011 @ 20:43:38 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_96905967
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Amen. Daarbij als Teddy goed nadenkt...ze geeft haar hele leven op en haar goede baan...voor een vent die haar heeft laten zitten in het begin van het seizoen en misschien net een paar weken in Grey's tijd terug is. Nou, dan zal ik nooit meegaan naar Duitsland met diegene, lol.
Ik kan ook nergens vinden of teddy nog in seizoen 8 zit :{
  maandag 16 mei 2011 @ 20:55:03 #183
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96906767
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik kan ook nergens vinden of teddy nog in seizoen 8 zit :{
SPOILER
pi_96909621
SPOILER
Addison mag van mij wel terugkomen. PP ( kijk ik trouwens wel, best leuk! ) is al vernieuwd voor een 5e seizoen maar als ze besluiten het 5e seizoen tevens het laatste seizoen te maken dan mag ze wel terugkomen naar Seattle Grace. Zou wel grappig zijn. 5 jaar weggeweest en komt ze weer terug in de serie waarin ze begonnen is. Maar ik twijfel al of Grey's na het 8e seizoen wel terug komt. Ellen Pompeo en Patrick Dempsey hebben dan geen contracten meer net als Christina,Bailey,Chief, en de rest die er vanaf seizoen 1 in zit. Word dus onderhandel-jaar en ik weet niet wie er dan nog terugkomt. Voordeel is wel dat het een ziekenhuis-serie is en we nog Lexie hebben als Meredith eventueel weg gaat. Maar ik loop vooruit..
  maandag 16 mei 2011 @ 21:45:22 #185
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96910798
Wat maf om 'n promo voor de seizoensfinale op Net5 te zien terwijl wij (stoere :') downloaders) op hetzelfde punt zitten! :D Nou ja, hoef ik iig niet 4 maanden m'n mond te houden zoals vorig jaar... :P
pi_96930858
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:31 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nee, de shrink is Andrew Perkins, de psycholoog die begin dit seizoen iedereen moest helpen met de verwerking van het shooterdrama. Teddy en hij hebben toen al even gedate, en nu is hij dus terug als vriendje en gaat Teddy wellicht met hem naar Duitsland.
Aha.... nu weet ik het weer, ze zei wel dat het iemand was met wie ze eerder had gedate, maar dat het die psycholoog was had ik nog niet door... |:(

Maar is deze Andrew Perkins tussendoor ook al niet eens terug geweest? Toen is ze toch ook met hem uit geweest? Ik kan me iig iets herinneren van een gesprek tussen hem en de 'man' van Teddy in het ziekenhuis (Teddy was running late) oid... anyway... volgende week alweer finale... Net5 en z'n voorstukjes grrrr
pi_96931384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:45 schreef emss het volgende:

[..]

Aha.... nu weet ik het weer, ze zei wel dat het iemand was met wie ze eerder had gedate, maar dat het die psycholoog was had ik nog niet door... |:(

Maar is deze Andrew Perkins tussendoor ook al niet eens terug geweest? Toen is ze toch ook met hem uit geweest? Ik kan me iig iets herinneren van een gesprek tussen hem en de 'man' van Teddy in het ziekenhuis (Teddy was running late) oid... anyway... volgende week alweer finale... Net5 en z'n voorstukjes grrrr
Die Andrew was volgens mij in 3 afleveringen aan het begin en nu dus aan het eind van het seizoen. In de loop van t seizoen heeft Teddy wel een keer een date gehad en afgesproken in het ziekenhuis waar die date dus die patient / man van Teddy zag. Wellicht herinner je die situatie
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:04:33 #188
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_96931515
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef babette21 het volgende:
Wat maf om 'n promo voor de seizoensfinale op Net5 te zien terwijl wij (stoere :') downloaders) op hetzelfde punt zitten! :D Nou ja, hoef ik iig niet 4 maanden m'n mond te houden zoals vorig jaar... :P
Ja zo stom, als je de previews nooit kijkt _O- kom je ze ineens op tv tegen :+
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:05:35 #189
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96931562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
In de loop van t seizoen heeft Teddy wel een keer een date gehad en afgesproken in het ziekenhuis waar die date dus die patient / man van Teddy zag. Wellicht herinner je die situatie
"As your husband, I think we can do better." O+
pi_96931616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:05 schreef babette21 het volgende:

[..]

"As your husband, I think we can do better." O+
:Y O+
pi_96931869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

:Y O+
Oh, dat was dus niet dezelfde gast?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:31:30 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_96932518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef emss het volgende:

[..]

Oh, dat was dus niet dezelfde gast?
Nope, was gewoon een date (één van de vele dit seizoen)...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:48:29 #194
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_96933187
Ik ben sneak peek's aan het kijken :@ Ze geven vrij veel prijs...
Ze staan in de spoiler :)

SPOILER
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:49:25 #195
208890 June.
Seriously?
pi_96959386
Oeh, een (bijna) naakte Avery in een film die nu op Net 5 is :P
Shine bright like a diamond.
pi_96959950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:43 schreef Koningin het volgende:
Preview (let op! spoilers)

Die was al gepost trouwens ;)
pi_96977080
Ik heb trouwens een gevoel dat Meredith die
SPOILER
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:19:18 #198
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97004125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb trouwens een gevoel dat Meredith die
SPOILER
Dat is wel een goede redenatie!
pi_97065260
Zola O+ . Verder vrij voorspelbare finale.

Wel een beetje jammer dat Shonda bleef volhouden dat ze adoptie ging laten zien als een lang proces. En dan die baby na enkele eps al meegeeft...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:40:10 #200
74276 saaw
pi_97068050
Ik ga nu kijken *O*
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:46:32 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97068253
Hmm.... Ik vond het niet zo'n geweldige finale eigenlijk. Althans, niet zo spannend als andere jaren, haha.

Ik zet het nog even in een spoiler, maar ik vroeg mij nog iets af..
SPOILER
pi_97068316
SPOILER
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:49:48 #203
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_97068362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Oja, natuurlijk! :|W
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:30:57 #204
74276 saaw
pi_97069881
Toch maar even in een spoiler voor mensen die hem nog niet gezien hebben
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')