Kom op smeg, heb je mij daar nou een note voor gegeven?quote:
Heb je een zus(je)?quote:
Denk na kut, ik woon daarquote:
Voeg me maar toe danquote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
'ja
[..]
![]()
[..]
ik ben daar uitsluitend voor CC
Is dat de dank die ik krijg dat ik je in een 2 delig topic aan een meisje probeerde te helpen?quote:
stuur je msn. Dan krijg je pics daaroquote:Op woensdag 6 april 2011 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voeg me maar toe danHoe oud is ze?
ik kom langs als je maar niet aan mijn ballen gaat zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:07 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Is dat de dank die ik krijg dat ik je in een 2 delig topic aan een meisje probeerde te helpen?
Geef die pics maar aan CCquote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
stuur je msn. Dan krijg je pics daaro![]()
[..]
ik kom langs als je maar niet aan mijn ballen gaat zitten
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef PuntMutss het volgende:
euh... hoe ruikt een kut... dat is nou echt een vraag die ik niet aan me vriend ga stellen
Beloofd!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik kom langs als je maar niet aan mijn ballen gaat zitten
Dat is TS z'n stylo. Als je er niet tegen kan moet je wegblijvenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:06 schreef Trollscience het volgende:
TS spamt het hele topic vol. Ik hoef hem dus niet te helpen.
ok nu kreeg ik ff een wtf oplevingquote:Op woensdag 6 april 2011 18:11 schreef Furdinand het volgende:
Kut smaakt naar zure melk en koperen muntjes.
Sowieso hosselen via the internetzquote:
die zweedse chick's vallen tegenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:17 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Sowieso hosselen via the internetz
Daarnaast je woont in facking Zweden land van de chicks.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef PuntMutss het volgende:
euh... hoe ruikt een kut... dat is nou echt een vraag die ik niet aan me vriend ga stellen
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:11 schreef Furdinand het volgende:
Kut smaakt naar zure melk en koperen muntjes.
Naar een van de qoutes hierboven of iets anders?quote:
Als dat je laatste bod is, dan is alle hoop verlorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |