Waarom wil je dan vrienden met hem zijn en hem niet kwetsen. Ben duidelijk, mensch.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef MYV het volgende:
Ik heb het ook wel een keer gezegd maar toen nam hij het niet serieus en toen ik het herhaalde werd ie boos, en het is nogal een aggresief tiepje.. Het word zelfs een beetje creepy.
Zo te horen maken zachte heelmeesters stinkende wonden, begter ben je in een keer duidelijk en wacht je er niet te lang mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:29 schreef MYV het volgende:
Ik heb al lichtjes aangegeven dat het niks word maar hij begrijpt mijn aanwijzingen/hints niet, hoe kom ik een beetje van hem 'af' ?
Blauwtje lopen is het risico dat hij neemt. Of hij zich gekwetst voelt als je hem afwijst kun je niet echt voorspellen, maar wees alstjeblieft duidelijk.quote:Ik wil hem natuurlijk ook niet kwetsen
In dat geval, doei, even een tijdje elkaar niet zien. Of nooit meer zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef MYV het volgende:
Ik heb het ook wel een keer gezegd maar toen nam hij het niet serieus en toen ik het herhaalde werd ie boos, en het is nogal een aggresief tiepje.. Het word zelfs een beetje creepy.
Dat is echt de meest vuile, ongenadige hartenbrekerszin ooitquote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie je al mijn broertje , die wil ook nog weleens helpen
Daarom ook , dan weet die gewoon dat die echt kansloos is.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is echt de meest vuile, ongenadige hartenbrekerszin ooit
Dat topique grijpt weer terug op haar assertiviteitscursus die ze ging volgenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:16 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens als ik dat topic lees mag je best weleens voor jezelf opkomen hoor.
Oh...nou lekker dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef MYV het volgende:
Klinkt als een hele fijne jongen en een geweldige vriendschap. Ik zou zeker niets willen doen om deze jongen als 'vriend' te verliezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef MYV het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |