Zelf niet gevallen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mijn trainingscol
Pfff, vandaag een vette kutkoers in Goenga. M'n start was super. Als derde de eerste bocht in en een klein gaatje achter me. Hoe dat kwam weet ik niet, maar het gaf wel een kicken gevoel :
De eerste bocht nam ik als een krant waardoor ik een klein gaatje had. Gelukkig reed ik dat dicht en toen het op de kant ging zat ik mooi in de eerste waaier. Helaas kwam alles bijelkaar, en liet ik me te ver naar achteren drukken waardoor ik achter een valpartij raakte. Einde koers dacht ik. Heb toen maar iemand met fiets en al uit de sloot getrokken en ben naar m'n ouders gegaan om te zeggen dat ik oke was. Bleek er een neutralisatie te zijn, ik was alleen zo koud en zo klaar met dat kutrondje dat ik me maar heb afgemeld. Wel jammer, m'n benen waren wel aardig.
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nou, Racing 3 is echt wel een stuk beter dan 5. Ook twee keer zo duur maar in die prijsklasse krijg je daar wel gewoon veel voor terug. Dus het is niet echt zo dat je de helft in je zak kunt houden en met even goede wielen kunt rijden. Wat niet wil zeggen dat R5 een slechte keus is. Maar ik zou in jouw geval (fanatiek fietsen en veel klimmen) zeker doorsparen!
Nee, niets aan het handje. Ach ja, van die smalle slingerweggetjes... Dan gaat t zo vaak mis in de bochten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zelf niet gevallen mag ik hopen?
Ik hoor wel erg vaak de laatste tijd dat mensen vallen tijdens 't koersen.
Je staat erop bij Boskoop.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:46 schreef kaasplankje het volgende:
Hee leuk die kaart, wie wil mij er op zetten?
Het begint bij mij altijd met een leeg gevoel in de maag en een slap gevoel in de ellebogen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Narcotical het volgende:
De frietkraam op de boulevard in Scheveningen is ook niet mis hoor.. Goddelijke patat..
K*t, krijg er spontaan trek van
Overigens nog nooit een hongerklop gehad.. Hoe "voelt" dat eigenlijk?
Ik heb hem al aan de OP toegevoegd, maar dat zie je pas bij het volgende topicquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:50 schreef SuperWeber het volgende:
Ik vind btw dat die kaart in de OP moet en misschien moeten we landmarks zoals de spoorbruggen ook toevoegen
Landmarks, locaties die elke fietser in de regio moet kennenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:51 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik heb hem al aan de OP toegevoegd, maar dat zie je pas bij het volgende topic
En waarom die spoorbruggen?
Over Zwijndrecht, Rijsoord, Ijsselmondse Randweg, Laan op Zuid, Erasmusbrug, Hofplein, (achter Stadhuis langs ivm tribune voor de marathon die op 't fietspad staat) Schiekade, GK v Hogedorpweg, Roderijseweg, Noordeindseweg en je bent er.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:57 schreef Freddeh het volgende:
Ik kom straks een beetje jouw kant op rijden. Ga de route van Dordrecht naar Zoetermeer verkennen. Kijken hoe ik het best rijden kan naar m'n werk en wat het snelst is
Wtf... Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Over Zwijndrecht, Rijsoord, Ijsselmondse Randweg, Laan op Zuid, Erasmusbrug, Hofplein, (achter Stadhuis langs ivm tribune voor de marathon die op 't fietspad staat) Schiekade, GK v Hogedorpweg, Roderijseweg, Noordeindseweg en je bent er.
Zou route 2 niet sneller zijn omdat je dan niet via het centrum rijdt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:12 schreef kaasplankje het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)056088,0.154324&z=13 zo?
Als je een beetje goed bent in pedestrians ontwijken nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:13 schreef Freddeh het volgende:
Zou route 2 niet sneller zijn omdat je dan niet via het centrum rijdt?
Scheelt maar 200m, denk dat ik via de Brien ga. Ik was altijd iets te goed in GTA.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent in pedestrians ontwijken niet
En je zat alléén op die tandem? Hij zal zich rot hebben gevoeldquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:22 schreef Oksel het volgende:
Gisteravond op de tandem een hele tijd in 't wiel van een wielrenner gehangen, met 33-35km/u. Wind mee. Versnelde naar 37, kon hem nog tijdje bijhouden, maar moest er toen af. Vent vond 't niet tof
Pak dan ook viamichelin. Die is ook vrij goed in kennis van autowegbruggen met fietspaden erlangs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind trouwens dat Google fietsen discrimineert; Je kan kiezen auto, OV of lopen. Kies je dan lopen dan komt 't het meeste in de buurt qua route.
De site geeft dan een aantal route-opties met looptijden; in dit geval 8:18 uur, en er staat onder "Of ga met de auto/taxi 41 min"
Ja, en wat dacht je van fietsen duh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |