Ik sta erbij, maar sta wel helemaal alleen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:06 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zet jezelf nog ff op de kaart trouwens.
Overigens ook de enige in fatsoenlijk heuvelachtig gebiedquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik sta erbij, maar sta wel helemaal alleen.
Jep, dat is wel heel erg fijn hoor. Ik fiets altijd wel zo'n 1000 hoogtemeters minimaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Overigens ook de enige in fatsoenlijk heuvelachtig gebied
Wij hebben de spoorbrug over het van Starkenborgh kanaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Overigens ook de enige in fatsoenlijk heuvelachtig gebied
Ik heb hier vlakbij een fietsbrug over het spoor.. zeker wel 10 hoogtemetersquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wij hebben de spoorbrug over het van Starkenborgh kanaal
De Herstel-Frikandel! Ken je klassiekers!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel een broodje ergens regelen i.p.v. een vies, vettig, ongezond frietje?
Maar goed, heel af en toe is 't natuurlijk best lekker.
Vergeet de spoorbrug bij Onnen niet hequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En ik heb op 1km afstand de spoorbrug naar Sliedrecht. Ook op z'n minst een metertje of 10. Woon je in de stad Groningen zelf? Zo ja, welke wijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uiteraard dient die niet vergeten te wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Vergeet de spoorbrug bij Onnen niet he
Ik woon nog 7 dagen in Haren daarna, check de fiets op de kaartquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
En ik heb op 1km afstand de spoorbrug naar Sliedrecht. Ook op z'n minst een metertje of 10. Woon je in de stad Groningen zelf? Zo ja, welke wijk?
jaloers! Met de 85 km van vorige week kom ik met veel moeite net boven de 300 hoogtemeters uit. En als ik 20 km meer maak kom ik nog niet eens op 500quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jep, dat is wel heel erg fijn hoor. Ik fiets altijd wel zo'n 1000 hoogtemeters minimaal.
En je hebt alle mooie klimmetjes van de Amstel Gold Race, de hel van het Mergelland, etc. binnen handbereik.
Als je eenmaal hier in Limburg hebt gefietst, zou je het liefst verhuizen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:58 schreef Blik het volgende:
[..]
jaloers! Met de 85 km van vorige week kom ik met veel moeite net boven de 300 hoogtemeters uit. En als ik 20 km meer maak kom ik nog niet eens op 500
22 en 23 april ben ik 2 daagjes in Limburg te vinden voor de eerste keer (22ste alleen als ik vrij krijg). Eens kijken hoe dat gaat. Zitten in Epen, dus perfecte uitvalsbasis voor de Camerig.
Meestal met kloteweer komt de wind uit het Noorden, dan mag dus lekker boven Groningen tussen de bomen- en beschuttingloze weilanden fietsenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef Freddeh het volgende:
Ah. Vond het wel leuk altijd, rondje fietsen vanuit Selwerd rond Haren en Paterswolde.
"Je wil wel, maar je kan niet."quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Narcotical het volgende:
Overigens nog nooit een hongerklop gehad.. Hoe "voelt" dat eigenlijk?
Na drie kilometer hongerklop wil je ook niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
"Je wil wel, maar je kan niet."
niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik sta erbij, maar sta wel helemaal alleen.
Normaal gesproken wel, maar dat is niet mijn 'nick'.quote:
soort feyenoord gevoel zeg maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
"Je wil wel, maar je kan niet."
Tja, opeens krijg je het moeilijk om de pedalen rond te krijgen. Je hebt het gevoel dat je keihard aan het werken bent, maar je komt niet vooruit. Ik ging door de vermoeidheid ook verkrampt op mijn fiets zitten waardoor ik ook last van mijn nek/schouders rug kreeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Narcotical het volgende:
Overigens nog nooit een hongerklop gehad.. Hoe "voelt" dat eigenlijk?
Mijn trainingscolquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Vergeet de spoorbrug bij Onnen niet he
Nou, Racing 3 is echt wel een stuk beter dan 5. Ook twee keer zo duur maar in die prijsklasse krijg je daar wel gewoon veel voor terug. Dus het is niet echt zo dat je de helft in je zak kunt houden en met even goede wielen kunt rijden. Wat niet wil zeggen dat R5 een slechte keus is. Maar ik zou in jouw geval (fanatiek fietsen en veel klimmen) zeker doorsparen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef Marurk het volgende:
Ik zie dat die Mavic Ksyrium-wielen zowat even duur zijn als Fulcrum Racing 3-wielen.Dan kan ik misschien beter voor Fulcrum Racing 5-wielen gaan en me wat besparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |