Ik zag vandaag dat de euro bij een pomp 1.659 kostte, dus dan zal het bij mijn pomp ook wel dik boven de 1.60 zitten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat. Maar die is wat duurder dan 1500 euroDe brandstof ook bijna
Probeer salpeterzuurquote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op
Van schoonmaakazijn en allesreiniger tot onverdunde bleek heb ik al op het balkon gegooid, maar de vieze, zwarte prut is niet weg te krijgen
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriend (nee, niet vriendje, gewoon vriend) vind het stom dat ik zovaak zwoesj zeg
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
Pff, ik geef het op
Van schoonmaakazijn en allesreiniger tot onverdunde bleek heb ik al op het balkon gegooid, maar de vieze, zwarte prut is niet weg te krijgen
Tof pakket.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:33 schreef Pheno het volgende:
Lol, even in de goodiebag kijken: USB-card, formaat pinpas met zo'n uitklapbare stick erin
Flashlight-sleutelhanger (nee, niet fleshlight)
Bluray Pirates of the Caribbean en een Jack Sparrow LEGO-poppetje
Bij ons stond hij vanochtend op 1.689quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat de euro bij een pomp 1.659 kostte, dus dan zal het bij mijn pomp ook wel dik boven de 1.60 zitten.
Is nie leuk nie.
Zegt ie zo heel bitchyquote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk ook steeds vaker buiten FOK!, het is ineens een soort stopwoordje van me geworden![]()
Neuh, er is al jaren niets aan het balkon gedaanquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
er moeten gewoon mooie houten tegels op het balkon.
Heb ik nietquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt ie zo heel bitchy'wat nou zwoesj?'
Ik zo droog mogelijk 'zwoesj. gewoon zwoesj'
brandend maagzuur?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, er is al jaren niets aan het balkon gedaan
[..]
Zoiets ja
[..]
Heb ik niet
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeemmmmmquote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef Toekito het volgende:
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee wooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeee waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zwoesjquote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef Toekito het volgende:
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee wooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeee waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Moominsquote:
Ik hou er nu van. Elke zondag is het er opquote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
MoominsVroeger zo ongelooflijk hard kapotgekeken! Ik hield altijd al van rustige programma's
Op Kindernet nu weer?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hou er nu van. Elke zondag is het er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |