Oh ik dacht dat je Coldplay bedoeldequote:
Want dan komen er naaktfoto's van alle users of zo?quote:
terechte vraag.quote:
ja waarom denk je dat ik aan het afvallen benquote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want dan komen er naaktfoto's van alle users of zo?
Uuuuuuuhm NEEquote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen van wie danquote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
SHE++ ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen maar af wat er leuker aan 3333 zou worden dan aan 2946!quote:
quote:
In Walibi,quote:
alle.quote:
He gekke meneerquote:
Haiquote:
He Liebchenquote:
Oh. En wat is eigenlijk de big deal? Ik vind die dingen in Walibi zo matquote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
In Walibi,
6* over de kop in 2 minuten
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
In Walibi,
Ik MOET daarheenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
In Walibi,
meeste wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh. En wat is eigenlijk de big deal? Ik vind die dingen in Walibi zo mat
Volta weg jah ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie het al, het lijkt op die weg is gegaan een paar jaar gelden Volta of zo? Je gaat eerst vooruit en dan achteruit nog eens drie keer over de kop.
van achteruit over kop word ik misselijkquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie het al, het lijkt op die weg is gegaan een paar jaar gelden Volta of zo? Je gaat eerst vooruit en dan achteruit nog eens drie keer over de kop.
Ik zie het op youtube, maar het is precies die volta of hoe heette dat ding. Die moest weg omdat mensen het te eng vondenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meeste wel.
Wil deze wel een keer proberen
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
van achteruit over kop word ik misselijk
die stelde niks voorquote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het op youtube, maar het is precies die volta of hoe heette dat ding. Die moest weg omdat mensen het te eng vonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |