Ja, maar dan vallen ze door de mand, want dat gaat ze echt niet doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee klopt..maar ik heb het vieze vermoeden..dat ze dan juist misbruikt word door die heksen..omdat ze goed kan opschieten met gerard en karim...
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
Daar is moniek toch nu mee bezig: sharon buiten spel zetten door haar te nomineren. Let deze week maar op. Bij Maik is ze vanmiddag al begonnen, later deze week volgt Flip, Laura (die op haar beurt voor Alex bepaalt dat hij Sharon moet nomineren) en Jo zal ze ook nog proberen over te halen.
Als Sharon eruit is, hebben ze vrij spel, dan is het 2 tegen 5.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben
In deze visie is Alex er dus al uit?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:18 schreef Enyma het volgende:
[..]
Als Sharon eruit is, hebben ze vrij spel, dan is het 2 tegen 5.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:14 schreef Urb het volgende:
Hallo.
Is de KvdW al open?
Mogen ze al drukken??
Is Maik's geheim al geraden?!
Nou nou? Zal weer weer niet he, lijkt wel een potje voetbal zonder dat er gescoort mag worden! Klote programma Pff pff !!![]()
[/ragemeneertje mode off]![]()
Goeiemiddag Stre-amers.![]()
Effe bijlezen eerst maar es.
Nee. Maar ik ga er wel van uit dat philip blijft. Dan is het dus Gerard + Karim/Alex tegen Moniek, Maik, Filip, Laura en Jo.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In deze visie is Alex er dus al uit?
Dat gaat dan weer een sanctie opleveren.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kan hebben
Nee dat was sarcasme, maar dat kan soms lastig overkomen online eh.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ben jij het broertje van meneertje?
ja oke...bedankt...ik lees meestal ochtends voor het werk ff op mijn gsm..en middags als er tijd voor is op de pc..maar die streams vertragen alles..dus die kijk ik weer in de woonkamer op upc..waar me man dus echt niet tegen kan..hahahaha..neem het hem maar kwalijk..het meeste is hier uitstekend te volgen..heerlijk zonder die heksstem van moniek..ik had gisteren wel meer het idee dat jo juist sharon gaat misbruiken..zal vanaaf ff langer kijken als het lukt...thnxxxquote:Op woensdag 6 april 2011 17:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
Daar is moniek toch nu mee bezig: sharon buiten spel zetten door haar te nomineren. Let deze week maar op. Bij Maik is ze vanmiddag al begonnen, later deze week volgt Flip, Laura (die op haar beurt voor Alex bepaalt dat hij Sharon moet nomineren) en Jo zal ze ook nog proberen over te halen.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Er zijn al zoveel regeltjes overtreden wat betreft lullen over missies, dat eeuwig gefluister en nominatie afspraken maken. Daar is tot heden geen sanctie op gekomen en lijkt mij dat dit ook niet snel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer een sanctie opleveren.
Lijkt me dat er dan niet meer te verbergen is dat er nominatieafspraken gemaakt worden...
Maik had flip toch ook genomineerd?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef Enyma het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga er wel van uit dat philip blijft. Dan is het dus Gerard + Karim/Alex tegen Moniek, Maik, Filip, Laura en Jo.
Keep dreaming. Ik heb de hoop opgegeven dat de stem tegen nominatieafpraken op gaat treden.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat gaat dan weer een sanctie opleveren.
Lijkt me dat er dan niet meer te verbergen is dat er nominatieafspraken gemaakt worden...
Verbaasd me niks van dat lui wijfquote:Op woensdag 6 april 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Laura weet niet hoe je aardappelen moet koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |