quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef sharr het volgende:
Sorry, ik zag die 450 en ik dacht gelijk aan Postal Gold
Brave meidquote:Op woensdag 6 april 2011 16:01 schreef sharr het volgende:
Sorry, ik zag die 450 en ik dacht gelijk aan Postal Gold
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe muziekjes!
o.a. de Huppel Polka
graag gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
andreas thx voor de goeien muziekjens
Ik heb dus NIKS met de huppel polka te maken!!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuwe muziekjes!
o.a. de Huppel Polka
Hoi lieve sharrquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
Holadiejeee schatjes en schattinnen van mij
Nee, alleen de naamquote:Op woensdag 6 april 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus NIKS met de huppel polka te maken!!
Of koelkast moet aan het mixen gegaan zijn
Ik ben het lekker nietquote:Op woensdag 6 april 2011 16:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh en ik heb hem net nog een keer aangevraagd
Ik dacht dat het Huppel zou zijn
Ik vind dat zo'n ranzig klusjequote:
jawelquote:Op woensdag 6 april 2011 16:05 schreef sharr het volgende:
[..]
TROUWENS WAT GA JE DIT NOU EDITEN!? VIND JIJ MIJ SOMS NIET FANTASTISCH
Oh okequote:Op woensdag 6 april 2011 16:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jawelmaar anders zag het er een beetje raar uit na die post van huppel
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh okeDaar kom je goed onderuit, meneer.
Ik durf dat spul niet eens aan te raken hequote:Op woensdag 6 april 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het lekker niet
[..]
Ik vind dat zo'n ranzig klusje![]()
Is meer iets voor monopoly
Gehaktballen draaien? Ach je zit gewoon met je blote handen in de vermalen spieren van een dood dier te graaien!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik durf dat spul niet eens aan te raken heHet is echt smerig! Vroeger vond ik het altijd leuk
Ja, ik mag vroeger zeggen ondanks 17!
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gehaktballen draaien? Ach je zit gewoon met je blote handen in de vermalen spieren van een dood dier te graaien!
Boycotten =/= het 5x achter elkaar gebruiken!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
Jongens, rochel is echt een raar woord, ik ga het boycotten
rochelrochelrochelrochelrochel
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
Jongens, rochel is echt een raar woord, ik ga het boycotten
rochelrochelrochelrochelrochel
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik tune in met een nummer van Mauro Picotto
Ja weet ik, ik benadrukte hetquote:Op woensdag 6 april 2011 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Boycotten =/= het 5x achter elkaar gebruiken!
Apart, normaal kan dat heul nietquote:Op woensdag 6 april 2011 16:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh en ik heb hem net nog een keer aangevraagd
Ik dacht dat het Huppel zou zijn
Dit dus, ik ga even braken. Doe je mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:13 schreef sharr het volgende:
Dit nummer word ik altijd een beetje misselijk van gr gr
4.2.2 installeren, dan 4.5.6 er overheen werkt altijdquote:Op woensdag 6 april 2011 16:13 schreef Zokunen het volgende:
Hmm crap krijg SAM dus niet meer aan de gang ook naar een schone reinstal blijft ie over die activatie nuilen
Ja, dat vind ik wel iets hebben, samen brakenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, ik ga even braken. Doe je mee?
Synchroon braken is het helemaal in 2011quote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel iets hebben, samen braken
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel iets hebben, samen braken
Ik vraag het me op dit moment ook af.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme waarom heb ik onzinradio aan in de huiskamer![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tijdens dit nummer kijk ik altijd in het FoBo van Knetter en trek ik me af
mijn broertje zit met een kameraad op de bank.. en die vriend van hem vroeg net serieus wie dit was en waar hij het kon downloadenquote:
Ik kom eraan. Dit typte ik al voor je edit, trouwens. Dus ik nodigde mezelf uit. Gr gr.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
Eerste wat ik ga doen als ik thuis ben is balkon open en bier drinken, komt er nog iemand langs voor een koude HJ?
Hmm ik pak thuis een koude Grolsch, en dan vakantie boekenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
Eerste wat ik ga doen als ik thuis ben is balkon open en bier drinken, komt er nog iemand langs voor een koude HJ?
Een koude handjob?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
Balkon open?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ook hahaquote:
Je bent welkomquote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kom eraan. Dit typte ik al voor je edit, trouwens. Dus ik nodigde mezelf uit. Gr gr.
Heb ik al gedaan, hoef alleen nog maar dit weekend hotel te boeken in Chicago en Nascar kaartjes te kopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik pak thuis een koude Grolsch, en dan vakantie boeken
Jij bent goed bezigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je bent welkom
[..]
Heb ik al gedaan, hoef alleen nog maar dit weekend hotel te boeken in Chicago en Nascar kaartjes te kopen.
quote:
quote:
Pics van je zusje ?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook haha
Moeder heeft avonddienst, vader komt rond 18:30 thuis van zijn werk en mijn zusje heeft school
PM OF DM ALJSBELEIFTquote:Op woensdag 6 april 2011 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Knetter, wat is je favo standje ?
stil 's, eerst de pics van spaghetti, dan mag je weer pratenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:21 schreef sharr het volgende:
Genesis exodus leviticus numeri deuteronium jozua richteren ruth 12 samuel 12 koningen 12 kronieken ezra nehemia ester job psalmen en hier loop ik dood gr gr
Dit weet ik nog van groep 6
Ik heb suiker op ja, en nog veel ookquote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
stil 's, eerst de pics van spaghetti, dan mag je weer praten
alleen ssb heeft het eroverquote:
Niet zo'n prethoofd als ik iigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:22 schreef sharr het volgende:
[..]
SV heeft jouw zusje ook zo'n geweldig hoofd?
Het blijft zo onder mn nagels zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gehaktballen draaien? Ach je zit gewoon met je blote handen in de vermalen spieren van een dood dier te graaien!
Laat die pics dan maarquote:Op woensdag 6 april 2011 16:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet zo'n prethoofd als ik iig
Standjes?quote:
Net als kleiquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het blijft zo onder mn nagels zitten
Zonde.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet zo'n prethoofd als ik iig
Jij mag dat wel hoor, kom maarquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef sharr het volgende:
niet over seks praten hoor dat mag ik nog niet doei doei
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit heb zitten kleien met mijn zoon.quote:
Ik ben er ook geen fan vanquote:Op woensdag 6 april 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit heb zitten kleien met mijn zoon.
Sowieso knutselen
Ik haat het, heb er het geduld ook niet voorquote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan vantekenen en kleuren wel, knutselen en kleien en verven
Dat doen ze maar op school hoor
Maar dan is het niet ongegeneerd meerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker hoor die GOA
Teven koelkast mag je ook op mij passen, ik hou namelijk van koekjes en Bassie & Adriaan
Ghehe succesquote:Op woensdag 6 april 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tieten mogen in mijn pm...
Ik wil een net zo leuke verzameling als huppel...
dus dragems komt toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe ik stuur een vriend een berichtje:
Hey babe, je weet dat je ook heus wel welkom bent op de housewarming he? Ik heb je gewoon niet uitgenodigd omdat je toch niet komt![]()
Stuurt ie terug: Weet ik, en ja weet ikWanneer is het?
Zal je zien komt ie nu opeens wel
Ja maar niemand hoeft het te weten, het is ons kleine geheimpjequote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dan is het niet ongegeneerd meer
En Popje danquote:Op woensdag 6 april 2011 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar niemand hoeft het te weten, het is ons kleine geheimpje
Popje die wil mij toch alleen maar pesten.quote:
welnee, dat is allemaal schijnquote:Op woensdag 6 april 2011 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Popje die wil mij toch alleen maar pesten.
Als ze van B&A en koekjes houdt, zie ik het probleem nietquote:
Welk gedeelte van 'vriend' snap jij niet?quote:
Gewoon brutaal om vragenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het wil niet echt lukken![]()
Leer me je skillz ??
Dan bel ik Ezechielkquote:Op woensdag 6 april 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil die verzameling ook.
Is jouw laptop niet stuk ofzo, dat ik hem moet fixen
Waarom hoor ik dit met een Almelo's accent in mijn kop?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
Waaaaar isssss dieeeee goaaaaaaa dannnnnnnnnnnnnnn?
Nee man, Papendrechts. Je hoort de jingle vanzelfquote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit met een Almelo's accent in mijn kop?
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM keihard metallica door mn speakers
Ik vergat dat ik nu niet luister![]()
Ik voel mij niet prettig bij die reactiequote:
En terecht, die man is baas!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij niet prettig bij die reactie
Liefdequote:
Het spijt mij sorryquote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij niet prettig bij die reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |