abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 08:18:04 #76
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_95155586
Je bent boos om de soort reacties die je kreeg maar de reacties komen voort uit je openingspost waarin je keihard stelt dat de motor niet op de foto staat.

Dat is geen detail meer, dat is een hoofdzaak.

Overigens, de titel klopt niet. Je bent geflitst terwijl je werd ingehaald.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_95155766
Wat een idioten hier zeg die TS meteen uitmaken voor een leugenaar. We weten allemaal dat er wel eens dingen misgaan, maar daar houden we voor puur het zeiken even geen rekening mee.

Zijn we die ongelukkige man vergeten die zijn auto naast de weg had geparkeerd terwijl mensen op die weg te hard reden? Cameraatje verkeerd afgesteld waardoor zijn stilstaande auto de hele dag geflitst werd. Kreeg ie een boete op de mat van tigduizend euro.
I feel kinda Locrian today
pi_95156172
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef starla het volgende:
Wat een idioten hier zeg die TS meteen uitmaken voor een leugenaar. We weten allemaal dat er wel eens dingen misgaan, maar daar houden we voor puur het zeiken even geen rekening mee.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:19 schreef MartineMila het volgende:
Maar IK ben met die snelheid geflitst, maar de motorrijder staat niet op de foto.

Wat nu?
Das een leugen.
  donderdag 7 april 2011 @ 08:54:24 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95156210
quote:

Zijn we die ongelukkige man vergeten die zijn auto naast de weg had geparkeerd terwijl mensen op die weg te hard reden? Cameraatje verkeerd afgesteld waardoor zijn stilstaande auto de hele dag geflitst werd. Kreeg ie een boete op de mat van tigduizend euro.
Doe niet zo dom, als de motorrijder inhaalde en zij geflitst werd staat die motorrijder ook op de foto. Maar zij zegt dat de motorrijder niet op de foto staat TERWIJL ZE DIE FOTO NIET EENS GEZIEN HEEFT, vind je het gek dat ze dan voor leugenaar uitgemaakt wordt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95156269
quote:
_O-
pi_95156785
TS weet na 2 maanden nog precies waar, door wie en met welke snelheid hij is ingehaald. :')
  donderdag 7 april 2011 @ 10:36:48 #82
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_95158915
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Laten we dan ook even volledig advies geven: maak direct bezwaar. Vertel van de motorrijder en vraag de foto's op. Die foto's krijg je sowieso en als daar dan een motorrijder op staat heb je kans dat je bezwaar direct wordt toegewezen.
Zo niet, moet je het voor laten komen.
Als je wacht met bezwaar maken tot je de foto's hebt, dan loop je het risico dat de bezwaartermijn verstrijkt voor je antwoord hebt.

Staat er geen motorrijder op, dan gaat u direct terug naar reactie 1.
Kun je die foto niet opvragen obv de WOS, of hoe heet dat ? Dan moeten ze binnen een vastgestelde termijn reageren. Zijn ze te laat dan kun je een geldboete bij ze claimen. Met ene beetje mazzel dekt dat de boete...

en ter info, er zijn er een hoop die geld verdienen door gewoon steeds info op basis van de WOS op te vragen en exact de termijn in de gaten te houden.
:7
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_95159085
Iedereen loopt nu wel te roepen dat ie onzin uitkraamt.

maar je hoort toch vaker dat Nieuwe motoren storingen geeft bij sommige flitspalen.

http://www.volkskrant.nl/(...)voor-flitspaal.dhtml
pi_95159438
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef reeleezee1 het volgende:

maar je hoort toch vaker dat Nieuwe motoren storingen geeft bij sommige flitspalen.

In dat verhaal merkt de flitspaal de motor niet op. Dus moet iets anders te hard rijden om voor een trigger te zorgen indien er geflitst is.
pi_95161204
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:59 schreef nattermann het volgende:

[..]

Als het kenteken niet volledig op de foto heeft gestaan, heeft men nooit je adres kunnen achterhalen. Dikke bullshit dus.
Nadat ik die foto had gezien vond ik het ook vreemd dat ze mijn gegevens konden achterhalen. Ik was toen op 10 km van mijn woonplaats geflits. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze gegokt hebben door de halve kentekenplaat en het type auto in hun systeem in te voeren en zo gekeken hebben wie in aanmerking komt en in de buurt woont.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95165555
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef reeleezee1 het volgende:

Dat zijn roodlicht detectie lussen, radarpalen hebben daar geen last van :Z
pi_95171002
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Fireblast het volgende:
TS weet na 2 maanden nog precies waar, door wie en met welke snelheid hij is ingehaald. :')
Pfff kijk, ik ben nog nooit geflitst, die ene keer wel dus ik weet het nog ja. Jeetje zeg.

Nou mensen, ik heb gebeld, de foto is opgevraagd en door de medewerker direct bekeken. Het is hun fout, hebben ze direct toegegeven. Wat mijn fout is, is dat de moter er WEL opstond terwijl ik zei van niet. Dat geef ik toe, mijn fout.
Hij stond er dus op, maar omdat de motor geen kenteken van voren heeft, is de boete naar de enige zichtbare kentekenhouder gegaan op de foto, en dat ben ik.
De excuses zijn aangeboden. Ik moet even betalen en dan kan ik het weer terugkrijgen.

bedankt voor de tips, en de rest zal ik maar negeren.
pi_95171065
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Fireblast het volgende:
In de bekeuring staat altijd het overschreden bedrag, dus ja ik weet hoe hard de motor reedt.
pi_95171186
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef MartineMila het volgende:

[..]

Pfff kijk, ik ben nog nooit geflitst, die ene keer wel dus ik weet het nog ja. Jeetje zeg.

Nou mensen, ik heb gebeld, de foto is opgevraagd en door de medewerker direct bekeken. Het is hun fout, hebben ze direct toegegeven. Wat mijn fout is, is dat de moter er WEL opstond terwijl ik zei van niet. Dat geef ik toe, mijn fout.
Hij stond er dus op, maar omdat de motor geen kenteken van voren heeft, is de boete naar de enige zichtbare kentekenhouder gegaan op de foto, en dat ben ik.
De excuses zijn aangeboden. Ik moet even betalen en dan kan ik het weer terugkrijgen.
bedankt voor de tips, en de rest zal ik maar negeren.
Klopt dat wel? Ik zou helemaal niks betalen, ze seponeren (of het mag heten) de zaak maar. Ik ben ooit eens geflitst voor rijden door rood licht, alleen was dit om een ambulance door te laten. Brief gestuurd en heb nooit hoeven betalen.
pi_95171187
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef MartineMila het volgende:

[..]

In de bekeuring staat altijd het overschreden bedrag, dus ja ik weet hoe hard de motor reedt.
Reedt :')
pi_95171328
typefout, whatever als er niks anders is om over te zeiken doen we maar daarover.

Ik heb jullie laten weten, ik dank de serieuze mensen voor de tips en meer heb ik niet nodig.
Zal hier in ieder geval niet meer voor de lol terugkomen want de sfeer is hier eeehmmm zeer laag. Maar voor jullie misschien normaal?
Als zelf een moderator zich erin mengt, fijne dag;)
pi_95171375
:W
pi_95175977
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef MartineMila het volgende:
typefout, whatever als er niks anders is om over te zeiken doen we maar daarover.

Ik heb jullie laten weten, ik dank de serieuze mensen voor de tips en meer heb ik niet nodig.
Zal hier in ieder geval niet meer voor de lol terugkomen want de sfeer is hier eeehmmm zeer laag. Maar voor jullie misschien normaal?
Ik geef je hier wel gelijk in. Fok = Fok niet meer :'(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_95176025
quote:

Graag gedaan *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:44:27 #95
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95176110
quote:

Niet overdrijven hoor. Er zijn genoeg subfora van FOK! waar je wel gewaardeerd en gerespecteerd wordt.
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:12:21 #96
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_95206391
Als je wel gaat betalen, dan is het wellicht verstandig om er nog een bezwaarbrief achteraan te sturen.
Ik zou er niet op vertrouwen dat het wel goed komt. Je hebt nu alleen telefonisch gehoord dat er een fout is gemaakt, de kans dat dat nergens geregistreerd staat lijkt me best aannemelijk.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')