Puur toevalquote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt, staat erbij! Alleen wel raar dat jullie allemaal dezelfde mening hebben als mij! Geen eigen mening?
Yep. Als je houdt van aparte nummers en aparte landen kan je er nu makkelijk zes van de nul afhalen. Bij het Junior Songfestival krijgt iedereen aan het begin van de puntentelling gratis twaalf punten. Dit was omdat het anders "zielig" zou zijn. Helaas heeft het niet veel opgeleverd, als je daarbij vijftien punten hebt denkt iedereen: "Die heeft maar drie punten binnengehaald!'.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ja klopt, Rusland, Oostenrijk, Letland en Roemenië. Maar ja er is ook nog niet zoveel gestemd.
Denemarken snap ik ook niet zo... Italie moest ik even aan wennen maar het is echt een heel mooi liedjequote:Op donderdag 7 april 2011 17:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Denemarken en Italië had ik zeker niet zo hoog verwacht. Ook zijn er andere liedjes die ik eigenlijk wel hoger/lager had ingeschat.
Ja, de 15e en 16e plaats zie je wel heel vaak terugkomen. Alleen we zouden toch veel punten van de vakjury krijgen? Dan verwacht ik misschien wel een 12e/13e plaats.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:07 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik vind Italië eigenlijk best wel tegen vallen, haha en ik ben juist een favoriet van Denemarken!
Maar over het algemeen staat Nederland in Europa (Op Youtube) op een 15e plaats dus hopelijk gaan we dit jaar wel de finale halen! En Zweden staat op de 1e plek in Europa, dus ik ben benieuwd of dat ook echt gaat kloppen!
Vier keer achter elkaar (inclusief OP). Misschien hebben ze zich vergist. We kunnen zeggen dat ze opnieuw mogen stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef Arth_NL het volgende:
12 pts. Duitsland
10 pts. IJsland
08 pts. Servië
07 pts. Moldavië
06 pts. Frankrijk
05 pts. Italië
04 pts. Zwitserland
03 pts. Denemarken
02 pts. Noorwegen
01 pnt. Roemenië
Drie keer dezelfde punten?
Je moet ze weghalen en ze een PM sturen dat ze opnieuw moeten stemmen. Zo ben je er zeker van dat het toeval is.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt, ook deze punten zijn er weer bij geteld!
Ik had het zelf ook al gezien dat er zoveel keer hetzelfde is gestemd. Maar blijkbaar was dat puur toeval. Ik kan ze wel weghalen? Want ik vind het zelf ook niet echt logisch!
Maar de OP en de allereerste reactie is maar voor 1 keer geteld want dat is 2x hetzelfde van mijzelf.
Patje1987 en Hephaistos is wel 2x geteld dus in totaal is er voor 3 keer hetzelfde gestemd.
Zeggen jullie het maar, moet ik de punten weghalen of zo laten staan?
Ook een PM of iets gestuurd? Anders stemmen ze helemaal niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt voor het meedenken, het is nu veranderd en de andere punten zijn ongeldig verklaard!
Lijkt mij niet iemand die ook maar één liedje geluisterd heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Dat is weer dezelfde puntentelling?
Dat kloptquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Dat is weer dezelfde puntentelling?
Welke lol?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik zie het nut van de lol eigenlijk ook niet
Oh, dat. We zouden iedereen die nog nooit serieus wat gepost heeft in ESF niet mee kunnen laten doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef luchtverkeersleider het volgende:
De lol van elke keer dezelfde punten gaan geven, terwijl je geen 1 liedje kent
Ik dacht dat ik ergens een foutje had, jij had bij een paar landen een verkeerd aantal punten opgeschreven. Bij Spanje bijvoorbeeld, daar had je de punten van het "hetzelfdestemmen" er niet afgehaald. Dus hanteer deze maar. Ik heb alles nog een keer goed opgeteld.quote:
De enige leuke grap van de laatste jaren waarbij er tijdens de puntentelling iets over de schoonheid van de presentatrice werd gezegd, vond ik die van Peter Poles in 2006 met op zijn t-shirt: "Maria, marry me?".quote:
Gezellig naar Azerbeidzjan!quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Eurovision Song Contest 2012, Bakoe, Azerbeidzjan???
is goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Bedankt voor je stemmen! Je hebt alleen 2x Letland erin staan dus heb ik Slovenië 2 punten gegeven en Estland 1 (Omdat het er zo onder stond)
Akkoord?
Ik weet niet of hij ook heel "popular" zal zijn bij de vakjury. Ik vind dit nummer ook erg leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ja, ik heb ook zo'n idee dat deze ook echt het hele songfestival dit jaar gaat winnen, want in heel Europa staat hij 1e! En ik gun het die Eric Saade ook wel! Dus dat wordt een Stockholm 2012
Haha dat probleem had ik dus ook, Wit-Rusland en Noorwegen zouden ook in mijn top 10 komen en ik denk dat ik zou gaan twijfelen over Finland, Bosnië en Spanje, want die vind ik nu ook erg tegen vallen!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Kyklopos het volgende:
Ik had later moeten stemmen
Letland ben ik erg gaan waarderen. Nu ik alle liedjes een aantal maal goed heb beluisterd, heb ik Letland veel te weinig punten gegeven.
Bosnia Herzegovina kreeg zelfs geen punten. En stiekem vind ik dat liedje van Wit Rusland ook wel leuk
Een loflied op een van de laatste dictaturen van Europa. Leuk ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Kyklopos het volgende:
En stiekem vind ik dat liedje van Wit Rusland ook wel leuk
Oke bedankt, zal ik doen!quote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Laatste tussenstand staat in de OP!
Eindelijk
DM/PM me maar als ik het niet op tijd zie hoor![]()
Ik heb YouCanLeaveYourHeadOn even een PM gestuurd!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je hebt je laatste punt vergeten.
No way dat dat de uitslag wordt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef Spiegelei het volgende:
Mijn punten
12 - Estland
10 - Bosnië
8 - Zweden
7 - Frankrijk
6 - Italië
5 - Duitsland
4 - Ierland
3 - Hongarije
2 - Armenië
1 - Denemarken
Dit is wat ik denk dat de uitslag wordt, mijn persoonlijke lijstje is iets anders.
Mijn man en ik kijken al jaren naar het ESF en we maken dan ook altijd vooraf lijstjes! Heel leuk op te doen altijd.![]()
Ik snap niet dat men Nederland hier zo hoog waardeert, is dat wat men hoopt of echt denkt? Bij mij komen ze in ieder geval de halve finale weer eens niet door.
Ik vind die lijstjes maken ook altijd leuk om te doen, maar dan naar wat mijn eigen mening is! Ik denk dat het stemmen voor Nederland ook wel een beetje is omdat het toch je eigen land is, dat is in ieder geval bij mij wel zo geweest en nu eigenlijk nog steeds. En als ik jou punten vergelijk met de rest vind ik je keuze voor Ierland (wat op 0 punten stond) en je keuze voor Armenië best apart. Natuurlijk is het iedereen zijn eigen mening maar mag ik vragen waarom je deze gekozen hebt? Ik vind dat namelijk altijd best interessant om te weten!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef Spiegelei het volgende:
Mijn punten
12 - Estland
10 - Bosnië
8 - Zweden
7 - Frankrijk
6 - Italië
5 - Duitsland
4 - Ierland
3 - Hongarije
2 - Armenië
1 - Denemarken
Dit is wat ik denk dat de uitslag wordt, mijn persoonlijke lijstje is iets anders.
Mijn man en ik kijken al jaren naar het ESF en we maken dan ook altijd vooraf lijstjes! Heel leuk op te doen altijd.![]()
Ik snap niet dat men Nederland hier zo hoog waardeert, is dat wat men hoopt of echt denkt? Bij mij komen ze in ieder geval de halve finale weer eens niet door.
Ja nou ja, ik zeg niet dat ik het goed heb hoor haha. Maar om antwoord te geven op jouw vraag:quote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik vind die lijstjes maken ook altijd leuk om te doen, maar dan naar wat mijn eigen mening is! Ik denk dat het stemmen voor Nederland ook wel een beetje is omdat het toch je eigen land is, dat is in ieder geval bij mij wel zo geweest en nu eigenlijk nog steeds. En als ik jou punten vergelijk met de rest vind ik je keuze voor Ierland (wat op 0 punten stond) en je keuze voor Armenië best apart. Natuurlijk is het iedereen zijn eigen mening maar mag ik vragen waarom je deze gekozen hebt? Ik vind dat namelijk altijd best interessant om te weten!
Nou in ieder geval bedankt voor het stemmen en voor de leuke reactie!
Bedankt voor de uitgebreidde informatie! Ik begrijp het ook wel, iedereen zijn eigen mening natuurlijk en hoe meer ik naar Ierland ga luisteren, hoe leuker ik ze ook vind! Maar de achtergrondinformatie over X-factor wist ik helemaal niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zeg niet dat ik het goed heb hoor haha. Maar om antwoord te geven op jouw vraag:
Toen ik het nummer van Ierland hoorde (dus geen naam wist en geen clip ofzo erbij) dacht ik "wat is dit? dit is te erg' (vooral dat 'gilletje naar boven bij ...like you just don't ca-RE), maar toen hoorde ik dat het Jedward is. En tja die zijn best populair in Groot-Brittannië, ze hebben meegedaan aan de X factor daar. Ze kunnen niet echt goed zingen (alhoewel ik denk dat ze wel wat beter zijn geworden) maar het zijn wel performers en dat haar! hi-la-risch (vind ik dan he). Dat bij elkaar snap ik het foute nummer ook wel, dat past bij hen. Ik verwacht wel wat ze toch wel aardig kunnen scoren.
Armenië? Tja ik had een hoopje nummers die nooit zullen winnen maar ook nooit onderaan zullen eindigen en in een lijstje moet je toch wat (is natuurlijk ook een momentopname). Ik heb gekozen voor Armenië vanwege het dansbare (maar dat zijn wel meer nummers), het herkenbare (boom-boom) en het leuk aparte (het begin dat ook weer terug komt.
Ik heb ook een eigen lijstje omdat ik nogal eens van die no-way josë nummers leuk vind, maar uiteraard is mijn lijstje zoals ik deze hier heb gepost ook wel een beetje persoonlijk.
Persoonlijk vind ik Italië en (dus ook) Servië erg leuk, België vind ik ook tof (mits spatzuiver en perfect gebalanceerd uitgevoerd) maar dat gaat echt de finale niet halen. Volkse liedjes als die van Bosnië en Portugal (jaja) kan ik ook waarderen. Maar ook de voor nu hoger genoteerden zoals Estland en Zweden vind ik leuk hoor. Frankrijk de mooie outsider.
Liedjes zoals die van Denemarken, Zwitserland en ook Noorwegen vind ik echt verschrikkelijk.
Nederland heeft niets bijzonders. Het is geen dansnummer met goede beat, geen ballad met hele goede zang en muziek, geen performance waar je van denk 'leuk leuk leuk'. Het begin vind ik nog veelbelovend, maar daar waar ik een catchy-refrein verwacht komt er niets. Ja het lied gaat door maar ik kan er als luisteraar niets mee zeg maar.
Met maakt mij ook niet uit of Nederland wel of niet mee doet hoor, ik kijk toch wel.
Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Van mij mogen ze allebei wel winnen, zolang Frankrijk of Italië maar niet wint want dat vind ik totaal geen leuke liedjes!
Ja, als je de OP bekijkt, kun je zien dat ik Denemarken 12 punten heb gegeven! Maar dit is mijn voorspelling van de einduitslag van heel Europa. Ik kan het liedje wel helemaal geweldig vinden maar dat wil niet zeggen dat Europa dat ook vind!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Come on boys, come on girls in de ondertitel en dan Denemarken slechts op plek 5?
Ja, ik heb daar een andere mening over want ik kan dat soort muziek echt niet luisteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist twee van de weinige liedjes die het dichtst bij echte muziek in de buurt komen.
Oh, ik snap hem!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ja, als je de OP bekijkt, kun je zien dat ik Denemarken 12 punten heb gegeven! Maar dit is mijn voorspelling van de einduitslag van heel Europa. Ik kan het liedje wel helemaal geweldig vinden maar dat wil niet zeggen dat Europa dat ook vind!
De 6 punten zijn niet mee geteld, omdat je 2x op Ierland gestemd hebt. Zou je dit willen veranderen? Ik heb hierover ook al een PM gestuurd!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:04 schreef hunter2011 het volgende:
12 Zweden
10 Ierland
8 VK
7 Denemarken
6 Ierland
5 Azebeidjan
4 Duitsland
3 Frankrijk
2 Rusland
1 Oekraine
Schuif de andere punten maar door. Het laatste punt moet óf voor dinsdag 0.00 gegeven worden, óf je geeft het aan het land dat onderaan staat (ter medelijden).quote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Naar wie moeten die 6 punten van Hunter2011 nu???
Maar dit gaat ook na de halve finales nog gewoon door, in ieder geval dat heb ik vorig jaar wel gedaan en dat is ook leuker!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Schuif de andere punten maar door. Het laatste punt moet óf voor dinsdag 0.00 gegeven worden, óf je geeft het aan het land dat onderaan staat (ter medelijden).
Begin je dan wel opnieuw met tellen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:41 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Maar dit gaat ook na de halve finales nog gewoon door, in ieder geval dat heb ik vorig jaar wel gedaan en dat is ook leuker!
Nee, ik heb elk jaar gewoon doorgeteld!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin je dan wel opnieuw met tellen?
Mag ik de punten ook nog een keer zelf optellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tussenstand op 10 mei 2011 om 16.11 uur:
Zweden 111 punten
Azerbeidzjan 87 punten
Frankrijk 84 punten
Denemarken 83 punten
Estland 81 punten
Bosnië en Herzegovina 75 punten
Hongarije 65 punten
Duitsland 49 punten
Nederland 43 punten
Zwitserland 41 punten
Italië 41 punten
Verenigd Koninkrijk 37 punten
Noorwegen 36 punten
Letland 30 punten
Servië 28 punten
Slovenië 26 punten
Roemenië 26 punten
Turkije 18 punten
Rusland 16 punten
Albanië 14 punten
Ierland 14 punten
IJsland 13 punten
Armenië 13 punten
België 12 punten
Bulgarije 11 punten
Polen 9 punten
Finland 9 punten
Georgië 9 punten
Slowakije 9 punten
Israel 8 punten
Moldavië 7 punten
Griekenland 7 punten
Oekraïne 7 punten
Wit-Rusland 6 punten
Oostenrijk 6 punten
Kroatië 6 punten
Litouwen 5 punten
Malta 5 punten
Cyprus 3 punten
Macedonië 3 punten
Portugal 3 punten
Spanje 2 punten
San Marino 2 punten
Ik vind het zelf veel te leuk, en ik wil zelf ook wat doen nadat TheVulture de Prono van mij had "gestolen". Nou ja, niet echt gestolen, maar ik wilde het net op dezelfde dag doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Mag ik de punten ook nog een keer zelf optellen?
Ik vind het ook veel te leuk om te doen, want anders dan start ik niet zo'n spelletje natuurlijk! En ja, daar kan ik ook niets aan doen dat dat gestolen is! Maar dit is toch echt al jaren mijn eigen idee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het zelf veel te leuk, en ik wil zelf ook wat doen nadat TheVulture de Prono van mij had "gestolen". Nou ja, niet echt gestolen, maar ik wilde het net op dezelfde dag doen.
Vind je het zó leuk dan?
Maar mag ik dan niet helpen? Ik geef ook alleen maar mijn reden, ik zeg toch niet dat dat aan jou ligt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel te leuk om te doen, want anders dan start ik niet zo'n spelletje natuurlijk! En ja, daar kan ik ook niets aan doen dat dat gestolen is! Maar dit is toch echt al jaren mijn eigen idee!
Nee, ik zeg ook niet dat ik denk dat het aan mij ligt! En je mag best helpen, maar als dat ene je eigen idee was, waarom help je daar dan niet? En ik zeg al je mag best helpen, zolang ik zelf dan ook nog maar iets kan doen! Snappie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar mag ik dan niet helpen? Ik geef ook alleen maar mijn reden, ik zeg toch niet dat dat aan jou ligt!
Ja. Alleen ik kan nu nog niks met de Prono doen, pas na de eerste halve finale weten we wat daadwerkelijk het resultaat is. Dus kan ik nu nog niet helpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat ik denk dat het aan mij ligt! En je mag best helpen, maar als dat ene je eigen idee was, waarom help je daar dan niet? En ik zeg al je mag best helpen, zolang ik zelf dan ook nog maar iets kan doen! Snappie?
Is goed hoor, dat mag ook! Succes ermee!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef ranja het volgende:
Mijn lijstje komt na de uitzending van donderdag... ik luister al die liedjes niet in voren dus ken nog niks als de uitzending begint. Ik heb nu een volgorde van gister, daar komt dan een lijstje van donderdag naast en dan in elkaar passen + een of twee van de 'grote 5'.
Ik ben meer en meer fan geworden van Ierland. Ik vond ze al wel grappig (lekker fout) en okee het zijn zeker niet de beste zangers. Maar als ze een beetje toon kunnen houden vind ik het nummer leuk en die jongens gewoon lekker gek en enthousiast!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Dit zijn de 10 landen die vanavond door zouden gaan als het aan onze puntentelling had gelegen:
Zweden, Denemarken, Estland, Bosnië&Herzegovina, Nederland, Letland, Roemenië, Slovenië, België en Oostenrijk!
De landen die dan af zouden vallen zijn:
Ierland, Bulgarije, Slowakije, Israel, Moldavië, Oekraïne, Wit-Rusland, Cyprus en Macedonië!
Ik ben benieuwd hoe Israel en Ierland het zullen gaan doen, want die zie ik toch nog wel in die top 10 van vanavond belanden en België hoort natuurlijk niet in die top 10 thuis!![]()
Laten we in elk geval wel hopen dat Nederland nu eindelijk een keer naar de finale mag! 3J's, heel veel succes!
Nog niet gezien.quote:
Heb ze tegen mijn gewoonte in nu ff vooraf zitten luisteren.quote:
Ik wilde dat zelf eigenlijk ook doen, maar ik denk dat dat teveel moeite kost, want dan zouden alle oude punten er eerst weer vanaf getrokken moeten worden en dan de nieuwe punten erbij geteld moeten worden! Maar als er meer mensen zijn die dit willen dan wil ik dit wel doen, alleen dan moet er wel duidelijk aangegeven worden wat het vorige lijstje was en het nieuwe lijstje wordt, want anders is het ook nog heel veel zoekwerkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef marcodej het volgende:
Mag ik een nieuw lijstje maken voor de finale?
Frankrijk had boven Zweden moeten staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Dit zal vanavond de top 10 worden als het aan onze puntentelling had gelegen:
1. Zweden
2. Frankrijk
3. Denemarken
4. Estland
5. Azerbeidzjan
6. Bosnië en Herzegovina
7. Zwitserland
8. Duitsland
9. Hongarije
10. Servië
We kunnen ook zeggen dat Nederland, Letland en Noorwegen het hoogste aantal punten behaald hebben van de landen die niet in de finale zitten!
Spanje, Griekenland en Ierland zijn de landen in de finale die hier het laagst gescoort hebben!
Geen 3 postjes dit keer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Georgië gaat winnen, let maar op, 12 punten!
Laat ik het er maar op houden dat het aan mij ligt...quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:08 schreef Boldface het volgende:
12 punten: Estland -> slechts 24e in finale
10 punten: IJsland -> slechts 20e in finale
8 punten: Finland -> slechts 21e in finale
7 punten: Nederland -> stijf onderaan in halve finale
6 punten: België -> uitgeschakeld in halve finale
5 punten: Hongarije -> slechts 22e in finale
4 punten: Kroatië -> uitgeschakeld in halve finale
3 punten: Roemenië -> slechts 17e in finale
2 punten: Duitsland -> 10e in finale
1 punt: Zwitserland -> 25e en laatste in finale
Het is wat je leuk vindt, niet je voorspelling.quote:Op zondag 15 mei 2011 04:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat het aan mij ligt...
quote:Op zondag 15 mei 2011 04:29 schreef Boldface het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat het aan mij ligt...
Eentje precies goed en eentje bijnaquote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef Spiegelei het volgende:
Mijn punten
1 - Estland ==> 24e in finale![]()
2 - Bosnië ==> 6e in finale
3 - Zweden ==> 3e in finale jeej precies goed![]()
4 - Frankrijk ==> 15e in finale
5 - Italië ==>2e in finale
6 - Duitsland ==>10e in finale
7 - Ierland ==>8e in finale oeh bijna![]()
8 - Hongarije ==>22e in finale
9 - Armenië ==> uitgeschakeld in halve finale
10 - Denemarken ==> 5e in finale
...
En ik had toch gelijk!quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Eurovision Song Contest 2012, Bakoe, Azerbeidzjan???
O ja, dat vind ik ook wel leuk.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:48 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Nog even hoe mijn eigen lijstje geeindigd is:
12 punten: Denemarken ==> 5e in de finale
10 punten: Hongarije ==> 22e in de finale
8 punten: Nederland ==> 19e in de 2e halve finale
7 punten: Verenigd Koninkrijk ==> 11e in de finale
6 punten: Azerbeidzjan ==> 1e in de finale
5 punten: Finland ==> 21e in de finale
4 punten: Zweden ==> 3e in de finale
3 punten: Bosnië&Herzegovina ==> 6e in de finale
2 punten: Spanje ==> 23e in de finale
1 punt: Estland ==> 24e in de finale
|