Daar was ik al achter jaquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mrs babs is nicht da, avondje voor mijzelf. Dus ik patatjes gemaakt
Wat anders dan zware dingen bewegen?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:30 schreef xFriendx het volgende:
Zo op naar de sportschool, eens wat anders dan dat getegel.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat anders dan zware dingen bewegen?
Nog meer open deuren, miss koukleum?quote:
Doe eens liefquote:Op woensdag 6 april 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog meer open deuren, miss koukleum?
Gewoon IceQueenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog meer open deuren, miss koukleum?
Wel andere spiergroepenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat anders dan zware dingen bewegen?
Sorryquote:
aan yuki geven, is namelijk toepasselijk bij haarquote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat moet jij met de nick van mijn ex
Oeh, je hebt m genomen?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SorryMaar ik ben wel blij met mijn nieuw flatje
Eh nee, want mijn ex is een klein lekker wijf.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aan yuki geven, is namelijk toepasselijk bij haar
Mijn nick is al gebaseerd op Ice Queenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aan yuki geven, is namelijk toepasselijk bij haar
Heb jij een FOK-ex?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, want mijn ex is een klein lekker wijf.
Yup.quote:
Zo ff kijken. Wanneer kan je erin?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup.Foto's staan een stuk terug in dit topic
Sort of, ze heeft wel op FOK gezeten, ooit, maar daar ken ik haar niet van. Maar ze zit wel op het internet en ze heeft die naam veelvuldig en op veel plekken gebruikt.quote:
Yuki Onna = Snow Queen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik vind "sneeuw" iets heel anders dan ijskoningin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |