abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95401423
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef LXIV het volgende:
Ik ben in principe wel gereed voor een kort ritje omlaag. Heb nu veel defensie fondsen zoals AH, UN, AKZ etc. Een procent of 10 eraf creeert weer een mooi instapmoment.
Naar 350 en dan weer omhoog? :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:30:54 #127
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_95401478
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef LXIV het volgende:
Ik ben in principe wel gereed voor een kort ritje omlaag. Heb nu veel defensie fondsen zoals AH, UN, AKZ etc. Een procent of 10 eraf creeert weer een mooi instapmoment.
Sinds wanneer is Akzo defensief?
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:44:36 #128
256829 Sokz
Livin' the life
pi_95402107

Wat heb ik nu in godsnaam ingevoerd? :P
En waarom stond er eerst bij status 'geplaatst' en nu weer 'wordt bewaakt'
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:58:06 #129
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_95402689
Je wordt in de gaten gehouden. Ze mogen al die PM-believers niet :P
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:26:19 #130
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95423778
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Als jij graag met dergelijke flauwigheden wil rondstrooien vooral doen. Je zou je tijd ook kunnen gebruiken om eens een keer rond te kijken hoe de wereld werkt.
Nah, ik herken jouw type. De vervelende oom op verjaardagen met verhalen hoe de wereld in elkaar zit, maar waar niemand naast wil zitten. Gelukkig is er internet - zoek even wat andere gekke henkies en ga lekker met elkaar de wereld doorgronden (chemtrails, Joodse banken, Bilderberg, goudsteun voor munteenheid enz). Maar laat ons (mij) er buiten. Dank u!
Overal verstand van.
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:28:15 #131
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95423911
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef Lucas15 het volgende:
AEX -1.76%
AMX -2.42%

-O-
Mwoah, nog steeds wel een beetje in de trading range he. De AEX blijft gewoon dobberen rond de 365 de laatste weken. Paar punten hoger. Paar punten lager.
Overal verstand van.
pi_95426844
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Sokz het volgende:
Ach man, komen ze nu pas mee. Die sukkels hadden destijds moeten klagen en/of rondvragen of deze gang van zaken wel de gebruikelijke is.

@ S_E als je toevallig nog een keer erop zit:
Maar Morgan Stanley heeft nog een tweede dividendstrategie in de aanbieding. Gewoon de hoge, maar wel veilige dividendbetalers nemen. Voor degene met een Bloomberg onder u, MS heeft ze onder de code MSSTDIVS in een mandje gezet.
Ik moest al iets anders nachecken voor een andere FOKker maar zal dit ook even bekijken morgen. Was vandaag druk bezig met mn allerlaatste opdracht voor m'n bachelor en heb daar geen tijd voor gehad. Morgen dus laatste opdracht inleveren en nog 2 week les en dan hebben we dit ook weer gehad :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 13 april 2011 @ 08:47:03 #133
78918 SeLang
Black swans matter
pi_95431045
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Morgen dus laatste opdracht inleveren en nog 2 week les en dan hebben we dit ook weer gehad :P
Wat ga je hierna doen? Blijf je in Londen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 13 april 2011 @ 09:09:42 #134
78918 SeLang
Black swans matter
pi_95431504

Interessant eigenlijk dat jongeren optimistischer zijn dan ouderen. Dat zal wel de natuur zijn van jongere mensen maar zij krijgen wel de rekening gepresenteerd van deze catastrofe. Normaal zou ik verwachten dat ze Capitol Hill zouden platbranden.
Mijn reisverslagen
pi_95433741
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wat ga je hierna doen? Blijf je in Londen?
Weet ik nog niet. Ik kan full time aan het werk bij een proprietary trader in Londen direct na m'n laatste examen.

Ik heb ook 4 opties voor een MSc, 3 maal Quantitative Finance (waaronder 1 keer Quant Finance and Economics) in St Gallen, Londen of Rotterdam en Business Economics in Leuven. Ga ik voor mijn MSc, dan kan ik dit combineren met een baan als FX trader bij een FX prop boutique in Londen, dat is namelijk hot desking en hoef je slechts 1 keer per maand ook daadwerkelijk in het kantoor te zijn. Je krijgt daar geld en dat moet je beleggen

Maar ik zal deze zomer nog wel even rondkijken wat ik nog meer kan doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 13 april 2011 @ 10:30:36 #136
78918 SeLang
Black swans matter
pi_95433890
" If EUR/USD moves above yesterdays high of 1.4519 analysts expect the next resistance barrier at 1.4530"

Dat zijn 11 f*cking pips _O-
Die anaalisten hebben ook echt niks zinvols te doen. De standaardeviatie van de dagelijkse fluctuatie in de afgelopen maand is al bijna 150 pips :').
Mijn reisverslagen
  woensdag 13 april 2011 @ 10:33:28 #137
78918 SeLang
Black swans matter
pi_95433974
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Weet ik nog niet. Ik kan full time aan het werk bij een proprietary trader in Londen direct na m'n laatste examen.

Ik heb ook 4 opties voor een MSc, 3 maal Quantitative Finance (waaronder 1 keer Quant Finance and Economics) in St Gallen, Londen of Rotterdam en Business Economics in Leuven. Ga ik voor mijn MSc, dan kan ik dit combineren met een baan als FX trader bij een FX prop boutique in Londen, dat is namelijk hot desking en hoef je slechts 1 keer per maand ook daadwerkelijk in het kantoor te zijn. Je krijgt daar geld en dat moet je beleggen

Opties genoeg in elk geval :Y
Mijn reisverslagen
  woensdag 13 april 2011 @ 10:37:05 #138
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95434100
quote:

:D Je hebt iig geen moeite met keuzes maken, hoe meer opties hoe beter!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_95436421
quote:

[..]

Leuven is een toffe stad, zeer levendig vanwege de grote hoeveelheid studenten.
pi_95438027
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:42 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Leuven is een toffe stad, zeer levendig vanwege de grote hoeveelheid studenten.
Klopt, ben er al geweest voor een open dag. Als ik puur op stad moest kiezen tussen Leuven, Londen, Rotterdam of St.Gallen stond Leuven ver boven aan. Fantastische sfeer en je hebt er zelfs een aantal IB's zitten.
  woensdag 13 april 2011 @ 12:46:07 #141
256829 Sokz
Livin' the life
pi_95438690
Quantitative Finance & Economics in st. Gallen? Sprak laatst met iemand die via St. Gallen (finance & Banking) bij GS terecht was gekomen. :o

pi_95438743
daar stond eerst wat anders ;)

dacht eerst nog: zie je wel, dat quantitatieve is niet zo aan mij besteed :P
pi_95439074
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Sokz het volgende:
Quantitative Finance & Economics in st. Gallen? Sprak laatst met iemand die via St. Gallen (finance & Banking) bij GS terecht was gekomen. :o

[ afbeelding ]
Mja, maar ik ken ook mensen die via Leuven, Rotterdam en Cass Businesschool bij goede banken zijn terecht gekomen. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Qua kosten verschilt het ook behoorlijk. Je betaald 21.000 pond voor Cass, 1600 euro voor Rotterdam, 500 euro voor Leuven, en 4400 Zwitserse Frank voor St. Gallen. En dat voor 1 jaar studie. Zwitserland is natuurlijk mooi maar als ik voor locatie en stad moet kiezen zou het Leuven zijn. Maar ik zie nog wel, ik kan eventueel ook eerst een jaar aan het werk.
pi_95439432
JPMorgan met cijfers uit btw, beat on the bottom and the top. Niet slecht.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Sokz het volgende:
Ach man, komen ze nu pas mee. Die sukkels hadden destijds moeten klagen en/of rondvragen of deze gang van zaken wel de gebruikelijke is.

@ S_E als je toevallig nog een keer erop zit:
Maar Morgan Stanley heeft nog een tweede dividendstrategie in de aanbieding. Gewoon de hoge, maar wel veilige dividendbetalers nemen. Voor degene met een Bloomberg onder u, MS heeft ze onder de code MSSTDIVS in een mandje gezet.
Die ticker werkte hier niet. Net ff geprobeerd. Hij gaat terug naar MSST wat een aantal structured notes van Morgan Stanley aangeeft?
pi_95442469
SE: ik zeg Azie, beter toekomstproof, en een geweldige (levens)ervaring :)

Maar geen idee of daar tussen te komen is :)
pi_95442659
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
SE: ik zeg Azie, beter toekomstproof, en een geweldige (levens)ervaring :)

Maar geen idee of daar tussen te komen is :)
Ja, als ik daar een financiele baan kan vinden zou ik er zo voor tekenen. Maar puur qua (quant finance) studie/MSc doen ze jammer genoeg onder voor de West Europese en Amerikaanse universiteiten.
  woensdag 13 april 2011 @ 16:57:42 #147
256829 Sokz
Livin' the life
pi_95449892
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, maar ik ken ook mensen die via Leuven, Rotterdam en Cass Businesschool bij goede banken zijn terecht gekomen. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Qua kosten verschilt het ook behoorlijk. Je betaald 21.000 pond voor Cass, 1600 euro voor Rotterdam, 500 euro voor Leuven, en 4400 Zwitserse Frank voor St. Gallen. En dat voor 1 jaar studie. Zwitserland is natuurlijk mooi maar als ik voor locatie en stad moet kiezen zou het Leuven zijn. Maar ik zie nog wel, ik kan eventueel ook eerst een jaar aan het werk.
Is Cass de businesschool van die universiteit waar je nu op zit? Lijkt me dat je daar dan weg moet wezen (ivm. reputatie e.d.) en de kosten natuurlijk belachelijk.
Leuven is in principe gewoon bedrijfseconomie, beetje zonde van je wiskunde in je bachelor IMO. QF in Rotterdam & St. Gallen blijft dan over; ik had 't wel geweten als ik die 3,5k op kon hoesten. :P
pi_95467032
Zijn hier nog meer mensen die Nokia aandelen hebben? Ik denk dat zij sowieso wel gaan profiteren van economisch betere tijden en ik hoop op een succesvolle samenwerking met Windows. Wat denken jullie?
  woensdag 13 april 2011 @ 22:14:41 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95467185
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die Nokia aandelen hebben? Ik denk dat zij sowieso wel gaan profiteren van economisch betere tijden en ik hoop op een succesvolle samenwerking met Windows. Wat denken jullie?
Ik denk dat Nokia en Microsoft de Lamme helpt de Blinde is en dat Nokia zelf afglijdt naar een fabrikant van hardware voor de 3e wereld met hoge volumes en lage marges.
Als het economisch beter gaat kopen mensen een Iphone of een HTC. Geen bakkie van Nokia.
The End Times are wild
pi_95467488
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat Nokia en Microsoft de Lamme helpt de Blinde is en dat Nokia zelf afglijdt naar een fabrikant van hardware voor de 3e wereld met hoge volumes en lage marges.
Als het economisch beter gaat kopen mensen een Iphone of een HTC. Geen bakkie van Nokia.
Die Chinezen, Indiers, Brazilianen etc zullen nog wel op grote schaal die telefoons van Nokia kopen denk ik. Windows is nog wel steeds het meest gebruikte computer besturingssysteem ter wereld dus ik zou Windows niet in de categorie lamme of blinde plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')