lolwut, waarom?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef Beatles het volgende:
Ik zei klootzak toen ik een aardrijkskunde les gaf aan mijn stageklas.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef andreas612 het volgende:
dit is intergalactic van beastie boys?
Zo onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik dat zeggen?
ik heb het geprobeerd... /topicspam
Ik denk dat ik maar eens een wedstrijd ga uitschrijven of iets dergelijks, want kwaliteit in onzin is volgens mij weer ver te zoeken. Is er iemand bereid om dat item in zijn show te nemen? Anders doe ik het in mijn eigen show.
Dan nog, alleen ik mag dat zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
da's een bastaardvloekje, valt onder de categorie "jeetje mina"
Die hele grotequote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zo onder welke steen kom jij vandaan?
Maar als die dieren dat vragen?quote:
Maar het klinkt ook alleen leuk als jij het zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan nog, alleen ik mag dat zeggen.
nee.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
OKE ZULLEN WE ONZIN RADIO MEET DOEN BIJ DE RELEASE PARTY VAN HET NIEUWE ALBUM VAN U-NIQ
Dat wordt episch
dat sobersoquote:Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan nog, alleen ik mag dat zeggen.
Hahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
OKE ZULLEN WE ONZIN RADIO MEET DOEN BIJ DE RELEASE PARTY VAN HET NIEUWE ALBUM VAN U-NIQ
Dat wordt episch
HOAX!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want die werd na 3 dagen weggerold...
Niet, deze laptop heeft geen fatsoenlijke geluidskaart aan boord.quote:
net zoals dat Jezus achter een steen lag. De ene hoax kan je het beste met de andere bestrijden.quote:
Is dat legaal? Dan graagquote:
Ja, best welquote:
Gisteren had ik oorpolioquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat legaal? Dan graag
[..]
Ja, best wel
Moeten we dan allemaal als wannabe gangster gekleed komen?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef Snuf. het volgende:
Dat wordt episch
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
net zoals dat Jezus achter een steen lag. De ene hoax kan je het beste met de andere bestrijden.
Rockquote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat willen we straks horen?
Mixen of meer rocken?
Of lekker afwisselen?
Negersquote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mixen of meer rocken?
Of lekker afwisselen?
Lekker afwisselenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mixen of meer rocken?
Of lekker afwisselen?
Awhhquote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren had ik oorpolio
ze vielen er af
en toen moest ik kotsen
en mijn oren lagen nog op de grond
en toen kwam er goeden muziek
dus ik stampen
en nu oeren kapoet
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal als wannabe gangster gekleed komen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch)quote:
Dan ga ik even mijn bling opzoeken en een mouwloos shirtje zodat mijn tattoo goed te zien is voor mijn homies daarquote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
ik heb mijn mac gereboot omdat safari steeds crashed
Ik vroeg iets van Eminem aan maar liever niet dit
Oke wel marokkanen tasje hequote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik even mijn bling opzoeken en een mouwloos shirtje zodat mijn tattoo goed te zien is voor mijn homies daar
tune ff uit danquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weer terug vanuit Den-Bosch![]()
Wat een achterlijk accent heeft dat volk daar heh !
Zegt 'ie terwijl er een nieuwe vrouwelijke dj is uit die omgeving. Tactquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mooi hèquote:Op woensdag 6 april 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarvoor heb je die nodig? Als je met iets plastics wilt neuken, kan je beter een fuckdoll kopen.quote:
dat doen we gewoon onveiligquote:
gristenen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je die nodig? Als je met iets plastics wilt neuken, kan je beter een fuckdoll kopen.
Zonder tasje geen gangsterquote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben old school, toen waren er nog geen marrokanen
fleshlightquote:Op woensdag 6 april 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je die nodig? Als je met iets plastics wilt neuken, kan je beter een fuckdoll kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 12:42:25 ]
Volgens Herman Finkers wel!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens Herman Finkers wel!
"ANITA, WAT KOSTEN DE CONDOOMS???"
- "Condooms? Verkopen wij die dan?"
"Blijkbaar! Het is voor die man daar met die snor!"
(Door de intercom) : "Meneer Janssen, kassa 2. Die man met die snor wil condooms kopen."
quote:
niets gristenen, of wil jij zeggen dat je zo'n plastic geval om je lul wel lekker vindt neuken?quote:
monoquote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vomar vind ik kut
Daar werken ook nooit lekkere kassa meisjes.
En Mono werkt bij de Deen
HOAXquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kreeg van mijn moeder toen ik 15 was ¤20-, per maand om condooms te kopen![]()
Beter dan niet neuken met 30 verschillende soorten paddenstoelen op je penis. of een baby.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets gristenen, of wil jij zeggen dat je zo'n plastic geval om je lul wel lekker vindt neuken?Als men over condooms begint haal ik met liefde Theo Maassen erbij
"Als je neukt met condooms is het net alsof je ligt te neuken met barbapappa"
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets gristenen, of wil jij zeggen dat je zo'n plastic geval om je lul wel lekker vindt neuken?Als men over condooms begint haal ik met liefde Theo Maassen erbij
Ze had niet heartbeat, niet catch your fall, niet iets van Eminem, niet 50centquote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb je trouwens ook Helicopter van Bloc Party?
Er bestaat zoiets als de pil.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Beter dan niet neuken met 30 verschillende soorten paddenstoelen op je penis. of een baby.![]()
En mijn accent dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
Bij jou valt het nog wel mee vind ik
Die meiden die ik net had waren erger hoor
Wielrennen is echt voor homo'squote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef Snuf. het volgende:
Mooi weer om te wielrennen. Alleen jammer dat ik nog in bed lig
Ik wil toch godverdomme niet midden in het volgende schooljaar met een kleine Snuf. zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt een erger Brabants accent, maar bij jou klinkt het ook niet debielquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil toch godverdomme niet midden in het volgende schooljaar met een kleine Snuf. zitten
quote:
Mijn zoon krijgt vanaf de 2de klas ook condooms van mij hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kreeg van mijn moeder toen ik 15 was ¤20-, per maand om condooms te kopen![]()
Jonge wat weet jij er nou vanquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FTD worldquote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat was ook alweer die FTD Net website ook alweer die ik gisteren hier poste?
Hij is echt ideaal, maar ik ben hem vergeten
Ik denk dat het voor een vrouw ook prettiger is om de pil te nemen dan om een boterhamzakje in haar kut te krijgen...quote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oja ik was vergeten dat vrouwen dat verplicht moeten nemen.
Je bedoelt die pil die bij sommige vrouwen gewoon niet werkt?quote:
niets, behalve dat ik geen plastic om mijn lul wilquote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon krijgt vanaf de 2de klas ook condooms van mij hoor![]()
Dat ik mijn moeder op haar 40ste oma heb gemaakt wil niet zeggen dat mijn zoon dat ook bij mij hoeft te doen
[..]
Jonge wat weet jij er nou van
Open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een vrouw ook prettiger is om de pil te nemen dan om een boterhamzakje in haar kut te krijgen...
Het is geen plastic, klaphark!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets, behalve dat ik geen plastic om mijn lul wil
Ik heb cholera dubbel, ruilen?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gebruik geen condoom.
Mijn SOA verzameling heb ik sneller compleet als ik zonder condoom neuk
SEX Vrouwen, vinden jullie een boterhamzakje in je kut lekker?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb cholera dubbel, ruilen?
Vast niet, want dat is geen SOA!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik care niet ik moet me voorbereiden op het feit dat ik kan batsen en dat zij misschien geen pil heeft jaquote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een vrouw ook prettiger is om de pil te nemen dan om een boterhamzakje in haar kut te krijgen...
Is dat een soa dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
oh, en als je denkt dat je goudvis kan nemen, veel succesquote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik care niet ik moet me voorbereiden op het feit dat ik kan batsen en dat zij misschien geen pil heeft ja
We hadden het over condooms waar kwamen de boterhamzakjes ter sprake?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SEX Vrouwen, vinden jullie een boterhamzakje in je kut lekker?
Ik heb nog wel een roestende schep met clamydia er op in de schuur staan.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een soa dan?![]()
Maar ik moet alleen chlamydia nog
Hij denkt dat condooms van plastic zijn gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We hadden het over condooms waar kwamen de boterhamzakjes ter sprake?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We hadden het over condooms waar kwamen de boterhamzakjes ter sprake?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat niet over Goudvisquote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, en als je denkt dat je goudvis kan nemen, veel succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Huppelmuts bukt vastquote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een roestende schep met clamydia er op in de schuur staan.
'Een feestje met ballonnen' heet datquote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik ben wel eens met dat Barbapappa neuken hoor, ik vind zo'n rubbertje ook 3x niks.
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het gaat niet over GoudvisDat zal ik even doorsturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ontmaagd door aanrandingquote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
Neukten jullie de eerste keer met condoom of zonder?
autobanden zijn ook plastic voor mijquote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt dat condooms van plastic zijn gemaakt
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon onveilig doen en daarna zelf abortus toepassen met een klerenhanger.
Zonder, maar de bitch was pas 12 en nog maagd.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef Snuf. het volgende:
Neukten jullie de eerste keer met condoom of zonder?
Doe de wereld een plezier en ga NIET aan voortplanting doenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
autobanden zijn ook plastic voor mij
Scheelt ook weer een kutkerk.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe de wereld een plezier en ga NIET aan voortplanting doen
spotlitequote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aahhttp://ftdworld.net/ dus
Jup.quote:
Ik wil geen oma wordenquote:
Enigequote:
Dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe de wereld een plezier en ga NIET aan voortplanting doen
quote:
quote:
IK DACHT DAT IK HIER GEWENST WASquote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij ook niet, dus dat komt goed uit
Applequote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil die klote Mac over kunnen nemen!
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
vinden jullie dit leuke muziekjenz?
't gaatquote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf geen kinderen wil. (nog)quote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
IK DACHT DAT IK HIER GEWENST WAS
Welke moet je nog?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gebruik geen condoom.
Mijn SOA verzameling heb ik sneller compleet als ik zonder condoom neuk
Chlamydiaquote:
country is leuk ja.. maar als je vaker luistert is het toch meer hiphopquote:
Neequote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alleen iTunes of heel je Mac?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neem jij hem wel eens remote over, en zo ja: hoe?
Ja lekker ditquote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef Snuf. het volgende:
Maar als een meisje zwanger wordt wil ze het sowieso bijna altijd houden of niet
Jups.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef Snuf. het volgende:
Maar als een meisje zwanger wordt wil ze het sowieso bijna altijd houden of niet
Gebruik die LogeMeIn gewoon. Werkt perfectquote:Op woensdag 6 april 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neem jij hem wel eens remote over, en zo ja: hoe?
Ja maar dat kost toch geldquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gebruik die LogeMeIn gewoon. Werkt perfect
Die is grappig, gemeen maar grappigquote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1. Is ze vrouw?
2. Woont ze in jouw huis?
Dan weet ik denk ik wie het is
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is grappig, gemeen maar grappig
Ze is pas 17 dus godzijdank zegquote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, men krijgt rond het 20e levensjaar een stofje waardoor men inene heel graag een kind wil hebben, dus als ze dat stofje nog niet heeft, dan heb je een kans dat ze het kind niet wilt.
Nee sulle!!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dat kost toch geld?
Neequote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1. Is ze vrouw?
2. Woont ze in jouw huis?
Dan weet ik denk ik wie het is
dit, opflikkeren met die zwangerzooiquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we hier trouwens een topic van maken in OUD ofzo, ik heb geen zin om naar deze verhalen te luisteren.
teamviewer?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dat kost toch geld?
Haha, jij laat dit topic voorlezenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we hier trouwens een topic van maken in OUD ofzo, ik heb geen zin om naar deze verhalen te luisteren.
Mijn computer leest dit voor ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Haha, jij laat dit topic voorlezen!
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:00 schreef Snuf. het volgende:
Ok sorry ik wilde eigenlijk alleen weten of je condooms bij de AH kon kopen
Doeiquote:
De ene is nog niet afquote:Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Speel dan maar de jingls die ik voor je gemaakt heb![]()
![]()
veel plezier met douchen.. knuf voor je hontquote:Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doei
wat zij zegt ga ik ook doen ik ga opstaan en douchen en shit 1 liefde voor julllie bedankt voor het draaien spaceinvaders gr gr van mijn hont
Ok, mag ik dan af en toe vanaf mijn werk muziekjens draaienquote:Op woensdag 6 april 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sulle!!
De gratis versie niet.
Bij abo kan je alleen meer.
Ga dat gewoon op je mac zetten vanavond.
hihiquote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
http://nos.nl/artikel/231006-man-steekt-zich-in-brank-op-dam.html
donderse harde rock.. hoor je dat niet?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet thuis poepenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me altijd zo vies en schuldig als ik op mijn werk gepoept heb
Gruwelijk nummer tochquote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zei dat dit een vanalles wat uurtje ging worden, maar m'n mic faalt weer even
Oh pff dat is zinquote:Op woensdag 6 april 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het slecht getimed sinds gisteren
MORGEN BEN IK HEEL DE DAG IN ANTWERPENquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snuf wat wilde je nou, ik ga morgen weer draaien dus dan komen je verzoekjens.
ok dan doe ik wel alvast downloaden en dan de volgende x als je er wel bent draaien ofzeauaauauquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MORGEN BEN IK HEEL DE DAG IN ANTWERPEN
Iets van Eminem
In Tha club van 50 Cent
Heartbeat van Enrique iglesias
Cokx met Catch Your fall
YESYESYSYSquote:Op woensdag 6 april 2011 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ok dan doe ik wel alvast downloaden en dan de volgende x als je er wel bent draaien ofzeauaauau
neequote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aardrijkskunde
Zit je nog op het VMBO?
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik disconnect zo heel even om te kijken of ik m'n pik kan fixen
Ikkuhquote:Op woensdag 6 april 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
Wie draait er? De computer geeft Draakje aan.
ik zit op het gymnasium, in de 4e, en ik heb aardrijkskunde.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
JIJ, of het VWO?!
Je klinkt echt als een of andere losgeslagen halve tamme, man!
Mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 13:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het kan niet altijd feest zijn he, straks wordt het beter
haha falerquote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hij doet het nog niet
Naja, fix ik om 2 uur wel dan
ke, ik kan dan niet luisterenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ke, ik kan dan niet luisteren
Wat heb ik net gedaan danquote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Verzoekjes zijn altijd welkom trouwens
samsung is ook kutquote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL GEEN SAMSUNG EN IK GA NIET BIJBETALEN FUCKERS
Wat wil je dan hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL GEEN SAMSUNG EN IK GA NIET BIJBETALEN FUCKERS
Sowieso gaan voor HTC Desire HD, liever 40 euro bijbetalen dan Samsung galaxy Apollo.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het model is niet meer leverbaar, zodoende kunnen wij u het volgende aanbieden.
- HTC Desire HD
o Extra bijbetaling ¤40,-
- Nokia N8
o Extra bijbetaling ¤40,-
- Samsung Galaxy Apollo
o Extra bijbetaling ¤0,-
Kies gewoon een nummer van Anthrax of Panteraquote:
Ja mevrouw, tuurlijk mevrouwquote:Op woensdag 6 april 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kies gewoon een nummer van Anthrax of Pantera
Mevroyw geeft smaak!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja mevrouw, tuurlijk mevrouw
Blackberryquote:Op woensdag 6 april 2011 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een blackberry torch
of ik neem een htc desire HD en dan verkoop ik hem en dan hou ik deze htc desire
Bij iemand die ik ken zijn z'n kleuren weg, nu heeft ie alleen nog zwart/witquote:
De mensen die dat ding zo super vinden hebben geen flauw benul wat dat ding allemaal kanquote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een iPhone 4 en een Blackberry 9780.
Ik snap echt niet dat mensen tevreden kunnen zijn met een Blackberry
Althans, voor zakelijk gebruik, waar ik het voor gebruik is het prima.
Blackberry heeft geen Angry Birds!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
De mensen die dat ding zo super vinden hebben geen flauw benul wat dat ding allemaal kanZelfde geldt voor bijna iedereen die ik ken die een Android phone heeft
wat kan welk ding, ik snap je nietquote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
De mensen die dat ding zo super vinden hebben geen flauw benul wat dat ding allemaal kanZelfde geldt voor bijna iedereen die ik ken die een Android phone heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |