Afgunst zeg ik je, Krea!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik dat vroeg, verdween hij. Zodat hij morgen weer opnieuw een inhoudsloze opmerking kan maken. Dus we zullen het wel nooit weten. Misschien is het een gebrek aan discussievermogen. Of IQ. Of afgunst. Of allemaal.
Wel als ze 110 kilo weegt.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HOAX op 16jarigen is geen enkel shirtje te strak.
Dan zit ie nog steeds te strak.quote:
Welke fokster heb je nu weer aan de haak geslagen?quote:
Eeeehmmm, ja dat halen mensen er echt uitquote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
Speciaal voor HW; een jailbait-fishing TT
Like, duh.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, meest veilige keuze lijkt me. Logisch ook.
Ik weeg heul nie 110 kiloquote:
Dat is wel tof van jequote:Op woensdag 6 april 2011 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik hou je imago graag in stand, of je nou tijdelijk monogaam bent of niet.
Eh ja, zoietsquote:
Want?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je naam moet worden veranderd in muts ipv kluts
Ow mij hoor je niet over jou zeurenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik post hier nog maar zelden, met name vanwege het feit dat ik élke dag tegen het geneuzel van Peu en Rival aan moet kijken. (en niet te vergeten de twittermeuk van een paar kansloze vrouwen). Af en toe laat ik de beer los en reageer ik erop. Klaag me maar aan.
Shirtjes zitten nooit te strak!!quote:
Vandaar dat ik het even melden moet. Ter uitleg en andere overbodige onzin. Koffie?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, ja dat halen mensen er echt uit.
Verveeld. Wilde deze week vrij om aquarium op te bouwen, maar collega heeft vrij, dus ik moet een weekje wachten.quote:
Sorry, verkeerde SC, KSC is in GCquote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het even melden moet. Ter uitleg en andere overbodige onzin. Koffie?
Wat scherp van je zeg!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Shirtjes zitten nooit te strak!!
Wel op meisjes van 110 kg.
Dan zit ie nog steeds te strak.
Daarom.
Niemandquote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welke fokster heb je nu weer aan de haak geslagen?
Of aan het spit geregen?
Waarom willen alle mannen een aquarium?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verveeld. Wilde deze week vrij om aquarium op te bouwen, maar collega heeft vrij, dus ik moet een weekje wachten.
Dat dus. Voor een moment dacht ik dat ik een debiele opmerking had gemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Shirtjes zitten nooit te strak!!
Wel op meisjes van 110 kg.
Dan zit ie nog steeds te strak.
Daarom.
Aquariumnerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verveeld. Wilde deze week vrij om aquarium op te bouwen, maar collega heeft vrij, dus ik moet een weekje wachten.
Ik weet het niet. Het heeft wel als voordeel dat je ze niet hoeft uit te laten, of haren moet stofzuigen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom willen alle mannen een aquarium?
Ik kom hier te weinig om al die afkortingen te kennen....quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde SC, KSC is in GC.
Nee, is dat ook weer zo'n semi-horror?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word bang van mezelf
Ken je Dead Alive overigens al?
Daar heb je toch een wijf voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het heeft wel als voordeel dat je ze niet hoeft uit te laten, of haren moet stofzuigen.
En je kunt een zuigvis nemen, dan hoef je het aquarium ook niet schoon te maken en wie weet wat zon beest nog meer kanquote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het heeft wel als voordeel dat je ze niet hoeft uit te laten, of haren moet stofzuigen.
pardon?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je de achterwand er al ingekregen ondertussen?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hou je bek dan ook!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor
RTFF!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom hier te weinig om al die afkortingen te kennen....
Ja. Slechste zombiefilm ever. Hijs uit 1980 ofzo en de special effects zijn afgrijselijkquote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, is dat ook weer zo'n semi-horror?
Ik herhaal: Aquariumnerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie mijn posthistory voor het topic met plaatjes.
Ik niet, ooit als klein jongetje een verhaal gelezen in de TUK, Seventeen of zoiets over een kerel met aquarium die 2 18 jarige meiden verleidt. Sindsdien kan ik het hebben van een aquarium niet los zien van vieze mannen (sorry Krea).quote:Op woensdag 6 april 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die zit vast in de keuken.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En je kunt een zuigvis nemen, dan hoef je het aquarium ook niet schoon te maken en wie weet wat zon beest nog meer kan
"en nou opkankeren kutbeest"quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, ooit als klein jongetje een verhaal gelezen in de TUK, Seventeen of zoiets over een kerel met aquarium die 2 18 jarige meiden verleidt. Sindsdien kan ik het hebben van een aquarium niet los zien van vieze mannen (sorry Krea).
moet je de ketting ook wat langer maken.quote:
Nee. Die doet t ook nietquote:
Hij past niet. Andere gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de achterwand er al ingekregen ondertussen?
Zeker. Ik schaam me er niet voor, popje.quote:
Geeft niet. Ik weet wanneer ik een kansloze hobby heb. Zelfkennis is een groot goed.quote:
Hoeft ook niet. Het is cooler dan het technisch lego van je neefje in elkaar zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Ik schaam me er niet voor, popje.
Jammer, het was een mooie achterwand. Staan de foto's van de nieuwe in je topic?quote:
Mannen blijven altijd jongetjes, als het speelgoed en gadgets betreft.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het is cooler dan het technisch lego van je neefje in elkaar zetten.
Alleen een stockfoto. Moet em nog inplakken maar ik snap er geen kont van.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, het was een mooie achterwand. Staan de foto's van de nieuwe in je topic?
Maybe I will grow old, but I will never grow up.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd jongetjes, als het speelgoed en gadgets betreft.
Mannen zijn net kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Technisch Lego rules!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het is cooler dan het technisch lego van je neefje in elkaar zetten.
Ah, zoeentje. Hoezo weet je niet hoe je 'm in moet plakken? Lijkt mij een kwestie van opmeten en de stukken naast elkaar leggen?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Alleen een stockfoto. Moet em nog inplakken maar ik snap er geen kont van.
Sja, van barbies aankleden naar jezelf de hele tijd aankleden met je eigen kleren, hoezo worden vrouwen wel volwassen?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen zijn net kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Naakt over straat mag niet, dus je moet wat als vrouwquote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, van barbies aankleden naar jezelf de hele tijd aankleden met je eigen kleren, hoezo worden vrouwen wel volwassen?.
Ik denk zelfs wel dat je altijd Lego voor een man kan kopen, ze zullen er altijd blij mee zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger nooit met poppen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, van barbies aankleden naar jezelf de hele tijd aankleden met je eigen kleren, hoezo worden vrouwen wel volwassen?.
Kleding als iets noodzakelijks zien, evt met een beetje leuke smaak is wat anders dan een levensoverheersende obsessiequote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naakt over straat mag niet, dus je moet wat als vrouw
Voor mij ook hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk zelfs wel dat je altijd Lego voor een man kan kopen, ze zullen er altijd blij mee zijn.
Neuh.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk zelfs wel dat je altijd Lego voor een man kan kopen, ze zullen er altijd blij mee zijn.
Een groot gedeelte van de vrouwen ook wel ja, maar niet allemaal, van elke leeftijd, denk ik.quote:
Oh. Maar voor mij is het ook geen obsessie. En ik speelde niet met mn barbies, ik wiekte ze kort en ging ze tattoo's en piercings geven en zoquote:Op woensdag 6 april 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleding als iets noodzakelijks zien, evt met een beetje leuke smaak is wat anders dan een levensoverheersende obsessie.
quote:
Een tijd geleden nog met vrienden ge-Lego'ed...Beschamend maar erg leuk tegelijkertijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stond als Klein Klutsje om 4 uur 's nachts op om met Lego te kunnen spelen voor ik naar school ging.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van de vrouwen ook wel ja, maar niet allemaal, van elke leeftijd, denk ik.
Mij kun je ook blij maken met lego! Of playmobilquote:Op woensdag 6 april 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van de vrouwen ook wel ja, maar niet allemaal, van elke leeftijd, denk ik.
Klopt, dus moeten we maar gewoon gaan neuken ofzo.quote:
Serieusquote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik stond als Klein Klutsje om 4 uur 's nachts op om met Lego te kunnen spelen voor ik naar school ging.
dat over 1 kam scheren hier altijd....quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn 2 'linkerkanten' dus dat klopt niet. En als ik ga snijden, hou ik niet genoeg ruimte over. Ik bedenk wel wat.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Maar ik kan er ook gewoon te simpel over denken
Lego is tof. Laatst nog 2 dagen bezig met 1 technisch lego ding. Heul groot.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.fokkido.com/Fokkido-Store-Zwolle/nl/page/95/quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij kun je ook blij maken met lego! Of playmobil
Jij bent de enige man hier. Echt. Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat over 1 kam scheren hier altijd....
Rot op met je lego en ik moet ook geen aquarium
Doen we dat wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, dus moeten we maar gewoon gaan neuken ofzo.
Over een kam scheren werkt hier heel goed anders hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat over 1 kam scheren hier altijd....
Rot op met je lego en ik moet ook geen aquarium
Twee linker kanten? Is dat een productiefout of hoort dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zijn 2 'linkerkanten' dus dat klopt niet. En als ik ga snijden, hou ik niet genoeg ruimte over. Ik bedenk wel wat.
[..]
Lego is tof. Laatst nog 2 dagen bezig met 1 technisch lego ding. Heul groot.
Er zit bij mij in het dorp ook een playmobil winkeltje, ik vind die dingetjes allemaal zo tofquote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.fokkido.com/Fokkido-Store-Zwolle/nl/page/95/
Alleen maar Lego en Playmobil te krijgen
jij mij aanraken? met al die agressie van jou? Nee tochquote:Op woensdag 6 april 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent de enige man hier. Echt. Mag ik je aanraken?
Dat is altijd zo. Dan moet je de 'rechte' kant van de 1 schuin afsnijden en onder de oneven kant vd andere plakken. Maar het is niet logisch en ik hou dan teveel ruimte over, omdat ze samen nét 1 meter zijn. Ik plak ze denk ik gewoon licht over elkaar heen, of ik koop een derde erbij. Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee linker kanten? Is dat een productiefout of hoort dat?
Ga je alweer verhuizen?quote:
Playmobil heb ik ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Playmobil vond ik geen flikker aan. Als peuter had ik Duplo.
Maar toen ik Lego ontdekte was Duplo toch wel voor mietjes.
Dit.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Playmobil vond ik geen flikker aan. Als peuter had ik Duplo.
Maar toen ik Lego ontdekte was Duplo toch wel voor mietjes.
..Lego was een voorbeeld. Elke man houdt van speelgoed. Gadgets. Als je dat niet hebt, heb je vroeger in een speelgoedloos kindertehuis gewoond.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef rival het volgende:
Maar ff serieus... ze zeggen toch ELKE man, dat is niet zo dus
ik ook niet, je kon er niks meequote:
Zet mij niet ergens neer in een ruimte met originele Transformers of vintage Star Wars, ik ben losquote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit.
[..]
..Lego was een voorbeeld. Elke man houdt van speelgoed. Gadgets. Als je dat niet hebt, heb je vroeger in een speelgoedloos kindertehuis gewoond.
Als ik iets leuks vind, ja.quote:
Je bent welkom. 25 graden met wind. Heerlijk zeilweer.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
Barbusse? Ik ga bij jou wonen. Het zou hier vandaag 20 graden worden, maar het is 10 en het regent.
Ik vind houten speelgoed ookquote:Op woensdag 6 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
Een zus van een vriend van mij is helemaal into de antroposofische levenswijze. Dat kind mag alleen maar onbeschilderd houten speelgoed.
Wel leuk Jenga spelen
Oke... Klinkt niet logisch idd. Wat gebeurt er als je ze naast elkaar plakt? Dan zie je zo'n lelijke streep zeker?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Dan moet je de 'rechte' kant van de 1 schuin afsnijden en onder de oneven kant vd andere plakken. Maar het is niet logisch en ik hou dan teveel ruimte over, omdat ze samen nét 1 meter zijn. Ik plak ze denk ik gewoon licht over elkaar heen, of ik koop een derde erbij. Ik twijfel nog.
Zeilbootje huren is zeker niet zo duur ookquote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent welkom. 25 graden met wind. Heerlijk zeilweer.
Ja, maar een jeugd zonder Lego of metalen autotjesquote:
Er is enorm veel leuks in houten speelgoed te vinden. Maar nee, ik zou mijn kind geen Duplo en Lego willen ontzeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je mag hebben?
Ik heb deze onder andere:quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
http://www.fokkido.com/Le(...)le/nl/product/21991/![]()
![]()
![]()
![]()
Peuter wil komen logeren.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb deze onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.choosemalta.com/en/tours/hera-disco-party.htmlquote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeilbootje huren is zeker niet zo duur ook
Zeer gaaf!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb deze onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GI Joe mocht ik niet mee spelen of zelfs maar naar kijken. Speelgoed waarmee je oorlogje kon spelen of oorlogje spelen an sich mochten wij niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik speelde vroeger vnl. met Transformers, GI Joe, en Mask speelgoed.
En uiteraard ook al vroeg aan de games, als 5-jarige het record hebben op de Asteroids Arcade kast in de kantine.
naast elkaar kan niet, want dan zie je in het midden een overlap van die oneven kant zeg maar. Dat is niet recht, maar rond.Een streep is neit zo erg, daar komt een plant voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Klinkt niet logisch idd. Wat gebeurt er als je ze naast elkaar plakt? Dan zie je zo'n lelijke streep zeker?
Ik had ook transformers. En powerrangers beesten, daar kon je dan die grote robot van makenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
En uiteraard ook al vroeg aan de games, als 5-jarige het record hebben op de Asteroids Arcade kast in de kantine.
Ook dat ja, de Atari 2600 en de Philips Videopac, maanden zoet mee geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Klopt, er zit hier zo'n winkel met alleen maar van dat speelgoed. Daar dus een keer geweest om een cadeautje te kopen, erg leuke dingen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is enorm veel leuks in houten speelgoed te vinden. Maar nee, ik zou mijn kind geen Duplo en Lego willen ontzeggen.
Powerrangers.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook transformers. En powerrangers beesten, daar kon je dan die grote robot van maken
Atari 2600 idd. dat was mijn eerste echte console.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat ja, de Atari 2600 en de Philips Videopac, maanden zoet mee geweest.
ja, ook wel gehad, dat was me toen al te simpel. Maar de 2600 was out of this planet toenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Atari 2600 idd. dat was mijn eerste echte console.
Daarvoor hadden we al zo'n Pong-machine.
Heeeeeeeeeeeel soms, als ik me echt de tering verveel, dan ga ik es kijken bij de intertoys. Als er dan zo'n megading staat, moet ik me wel inhouden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Zeer gaaf!
Ik kan me nu gelukkig nog inhouden (weinig tot geen ruimte thuis), maar zal zo eens kunnen dat ik in mijn volgende huis de Lego weer uit de kelder van mijn broer haal.
Dat zijn die houten latjes toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, er zit hier zo'n winkel met alleen maar van dat speelgoed. Daar dus een keer geweest om een cadeautje te kopen, erg leuke dingen.
Vroeger hadden wij Kapla op school. Kent iemand dat nog?
Makkelijker kunnen ze het niet maken, wel leukerquote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
naast elkaar kan niet, want dan zie je in het midden een overlap van die oneven kant zeg maar. Dat is niet recht, maar rond.Een streep is neit zo erg, daar komt een plant voor.
digitale gadgets, of benzineslurpende... maar das is toch iets heel anders dan lego.... imHo.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
Elke man houdt van speelgoed. Gadgets. Als je dat niet hebt, heb je vroeger in een speelgoedloos kindertehuis gewoond.
Ik zag het laatst in de speelgoedwinkel staan, een hele ton met van die dingen voor maar 9,- Vroeg me af hoe leuk dat zou zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Hele bouwwerken mee gemaakt in de 'bouwhoek' in groep 2
Ik snap ook niet dat het allemaal zo moeilijk moet maar ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijker kunnen ze het niet maken, wel leuker
Misschien dan toch een derde plaat halen zodat je het mooi kan laten overlappen?
Daar heb ik nog wel een ander speeltje voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want "Dat is niet voor meisjes om mee te spelen".
Ik bouwde geen catwalks en songfestivalpodia met mijn lego hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
digitale gadgets, of benzineslurpende... maar das is toch iets heel anders dan lego.... imHo.
Ik vond 't wel leuk vroegahquote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Powerrangers.
Dat heb ik teveel noodgedwongen gezien omdat broertje en zusje dat keken.
Ik vond het prachtig. Maar dat was 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag het laatst in de speelgoedwinkel staan, een hele ton met van die dingen voor maar 9,- Vroeg me af hoe leuk dat zou zijn.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bouwde geen catwalks en songfestivalpodia met mijn lego hoor.
Potáto, potàto.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
digitale gadgets, of benzineslurpende... maar das is toch iets heel anders dan lego.... imHo.
Succes daarmee, ben benieuwd naar 't resultaatquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het allemaal zo moeilijk moet maar ja.
Ja, ik kijk wel. Was volgens mij niet op voorraad. Zal eens aan m'n moeder vragen, die is handig met knippen en plakken.
[..]
Daar heb ik nog wel een ander speeltje voor./matig.
Ik bouwde huizen en kastelen en dierentuinen en gevangenissen en zoquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik bouwde meestal voertuigen.. met "geheime" vakjes waar wapens uit konden komen of een kleiner voertuig om mee te vluchten oidquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal bouwwerken waar je, als je er eenmaal in bent, moeilijk weer uitkomt. Wat zegt dat over jou?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bouwde huizen en kastelen en dierentuinen en gevangenissen en zoIk heb ook nog heel veel auto's, bedenk ik me net.
Ruimtelego.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik bouwde meestal voertuigen.. met "geheime" vakjes waar wapens uit konden komen of een kleiner voertuig om mee te vluchten oid
Huizen zijn niet zo moeilijk om weer uit te komen. Vind ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Allemaal bouwwerken waar je, als je er eenmaal in bent, moeilijk weer uitkomt. Wat zegt dat over jou?
Ik stap toch echt heel makkelijk een huis, kasteel of dierentuin uit hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Allemaal bouwwerken waar je, als je er eenmaal in bent, moeilijk weer uitkomt. Wat zegt dat over jou?
Hoe zie je dat voor je, we nemen allemaal onze Lego creaties mee naar de Stairway?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Nee, er komt GEEN singles-lego-meet toch?.
Overheen gelezenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Huizen zijn niet zo moeilijk om weer uit te komen. Vind ik.
Kasteel: Slotgracht + kerkerquote:Op woensdag 6 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stap toch echt heel makkelijk een huis, kasteel of dierentuin uit hoor
Allemaal tonnen mee en dan op het podium alles bij elkaar gooien en maar bouwenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je, we nemen allemaal onze Lego creaties mee naar de Stairway?
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Nee, er komt GEEN singles-lego-meet toch?.
Ben je gek ofzo. Mijn Lego is mijn Lego en hoort allemaal bij pakketten.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal tonnen mee en dan op het podium alles bij elkaar gooien en maar bouwen.
alles bij elkaar gooien?????quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allemaal tonnen mee en dan op het podium alles bij elkaar gooien en maar bouwen.
Nicequote:Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb met mijn broer Battlestar Galactica nagemaakt. Was 1,5 meter lang. Met werkende Viper launchbays.
Als je gevangen gezet wordt ja. Maar gewoon een bezoeker is er zo weer uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Overheen gelezen
[..]
Kasteel: Slotgracht + kerker
Dierentuin: Dieren in gevangenschap
Gevangenis: Spreekt voor zich
Huis: Faal van mij
Die isquote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
http://technabob.com/blog/2010/02/22/lego-crawler-town/
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een koude douche nodig.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is overal te verkrijgen, vind jij maar eens zo'n bak met Transformersquote:
Volgens mij liggen er bij mijn pa thuis nog wat Transformers van vroeger, misschien eens een keertje oppikken.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is overal te verkrijgen, vind jij maar eens zo'n bak met Transformers.
Als je ze kwijt wilquote:Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen er bij mijn pa thuis nog wat Transformers van vroeger, misschien eens een keertje oppikken.
Transformersquote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is overal te verkrijgen, vind jij maar eens zo'n bak met Transformers.
En terecht, je mag er alleen naar kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
Mijn neefje had ook transformers, die vond ik altijd ultiem cool maar ik mocht ze nooit aanraken
Das familie van mequote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Paar jaar terug hebben ze de comic nieuw leven ingeblazen he, misschien wel een aanrader omdat het de G1 Transformers zijn, maar dan getekend met de techniek van nu.
Van Dreamwave.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
En weer dood..
Dan maar weer wat tieten.
[ afbeelding ]
Ach, wordt iedereen toch weer ietsje ouder.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Nee dat helpt, nu zit iedereen apatisch naar die tieten te kijken
Ik las het netquote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef rival het volgende:
Man steekt zichzelf in brand op Dam
en als ie nu dood gaat, weet niemand waarom.... handig
Nee hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:
Nee dat helpt, nu zit iedereen apatisch naar die tieten te kijken
Niet helemaal. Ik zit te kniezen of ik iemand morgenochtend vroeg moet opbellen en iets voor d'r moet zingenquote:Nee dat helpt, nu zit iedereen apatisch naar die tieten te kijken
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg! Luister jij wel naar wat ik zeg?
Hij heeft een ezel met een roze halster!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)n-basketballen.dhtml
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwwwwwwwwww.
Maar die van jou kan niet basketballen, keyboard spelen, en schilderen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft een ezel met een roze halster!
Dat doe ik zelfs mijn paard niet aan.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar die van jou kan niet basketballen, keyboard spelen, en schilderen.
Verdomme.
Neequote:Op woensdag 6 april 2011 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar die van jou kan niet basketballen, keyboard spelen, en schilderen.
Verdomme.
Waaaaaaaarom zou je zoiets doen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:07 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik zit te kniezen of ik iemand morgenochtend vroeg moet opbellen en iets voor d'r moet zingenIk durf alleen niet zo goed, want mijn stem is aanzienlijk slechter dan die van Nina Simone
![]()
Ik word niet vrolijk als ik word toegezongen 's ochtends ('s nachts ook niet overigens), maar misschien werkt dat bij haar anders.quote:
Een vriendin die 200km verderop woont. En ik zie d'r wel zittenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet per definitie. Wie is het en nogmaals: waarom?
Ik zou het wel kunnen waarderen. Als ik de kerel in kwestie ook leuk vind dan.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:24 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Een vriendin die 200km verderop woont. En ik zie d'r wel zittenIk had al eens in een melige bui iets voor d'r gezongen met een paar vrienden (om een uur of drie 's nachts), en dat vond ze hilarisch.
*GSM nummer zoekt.*quote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen waarderen. Als ik de kerel in kwestie ook leuk vind dan.
Pluspunten voor begeleiding met een geïmproviseerd klokkenspel van glazen water?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen waarderen. Als ik de kerel in kwestie ook leuk vind dan.
Dan moet je wel erg leuk zijn. Anders knap ik af.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Pluspunten voor begeleiding met een geïmproviseerd klokkenspel van glazen water?
Thanksquote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg leuk zijn. Anders knap ik af.
Niet wat je wilde horen?quote:
Precies, heel af en toe even aftoppen, maar zeer zeker niet al te vaak.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Als vrouwen je leuk vinden ga je ze toch niet meer verwennen ?
Dat was inderdaad wat ik zelf ook al bedacht. Naast "maar ik kan niet zingen" de hoofdreden dat ik het al een halve week uitstel.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet wat je wilde horen?
Als een man die ik maar zo-zo vind zoveel moeite voor me doet, krijg ik het benauwd. Als ik hem ook leuk vind, is niets te gek. Dus als je denkt dat ze je leuk vindt, maakt het toch niet uit?
Gewoon proberenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat ik zelf ook al bedacht. Naast "maar ik kan niet zingen" de hoofdreden dat ik het al een halve week uitstel.
Ik acht mijzelf erg slecht in het oppikken en interpreteren van signalen, dus ik weet het eigenlijk niet goed
Je mist 200km afstandquote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom bel je er niet gewoon op voor een drankje ofzo ?
Is dat niet veel makkelijker dan een hele serenade zingen via de tel ?
of mis ik iets.....![]()
Drie uur reizen per trein, mits de aansluiting perfect gaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom bel je er niet gewoon op voor een drankje ofzo ?
Is dat niet veel makkelijker dan een hele serenade zingen via de tel ?
of mis ik iets.....![]()
Zo hey, dat is inderdaad niet te doen.quote:
Dat zal je sowieso moeten ondernemen om 'r te zien toch ?quote:
Als je dat er al niet voor over hebt, hebben jullie weinig kans van slagen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Drie uur reizen per trein, mits de aansluiting perfect gaat.
Waar woont ze, in Zeeland?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Drie uur reizen per trein, mits de aansluiting perfect gaat.
Dat niet, maar het is ook niet ff van, "joh, zullen we over 10min daar en daar wat gaan drinken"quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo hey, dat is inderdaad niet te doen.
[..]
Dat zal je sowieso moeten ondernemen om 'r te zien toch ?
Ja, maar wat is meer "te veel moeite": een serenade per telefoon of een halve dag reizen om even iets te drinken?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo hey, dat is inderdaad niet te doen.
[..]
Dat zal je sowieso moeten ondernemen om 'r te zien toch ?
Nee, dan zeg je : ''zullen we dan en dan eens een keertje wat gaan drinken''quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is ook niet ff van, "joh, zullen we over 10min daar en daar wat gaan drinken"
Oh. Da's om de hoekquote:
Is 100 km anderhalf uur?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je : ''zullen we dan en dan eens een keertje wat gaan drinken''
En dan zou je zelfs nog kunnen vragen om elkaar ergens bij de 100km te ontmoeten, beide 1,5 uur in de trein.
Misschien kan je even zijn handje vasthouden? ah toequote:Op woensdag 6 april 2011 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je : ''zullen we dan en dan eens een keertje wat gaan drinken''
En dan zou je zelfs nog kunnen vragen om elkaar ergens bij de 100km te ontmoeten, beide 1,5 uur in de trein.
Normaal niet, maar als 200km 3 uur reizen isquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Da's om de hoek
[..]
Is 100 km anderhalf uur?
Ja, oke. Ik kon het me al niet voorstellen... Ik doe 2 uur over Enschede - Amsterdam en 2,5 uur over Enschede - Tilburg.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als 200km 3 uur reizen is
Omdat ik bang ben dat je meteen aan mijn tieten gaat zitten.quote:
Drie uur over Purmerend-Heerlen, dat is 235 km. Als alles mee zit.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke. Ik kon het me al niet voorstellen... Ik doe 2 uur over Enschede - Amsterdam en 2,5 uur over Enschede - Tilburg.
als het druk op de weg isquote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, dan wil ik eerst een biertje van je!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat je meteen aan mijn tieten gaat zitten.![]()
Godt wil me toch niet, dat schept vertrouwen.
Klopt. Ik ben wel eens met de trein via Eindhoven naar Heerlen gereisd. Dat duurde 5,5 uur.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
Met de trein is het net als op de snelweg, soms doe je 100km in een uur, soms 100km in anderhalf uur, ligt er helemaal hoe/waar/via wat je reist.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
Met de trein is het net als op de snelweg, soms doe je 100km in een uur, soms 100km in anderhalf uur, ligt er helemaal hoe/waar/via wat je reist.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien kan je even zijn handje vasthouden? ah toe
Dan moet je ook maar niet naar Heerlen willen gaan. Als god dat had gewild dan had hij het wel ergens anders geplaatst.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben wel eens met de trein via Eindhoven naar Heerlen gereisd. Dat duurde 5,5 uur.
Utrecht - Rotterdam - Antwerpen - Gent. En meestal zit ik in zowel Rotterdam als Antwerpen vast, omdat de aansluiting bagger is en/of omdat er treinen uitvallen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet, dan wil ik eerst een biertje van je!
Oke dus ik hoef alleen maar te zeggen dat ik je niet wil en dan kan ik het ook zo verwachten voortaan?
Ga je verhuizen?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jeetje, kom ik voor niks bij je om de hoek wonen
Gent is ook wel een tyfusend zegquote:Op woensdag 6 april 2011 13:50 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Utrecht - Rotterdam - Antwerpen - Gent. En meestal zit ik in zowel Rotterdam als Antwerpen vast, omdat de aansluiting bagger is en/of omdat er treinen uitvallen.
Maar zitten de tieten van L-E ook liever aan jou ?quote:
Inderdaad, Antwerpen is nog leuk, Brussel is ook nog redelijk te bereiken, maar Gent is ook met de auto baggerquote:Op woensdag 6 april 2011 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gent is ook wel een tyfusend zeg3 uur in de auto in de spits
nee, die vinden het te laat... morgenvroeg nog maar eens proberen!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar zitten de tieten van L-E ook liever aan jou ?
PM me eens even. Ik woon ook in Noord, aan het park..quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja naar Noord, aan het park zegmaar...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Zoek dan ook een meid uit die in de buurt woont!
Ik heb het zelf zo gehad met lange afstandrelaties he. Ik vind Zwolle - Deventer soms al te ver. Gelukkig gaan we samenwonen
Kongratuliert.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Zoek dan ook een meid uit die in de buurt woont!
Ik heb het zelf zo gehad met lange afstandrelaties he. Ik vind Zwolle - Deventer soms al te ver. Gelukkig gaan we samenwonen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kom even mijn vreugde delen: ik heb mogelijk een flatje in Arnhem Noord
In het oosten van Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
Wait WHUT!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
Toppie gozert! Leuk ook, daar bovenop de bult (toch?)quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
I feel your pain. Als dat gevoel er is, is het er nu eenmaal. Maar als je er nog niet te diep inzit, vraag jezelf af of je kan leven met die afstand. Mocht het serieus worden.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Kongratuliert.
En goed punt. Ik kan er alleen ook niets aan doen dat ik d'r erg leuk vindDat, en ik heb geen idee hoe 'zoeken' gaat helpen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
jup, tussen sonsbeek en dierentuin, naast het ziekenhuisquote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toppie gozert! Leuk ook, daar bovenop de bult (toch?)
Importeren is toch helemaal in?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
lange afstand doe ik ook niet meer aan, 4 jaar Zweden heb ik wel van geleerd.
Support your local babes.
Toch die ene? Die was toch vergeven?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, tussen sonsbeek en dierentuin, naast het ziekenhuis
Mooie plekquote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zomers in het parkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik zoek het lokaal op het moment, wel zo makkelijkquote:
Hoezo? Sonsbeek in de buurt is toch altijd goed?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die nu compleet niet weten over welke omgeving Joe het heeft![]()
Fair pointquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zoek het lokaal op het moment, wel zo makkelijk.
Eén lang weekend per twee/drie weken is inderdaad best wel te weinig. Desalniettemin...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:57 schreef L-E het volgende:
[..]
I feel your pain. Als dat gevoel er is, is het er nu eenmaal. Maar als je er nog niet te diep inzit, vraag jezelf af of je kan leven met die afstand. Mocht het serieus worden.
Scheelt een hoop tijd, geld en frustratiequote:
Dat zou wel apart zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scheelt een hoop tijd, geld en frustratie.
Al heb ik dr niet op dr woonplaats uitgezocht natuurlijk.
Dat stukje is niet een van de beste wijken, maar altijd nog beter dan een groot deel van zuidquote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Sonsbeek in de buurt is toch altijd goed?
Oh, ik dacht dat 't wel meeviel.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat stukje is niet een van de beste wijken, maar altijd nog beter dan een groot deel van zuid
een huis kopen was er dus voor nodig om jou te mogen PM-enquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
PM me eens even. Ik woon ook in Noord, aan het park..
mogelijk gefeliciteerd gozerquote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
Ze is te leuk zeker?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Eén lang weekend per twee/drie weken is inderdaad best wel te weinig. Desalniettemin...
Ja, en raar, want opzich ken ik dr al 8 jaarquote:
quote:
ipadmeisje?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en raar, want opzich ken ik dr al 8 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |