Je bent welkom in huize puinzooi.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:34 schreef z80 het volgende:
Je bent welkom in huize puinzooi.
ik ben alleen bang dat mijn kook kunsten niet van een al te hoog nivo zijn.
Jij mag altijd langs komen maar dat doe je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach er lurken er al een hoopquote:Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
Die andere TT zorgde ook niet voor een stormloop van nieuwe gebruikers.
Meer dan 50 views op 6 reactiesquote:
quote:
Jajaquote:[..]
ik sliep
quote:
Het een leidt tot het anderquote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, seks. Eh, aardbeien met slagroom.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, seks. Eh, aardbeien met slagroom.
deze even onthouden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Lieve Isa, heb je zin om zaterdag 4 juni langs te komen? En dan ga ik maar gek doen: de rest van de SC mag ook langs komen. Ik waarschuw alleen: ik ga niet koken voor iedereen! Je moet dus zelf voedsel meenemen. De drank regel ik welen een beperkt aantal slaapplekken zijn er ook wel
Prima, gezelligquote:Op woensdag 6 april 2011 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Lieve Isa, heb je zin om zaterdag 4 juni langs te komen? En dan ga ik maar gek doen: de rest van de SC mag ook langs komen. Ik waarschuw alleen: ik ga niet koken voor iedereen! Je moet dus zelf voedsel meenemen. De drank regel ik welen een beperkt aantal slaapplekken zijn er ook wel
quote:
Afhankelijk van het aantal deelnemers aan de meet kan dat alsnog gebeurenquote:en ik maar hopen op een echt P-Diné
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima, gezellig![]()
en ik maar hopen op een echt P-Diné
Jij moet niet miepenquote:
Ow?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij moet niet miepenVolgens mij heb je dat al een keer gehad, toch
Nietquote:Op woensdag 6 april 2011 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow?
Ik weet dat ik een slecht geheugen heb maar volgens mij echt niet
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij mag altijd langs komen maar dat doe je niet.gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NietIk dacht dat we dat allang gedaan hadden
Nou ja, kom maar een keer langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Restaurant van ziekenhuis denk ik. Dan gelijk van zkh naar Salsa met wat botjes in een AH tasquote:Op woensdag 6 april 2011 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
wordt vnv dus makkelijk in casa FF; tagliatelle met uitje, champignons, boursin cuisine en hamreepjes. Wat gaan jullie eten?
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net een uur (!) bij de bank gezeten om iets doodsimpels te regelen. Echt hoor, Belgische regelingenBizar is het, maar volgens mij had ik een soortgelijk probleem bij de Rabo ooit: wilden kredietoptie op de lopende rekening standaard op 10.000 euro zetten en ik moest dus langskomen om dat drastisch terug te brengen (uiteindelijk maar op 0 gezet omdat je anders een BKR registratie krijgt, of je nu wel of niet rood staat, die weer erg onhandig bleekals je een huis gaat kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja, ze strooien graag met persoonlijke kredieten bij banken. Hoe hoger, hoe beter.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bizar is het, maar volgens mij had ik een soortgelijk probleem bij de Rabo ooit: wilden kredietoptie op de lopende rekening standaard op 10.000 euro zetten en ik moest dus langskomen om dat drastisch terug te brengen (uiteindelijk maar op 0 gezet omdat je anders een BKR registratie krijgt, of je nu wel of niet rood staat, die weer erg onhandig bl eekals je een huis gaat kopen)
waarom moet je botjes mee naar huis nemen?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Restaurant van ziekenhuis denk ik. Dan gelijk van zkh naar Salsa met wat botjes in een AH tas
Die moeten een CT scanner in elders.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom moet je botjes mee naar huis nemen?
Ja, gebruikte de optie rood staan nooit, dus ik snapte er geen reet van toen er ineens een bkr registratie op mijn naam stond (dat vertellen ze er niet bij), aangezien ik nergens leningen heb lopen (behalve nu een hypotheek, maar die had ik toen nog niet).quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ze strooien graag met persoonlijke kredieten bij banken. Hoe hoger, hoe beter.
Ik ben blij dat die van mij op 0 staat.
ander ziekenhuis?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die moeten een CT scanner in elders.
Volgens mij vanaf 500 euro jaquote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
hm, heb 500 EUR krediet omdat ik soms idd voor CC dingen rood sta tijdelijk. maar daar komt een BKR registratie uit?
Ik wil beiden welquote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
seks of aardbeien met slagroom gegeten?
jaquote:Op woensdag 6 april 2011 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
en mooi zo, van je solli. Lekker vroeg beginnen, hoef je aan het eind niet te stressen
the blind will lead the blind
Opgezocht:quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die grens wel wat hoger.
500 dusquote:Hebt u een krediet afgesloten waarvan u minimaal drie maanden gebruik kunt maken? Ligt het bedrag waarover u kunt beschikken tussen de ¤ 500 en ¤ 175.000? Dan bent u, net circa 10 miljoen andere consumenten, bekend bij ons.
ik weet niet wat ik hebquote:Op woensdag 6 april 2011 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
hm, heb 500 EUR krediet omdat ik soms idd voor CC dingen rood sta tijdelijk. maar daar komt een BKR registratie uit?
BKR registratie dusquote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hebWeet alleen dat ik 1000 rood mag staan op mn gewone bankrekening
Ja, ik dacht dat het alleen om de probleemgevallen gingquote:
Nou, ik moest er anders wel achteraan om de hypotheek rond te krijgen met NHG en had er dus wel degelijk last van. Snelste manier was gewoon die rekening aan te passen en kredietmogelijkheid op 0 zetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Een BKR registratie is niet erg. Het wordt pas lastig als je een betalingsachterstand krijgt. Dan krijg je een codering en met een codering kun je problemen krijgen bij het aanvragen van bijv. een lening of hypotheek.
Bij een hypotheek gaan ze er standaard over zeuren. Deden ze bij mij ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hebWeet alleen dat ik 1000 rood mag staan op mn gewone bankrekening
Dat heb ik wel eens vaker gelezen. Ik weet niet of dat ermee samenhangt dat je met je hypotheek aardig aan de grens van het maximaal haalbare zit. Eigenlijk is het maar een formaliteit, om het plaatje even wat gunstiger te doen voorkomen. Is de hypotheek eenmaal afgesloten, dan kun je weer gewoon je gang gaan met kredietmogelijkheden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik moest er anders wel achteraan om de hypotheek rond te krijgen met NHG en had er dus wel degelijk last van. Snelste manier was gewoon die rekening aan te passen en kredietmogelijkheid op 0 zetten.
In ons geval is het nooit ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij een hypotheek gaan ze er standaard over zeuren. Deden ze bij mij ook.
Yayquote:Op woensdag 6 april 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NietIk dacht dat we dat allang gedaan hadden
Nou ja, kom maar een keer langs
Niet eens in de buurt van het maximum, dus daar lag het niet aan. Maar volgens mij was het niet de hypotheekverstrekker maar de nationale hypotheek garantie die er moeilijk over deed.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens vaker gelezen. Ik weet niet of dat ermee samenhangt dat je met je hypotheek aardig aan de grens van het maximaal haalbare zit.
Eigenaardig. Ik kan er geen andere verklaring voor bedenken.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van het maximum, dus daar lag het niet aan.
Zie edit: nationale hypotheek garantie is de oorzaak denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eigenaardig. Ik kan er geen andere verklaring voor bedenken.
Dat waarschijnlijk. Maar ze zijn er sowieso niet heel happig op tegenwoordig. Alles dat problemen kan geven vermijden ze het liefst.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zie edit: nationale hypotheek garantie is de oorzaak denk ik.
geeft idd stressquote:Op woensdag 6 april 2011 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oef, de stress van een huis kopen... Ik geloof niet dat ik er al klaar voor ben
bij ons liep eea mis bijna op de laatste dag dus dat geeft wel stress hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik vond de stress wel meevallen eigenlijk. Vind het moeilijker om een bank van een paar duizend euro te kopen dan een huis. Zodra het over tonnen en hypotheken gaat staat het ineens zover van je af dat het allemaal nergens over lijkt te gaan.
Effectief maakt het natuurlijk geen bal uit of je nu huurt of koopt, er wordt gewoon elke maand een bedrag afgeschreven. Maar dat enorme commitment van kopen....quote:Op woensdag 6 april 2011 12:24 schreef TAV74 het volgende:
Ik vond de stress wel meevallen eigenlijk. Vind het moeilijker om een bank van een paar duizend euro te kopen dan een huis. Zodra het over tonnen en hypotheken gaat staat het ineens zover van je af dat het allemaal nergens over lijkt te gaan.
De verantwoordelijkheid voor het onderhoud! De eerste weken waaide het nogal hard en ik kreeg flinke stress van de rammelende dakpannen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Effectief maakt het natuurlijk geen bal uit of je nu huurt of koopt, er wordt gewoon elke maand een bedrag afgeschreven. Maar dat enorme commitment van kopen....
Krijg ik cold feet van
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
net gebeld door KLM27 mei pas mijn gesprek
Ach, genoeg tijd om me sterk voor te bereiden..
Enige wat ik mis is het mannetje van de woningstichting die kostenloos reparaties komt doenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Effectief maakt het natuurlijk geen bal uit of je nu huurt of koopt, er wordt gewoon elke maand een bedrag afgeschreven. Maar dat enorme commitment van kopen....
Krijg ik cold feet van
Ik weet het, wij huren ook particulierquote:Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ik snap je wel. Maar als je hier niet meer in het Sociale Huur segment past, moet je perse in het particuliere segment huren. En dat is meestal duurder dan het nemen van een hypotheek voor hetzelfde soort huis. Helemaal buiten de randstad.
Wat voor een rekeningquote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het, wij huren ook particulier
Lienekien, 't is niet eens zozeer de angst voor onderhoudskosten (daar heb je een spaarrekening voor, toch) maar meer dat je dan echt niet zomaar meer weg kan. Wat nou als je je baan zat bent (of ontslagen wordt) en je een leuke baan ziet aan de andere kant van het land? Of in het buitenland?
Opzeggen van huur is idd makkelijker dan het verkopen van een huis... tenzij je een geweldig huis hebt en het voor 10.000 minder door wil verkopen ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lienekien, 't is niet eens zozeer de angst voor onderhoudskosten (daar heb je een spaarrekening voor, toch) maar meer dat je dan echt niet zomaar meer weg kan. Wat nou als je je baan zat bent (of ontslagen wordt) en je een leuke baan ziet aan de andere kant van het land? Of in het buitenland?
Ik ben niet zo reis/ en verhuislustig. Het samen een huis kopen, dat was pas een stap. Je zit toch aan elkaar vast, met zon gezamenlijke hypotheek.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel goed idd! Maareh...was dat niet die sollicitatie waarvoor ze tussen half 12 en half 1 zouden bellen en wat het niet werd?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef golfer het volgende:
En mooi dat je de oproep van de KLM binnen heb, FFT.
Reislustig zou ik mezelf wel durven noemen. Verhuislustig, ach, dat is niemand toch... Sowieso, getrouwd en wel zit ik toch al vastquote:Op woensdag 6 april 2011 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben niet zo reis/ en verhuislustig. Het samen een huis kopen, dat was pas een stap. Je zit toch aan elkaar vast, met zon gezamenlijke hypotheek.![]()
Ik heb niks tegen huren, maar met name mijn vriend wilde graag kopen.
Dat was Arkequote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goed idd! Maareh...was dat niet die sollicitatie waarvoor ze tussen half 12 en half 1 zouden bellen en wat het niet werd?
Mja, dan maar 'iets' meer betalen en huren?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reislustig zou ik mezelf wel durven noemen. Verhuislustig, ach, dat is niemand toch... Sowieso, getrouwd en wel zit ik toch al vastWat de verhuismogelijkheden natuurlijk wel wat beperkt.
Steer, vrienden van me barsten bijna uit de voegen van hun huis (de gezinsuitbreiding ging wat sneller dan gepland...) maar hebben het na anderhalf jaar nog altijd niet verkocht gekregen. In hun 'blok' staan 15 huizen te koop
Je kunt niet blijven zakken in prijs!
Dat laatste was tijdenlang realistisch, maar in de huidige situatie is het echt knap lastig om uberhaupt te verkopen (zoals CF ook al aangeeft). Ik ga er maar vanuit dat het wel weer aantrekt ooit..quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, dan maar 'iets' meer betalen en huren?
Lastig, want je hoopt het huis ooit met veel winst door te kunnen verkopen.
Daar gaat het nu dus helemaal de mist in waardoor allemaal mensen met huizen blijven zitten die ze niet verkocht krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Kennissen van ons zijn een nieuw huis en aan het bouwen en dachten riant 2,5 jaar de tijd te hebben om hun oude huis te verkopen. Ziet er naar uit dat het ze niet gaat lukken!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Steer, vrienden van me barsten bijna uit de voegen van hun huis (de gezinsuitbreiding ging wat sneller dan gepland...) maar hebben het na anderhalf jaar nog altijd niet verkocht gekregen. In hun 'blok' staan 15 huizen te koop
Je kunt niet blijven zakken in prijs!
Uiteindelijk hoop je vooral om wat vermogen op te bouwen toch? Sja. De lange-termijnplanning moet hier ook eens van de grond komen, als het gaat om pensioenen enzo.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
De echt gunstige tijden zijn voorbijquote:Op woensdag 6 april 2011 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Kan me nog herinneren dat toen mijn broer ging scheiden het huis snel verkocht moest worden en ze maar bléven klagen dat ze zo moesten zakken met de prijs. Bleken ze uiteindelijk nog zo'n 30.000 winst te hebben gemaakt en dat werd als zeer teleurstelledn gebracht'T is natuurlijk helemaal niks, 30.000 eurootjes.
Ik heb net de vierde termijn van mijn studieschuld betaald. Nog 14 jaar en 8 maandenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde ook van vrienden van me met aanzienlijke studieschuld dat hypotheekverstrekkers dat toch wel incalculeren bij het verstrekken van een hypotheek
Een van de redenen waarom ik idd lekker blijf zitten waar ik zit. Mijn huisje is nog lang niet af helaas zal het bezoek zaterdag ook wel zienquote:Op woensdag 6 april 2011 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
De echt gunstige tijden zijn voorbij. Markt zit nog steeds op slot. Om te bedenken dat Opa en Oma een huis hebben gekocht voor 40.000 guldens en verkocht voor 240k in Euro's
.
We moeten een biertje doen wanneer we het afbetaald hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb net de vierde termijn van mijn studieschuld betaald. Nog 14 jaar en 8 maanden
Jij hoeft gelukkig nog lang niet te beginnen met betalenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
We moeten een biertje doen wanneer we het afbetaald hebben
Oh, maar ik zou wél voor die wereldreis gaan als ik het geld had Steer!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil de eerste twee jaar wat verhoogd afbetalen, dan maar geen wereldreis. En dan het maandbedrag naar een dusdanig 'laag' niveau halen dat ik er wel gewoon mee kan leven.
Kan je gelijk dan een biertje nemen op je pensionering.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
We moeten een biertje doen wanneer we het afbetaald hebben
Een beetje de balans vinden tussen snel aflossen en toch nog plezierig kunnen leven. Althans, dat proberen wij hier wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh, maar ik zou wél voor die wereldreis gaan als ik het geld had Steer!
Ik leef meer vandaag dan morgen
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
net in de kantine tijdens pauze vraagt productiechef 'er zit me al een week een vraag dwars'. Ik 'nou vraag maar raak'. Hij 'heb je nieuwe beha's gekocht?'. Ik 'nee, zijn mn tieten gegroeid?'. Hij 'ja, of je draagt strakkere shirtjes'. Leuk gesprek
Maar verder kijkt ie je altijd alleen maar in je ogen aan?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
net in de kantine tijdens pauze vraagt productiechef 'er zit me al een week een vraag dwars'. Ik 'nou vraag maar raak'. Hij 'heb je nieuwe beha's gekocht?'. Ik 'nee, zijn mn tieten gegroeid?'. Hij 'ja, of je draagt strakkere shirtjes'. Leuk gesprek
Die indruk heb ik ook jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Een beetje de balans vinden tussen snel aflossen en toch nog plezierig kunnen leven. Althans, dat proberen wij hier wel.
Behalve dan natuurlijk dat je de inflatie mee moet rekenen die elkaar plaatsvind. Plus dat bij onroerend goed niet de afschrijvingen leidend zijn voor de waarde van een huis, maar de lokatie, grootte, de wens van de markt etc.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
over huizen; zou normaler zijn om te verkopen onder de prijs waarmee je t hebt gekocht vanwege de veroudering, je eigen leefjaren in dat huis. Ipv ook nog zoveel winst te vragen.
Maar je laat een huis toch niet verouderen als je erin woont? Je steekt er geld en moeite in om het mooi en leefbaar te houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
over huizen; zou normaler zijn om te verkopen onder de prijs waarmee je t hebt gekocht vanwege de veroudering, je eigen leefjaren in dat huis. Ipv ook nog zoveel winst te vragen.
Ik heb anders echt trillende handjes van de reis-afkickverschijnselenquote:
Mja, mijn overweging is: als ik later kinderen neem/krijg/produceer, dan wil ik niet een paar honderd EUR naar de staat willen overmaken ipv het aan m'n kinderen te kunnen uitgeven, of voor ze te kunnen sparen.... of is dat een stomme overweging?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, maar ik zou wél voor die wereldreis gaan als ik het geld had Steer!
Ik leef meer vandaag dan morgen
Het is geen autoquote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow, je hebt nu officieel al verder vooruit gedacht op financieel gebied dan ik ooit gedaan hebquote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, mijn overweging is: als ik later kinderen neem/krijg/produceer, dan wil ik niet een paar honderd EUR naar de staat willen overmaken ipv het aan m'n kinderen te kunnen uitgeven, of voor ze te kunnen sparen.... of is dat een stomme overweging?
Daarom wil ik asap mijn maandbedrag naar een acceptabel niveau brengen.
Eh, dankjewel?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, je hebt nu officieel al verder vooruit gedacht op financieel gebied dan ik ooit gedaan heb
Verstandige manquote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, mijn overweging is: als ik later kinderen neem/krijg/produceer, dan wil ik niet een paar honderd EUR naar de staat willen overmaken ipv het aan m'n kinderen te kunnen uitgeven, of voor ze te kunnen sparen.... of is dat een stomme overweging?
Daarom wil ik asap mijn maandbedrag naar een acceptabel niveau brengen.
ok jullie weten t beter want ik heb nog geen casaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Behalve dan natuurlijk dat je de inflatie mee moet rekenen die elkaar plaatsvind. Plus dat bij onroerend goed niet de afschrijvingen leidend zijn voor de waarde van een huis, maar de lokatie, grootte, de wens van de markt etc.
Ach, ik ben er heel laks in, altijd geweest. Maar ik heb gelukkig aan de andere kant de eigenschap dat ik me nooit in de schulden stort (op het huis na dan), dat compenseert het wel weer.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, dankjewel?
Ik moet zeggen, altijd wel ver vooruitgedacht. Een jaar of 5 terug vergeleek ik de rentes van de banken met de IB groep, die waren hetzelfde, en ik dacht: maximum lenen, weet nooit waar het van te pas komt.
En goddank, anders had ik nu niet hier kunnen zitten.
Even deze quote loggen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb verslonsde, uitgewoonde exemplaren gezien
ja en dat zien die mensen dan ook terug als ze t proberen te verkopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok jullie weten t beter want ik heb nog geen casaCF; niet iedereen hoor. Ik heb verslonsde, uitgewoonde exemplaren gezien
Ja, ik haat ook schulden, maar dit was noodzakelijk kwaad denk ik...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, ik ben er heel laks in, altijd geweest. Maar ik heb gelukkig aan de andere kant de eigenschap dat ik me nooit in de schulden stort (op het huis na dan), dat compenseert het wel weer.
Alleen in geval van overlijden hebben we het uiteraard wel goed geregeld.
Fancy scooter danquote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verstandige man
Ik had dan precies hetzelfde als broer Tav, nooit in de toekomst gekeken qua financieën
Wel gespaard voor de kinderen die dat na hun VMBO hebben gekregen (en vervolgens een scooter voor kochten)
Aha! Merk ik hier een trotse moeder?quote:Bedenk me nu dat ik geen studerende zonen had maar werkenden... terwijl Q. nu toch echt in Aus. op de uni zit/zat en F. ook weer in de boeken zit
dat weten we toch allang van jequote:Op woensdag 6 april 2011 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen, altijd wel ver vooruitgedacht.
Kom ik zo over jah?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat weten we toch allang van je
*kjkt eens goed naar DEquote:
ben je zwanger?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn tieten in ieder geval niet meer
Dik niet. Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 6 april 2011 13:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben wel klein of noem je me nu groot , lees dik?
heb ik een dikke kont?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dik niet. Ik zou niet durvenEn qua lengte ben je misschien niet al te lang
Maar sommige delen......
Die is me niet zo opgevallen eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
heb je daar je geld aan uit gegeven?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
heb toevallig net mijn maten gemeten voor een jurk die ik op het oog heb en best best tevreden eigenlijk met mezelfDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb toevallig net mijn maten gemeten voor een jurk die ik op het oog heb en best best tevreden eigenlijk met mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
in Nederland heb je geen afschrijving op een woning.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
heb toevallig net mijn maten gemeten voor een jurk die ik op het oog heb en best best tevreden eigenlijk met mezelfik verwacht de maten in de spoiler, staat er een jurkje, en niet eens door DE gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
kunstmatige schaarstequote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef z80 het volgende:
[..]
in Nederland heb je geen afschrijving op een woning.
in Duitsland wordt een woning in 80 jaar afgeschreven, dit kun je weer op rekken met een renovatie.
echter de grond wordt zowel in NL als in D steeds duurder. waardoor zelfs een uitgeleefd krot nog geld opbrengt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef DarkElf het volgende:
of zoiets , iets chiquer..Doe die witte maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is meer avondjurk-achtig
Naar aanleiding van die post erna: deze is meer in stijl dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ik verwachtte dat ookquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef z80 het volgende:
[..]
ik verwacht de maten in de spoiler, staat er een jurkje, en niet eens door DE gedragen.
Hoezo stom van de grondquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik verwachtte dat ooken wat stom ja eigenlijk van de grond.
niet hier waar ik woon in D.quote:
ja he? maar dat zou alleen voor s avonds op t feest zijn, die grijze kan de hele dag en dan met wisselende accessoires ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
eindelijk eens de afwas weg werkenen die jurk met bloemetjes is leukig zeg
Ik ga met Annie meequote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? maar dat zou alleen voor s avonds op t feest zijn, die grijze kan de hele dag en dan met wisselende accessoires ofzo
Bestel ze gewoon allebeiquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef DarkElf het volgende:
en die grijze kan ik ook aan naar de opera in Parijs waar ik met kerst naar toe wil
De mr betaalt tochquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neh dat doe ik dan weer niet.. das bietje duur
Het is ook de bedoeling dat je even kijkt en dan gewoon naar je werk gaatquote:Op woensdag 6 april 2011 14:31 schreef borisz het volgende:
Heb vandaag voor het eerst Ochtendspits van WNL gezien. Opzich aardig programma, maarrrr Ieder half uur reclame - journaal - reclame. Waardoor je steeds een kwartier kwijt bent. Daarnaast nogal een hoop herhaling qua reportages.![]()
Als je een half uurtje kijkt prima. Maar twee uur is het niet vol te houden.
aardig he?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
Wel tof dat je voor mijn bruiloft 2 nieuwe jurkjes koopt DE
ik ben al onderweg naar mn werk voordat dat begint.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je even kijkt en dan gewoon naar je werk gaat
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef DarkElf het volgende:
of deze voor overdag [ afbeelding ]
en die fleurige voor 's avonds..
tsjah heren, het leven van een dame bestaat uit moeilijke keuzes
Oequote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef DarkElf het volgende:
of deze voor overdag [ afbeelding ]
en die fleurige voor 's avonds..
tsjah heren, het leven van een dame bestaat uit moeilijke keuzes
handigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Inschrijvingsaanvraag voor de Master is nu ook wegWel wat omslachtig: eerst alles digitaal invullen en dan een formulierenpakket thuis gestuurd krijgen om alles nóg eens in te vullen
Heel goedquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Inschrijvingsaanvraag voor de Master is nu ook wegWel wat omslachtig: eerst alles digitaal invullen en dan een formulierenpakket thuis gestuurd krijgen om alles nóg eens in te vullen
Ja.. nu snap ik dat ze allerlei kopieen er bij willen, maar maak de inschrijving online dan niet zo langquote:
Ja klopt zal ook wel het doel van het programma zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je even kijkt en dan gewoon naar je werk gaat
idd, ze moesten eens wetenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef DarkElf het volgende:
oh dilemma's dilemma's mensen...
echt hoor en dan denken ze dat ze het in Ethiopië moeilijk hebben
ja vanavond biefstuk of vis?quote:
Net zoiets een E-rekening bij Aegon. Wilde ik iets overmaken moest ik later alsnog per post mijn handtekening versturenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. nu snap ik dat ze allerlei kopieen er bij willen, maar maak de inschrijving online dan niet zo langMaar goed, komt goed hoop ik
Je kunt maar beter honger hebben inderdaad, dit is onmenselijkquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef DarkElf het volgende:
oh dilemma's dilemma's mensen...
echt hoor en dan denken ze dat ze het in Ethiopië moeilijk hebben
Idem. Daar betaal ik immers ook voor per maandquote:Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens een nieuwe printer kopen geloof ik![]()
oh en over mannetjes die dingen komen repareren en zo gesproken: de verwarmingsketel is weer voor een jaar goedgekeurd!We hebben gelukkig een onderhoudsbedrijf die daar gewoon zelf voor belt als het tijd is, hoeven wij het niet te vergeten
![]()
Je hebt er nog steeds heel veel zin in?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds heel veel zin in?
hahaha zal ik doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het enthousiasme is nog niet bekoelt.. vraag het me over 3/4 jaar nog eens
![]()
het is niet zo simpel.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja vanavond biefstuk of vis?
san pellegrino of evian?
en ga je met de motor op pad of met de alfa?
Ah ok, die belde ook net voor Vivarium nog, toen kon het niet en zou hij het na 2 weken nog eens proberen. Best een volhardend mannetjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens een nieuwe printer kopen geloof ik![]()
oh en over mannetjes die dingen komen repareren en zo gesproken: de verwarmingsketel is weer voor een jaar goedgekeurd!We hebben gelukkig een onderhoudsbedrijf die daar gewoon zelf voor belt als het tijd is, hoeven wij het niet te vergeten
![]()
Ja hij stond op het antwoordapparaat en toen ik terug belde zei hij dat hij 'straks' langs kwam, lekker vlot dusquote:Op woensdag 6 april 2011 14:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah ok, die belde ook net voor Vivarium nog, toen kon het niet en zou hij het na 2 weken nog eens proberen. Best een volhardend mannetje
Das over een half jaar al hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het enthousiasme is nog niet bekoelt.. vraag het me over 3/4 jaar nog eens
![]()
Tis beter voor den toekomst & inkomsten, dus het is handig. Ik ben altijd al trots en blij met ze heurquote:
Zoals een echte moeder isquote:Op woensdag 6 april 2011 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis beter voor den toekomst & inkomsten, dus het is handig. Ik ben altijd al trots en blij met ze heur
Nope geen verschil. En eigenlijk gebruik ik liever 'blij met' dan trots op eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zoals een echte moeder isMaar nog trotser op Babi J he
Okquote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope geen verschil. En eigenlijk gebruik ik liever 'blij met' dan trots op eerlijk gezegd.
Maar ik ben raar
Eindelijk wat nuttigs te doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das over een half jaar al hoorDan heb je heul geen tijd meer voor ons
![]()
En jij vind dit niet nuttigquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis beter voor den toekomst & inkomsten, dus het is handig. Ik ben altijd al trots en blij met ze heur
quote:
Waarom printscreen je die dingen en doe je niet gewoon rechtermuisknopquote:Op woensdag 6 april 2011 15:23 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik moet ook eens verzinnen wat ik ga doen
Ben nog steeds bezig met printscreenen van foto's van de show, gewoon voor SOG
Je gaat me niet vertellen dat dat ook gewoon werkt he.........quote:Op woensdag 6 april 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom printscreen je die dingen en doe je niet gewoon rechtermuisknop
Meestal welquote:Op woensdag 6 april 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dat ook gewoon werkt he.........
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nieuwe printer gekocht.. is meer dan 10,- goedkoper dan nieuwe cartridges maar goed
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
soll. perikelenStomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
herkenbaarquote:Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, nieuwe printer gekocht.. is meer dan 10,- goedkoper dan nieuwe cartridges maar goed
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig, het werkt niet
Ik was even bang dat ik echt dom bezig was
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je kan de foto's vermoedelijk bestellen? Of niet?
Was een paar weken terug ook het onderwerp van het TV-programma De Rekenkamer.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:35 schreef DarkElf het volgende:
herkenbaarwij hebben vorig jaar (of t jaar ervoor) ook maar een nieuwe printer gekocht toen de cartridges op waren
Niet aardig tegenover de fotograaf hequote:
Die cartridges zijn zo duur omdat de diverse bedrijven daar hun marges vandaan halen. 't Is net als in de horeca. De drank levert de marge.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Was een paar weken terug ook het onderwerp van het TV-programma De Rekenkamer.
De vraag was: waarom is printerinkt zo duur. Hebben ze helemaal uitgeplozen. Er schijn ook een levendige internationale handel; in 2e-hands cartridges (ter navulling) te zijn.
http://derekenkamer.kro.n(...)veringen/18-03-2011/
ja raar idd, voelde ook vreemd om te doen maar het was gewoon goedkoper.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De vraag was: waarom is printerinkt zo duur. Hebben ze helemaal uitgeplozen. Er schijn ook een levendige internationale handel; in 2e-hands cartridges (ter navulling) te zijn.
Ok. nu wil ik weten wat voor domme dingen je hebt gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
GatverdammeIk heb een paar domme dingen gedaan
Eerst nadenken, dan doen is niet mijn sterkste kant
Nu heb ik een kutgevoel
Heel onaardigquote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet aardig tegenover de fotograaf heDat je zijn foto's jat
Oude printer was ook een vrij goedkope, toch bijna 6 jaar mee gedaan geloof ik.. Maar nu lijnt ie niet goed meer uit en zo..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
herkenbaarwij hebben vorig jaar (of t jaar ervoor) ook maar een nieuwe printer gekocht toen de cartridges op waren
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
soll. perikelenDat zal je waarschijnlijk wel vaker horen gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet misschien de lat van het soort functies waarop je solliciteert wat hoger moeten leggen of je eens laten begeleiden door een op jouw vakgebied gespecialiseerd W&S-bureau?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel onaardig
Maar na 50 foto's a 3 euro besteld te hebben vond ik het wel genoeg
Ja daar had ik een stukje van gezien. Heb alleen de conclusie gemist waarom het nou zo duur was..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
maar hier zit minimaal inkt bij. die je vervolgens ook weer tegen de hoofdprijs mag kopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, dat heb ik dus ook niet gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je hoeft niet alle foto's te bestellen hoor
![]()
Ook. Maar de inkt zelf is dus ook echt duur. En die moet voldoen aan heel wat eigenschappen. (vloeibaar blijven in de cartridge en meteen drogen als het met papier in aanraking komt etc.)quote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
Die cartridges zijn zo duur omdat de diverse bedrijven daar hun marges vandaan halen. 't Is net als in de horeca. De drank levert de marge.
Heb ik gedaan. Hun functieomschrijving was niet echt helderquote:Op woensdag 6 april 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal je waarschijnlijk wel vaker horen gaan.![]()
Je moet misschien de lat van het soort functies waarop je solliciteert wat hoger moeten leggen of je eens laten begeleiden door een op jouw vakgebied gespecialiseerd W&S-bureau?
Zat ik al na te kijken, maar daar printen we niet genoeg voor. Zeker niet als er een printer voor 37 euro in de aanbieding isquote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef z80 het volgende:
[..]
maar hier zit minimaal inkt bij. die je vervolgens ook weer tegen de hoofdprijs mag kopen.
het is te overwegen een laser printer aan te schaffen.
deze is in aanschaf iets duurder, maar per afdruk een stuk goedkoper.
en droogt niet uit als deze een tijd niet gebruikt wordt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook. Maar de inkt zelf is dus ook echt duur. En die moet voldoen aan heel wat eigenschappen. (vloeibaar blijven in de cartridge en meteen drogen als het met papier in aanraking komt etc.)
Er zitten op een inktcartridge meer patenten dan op een straaljager van de luchtmacht. Iets van 20.000 voor 1 cartridge.
Nja, deze aanbieding + een set nieuwe inkt is nog steeds goedkoper dan wat deze printer normaal moet kosten, dus we doen het er maar weer een paar jaar meequote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef z80 het volgende:
[..]
maar hier zit minimaal inkt bij. die je vervolgens ook weer tegen de hoofdprijs mag kopen.
het is te overwegen een laser printer aan te schaffen.
deze is in aanschaf iets duurder, maar per afdruk een stuk goedkoper.
en droogt niet uit als deze een tijd niet gebruikt wordt.
EUR 37?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zat ik al na te kijken, maar daar printen we niet genoeg voor. Zeker niet als er een printer voor 37 euro in de aanbieding is
en volgende week de inkt al op is.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zat ik al na te kijken, maar daar printen we niet genoeg voor. Zeker niet als er een printer voor 37 euro in de aanbieding is
Ja, voor zo'n all in one van Canon, geweldig tochquote:
Onzin. De betere bekende merken zoals Epson,Canon, Dell en HP leveren nieuwe printers met volle cartridges.quote:
Heb je laserprinters in de verkoop?quote:
nee. maar laatst wel zitten kijken of ik de zw laser ga vervangen voor een kleur.quote:
van hp weet ik zeker dat er demo cartridges in zitten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. De betere bekende merken zoals Epson,Canon, Dell en HP leveren nieuwe printers met volle cartridges.
Ik heb ook zo'n scanner/printer van Canon, print zelf niet vaak, maar scan best wel wat af. Kostte me destijds ook ongeveer zoveel geld.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De betere merken zoals HP naaien je aan alle kanten. De cartridges zijn 50% gevuld, de toners ook en het ding waarschuwt dat je ze moet vervangen als je er nog een vel of 500 uit kan halen. En forceert je ze te vervangen als er nog gewoon inkt in zit.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. De betere bekende merken zoals Epson,Canon, Dell en HP leveren nieuwe printers met volle cartridges.
Wij zitten ook aan een laserprinter te denken voor al het zwarte spul. Vanwege werk en studie gaat het toch hard.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Pfffff....tijd voor een laserprinter
Wij doen ook een jaar met een cartrigde. Alleen tijdens Vivarium printen wel veel, maar dat is declarabel.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n scanner/printer van Canon, print zelf niet vaak, maar scan best wel wat af. Kostte me destijds ook ongeveer zoveel geld.
1x per jaar zwart/wit hervulbare cardridge halen voor 10 EUR. Een nieuwe normale kost 16-20 EUR voor zwart/wit, kleur is duurder.
Ja, maar dan heb je weer geen scanner/copier neem aan. Dat vind ik ook nogal handig.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Boris: Nja die zijn ook zo duur niet zie ik online.. voor 140-200 euro heb je al een kleuren-laserprinter..
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nieuwe set inkt (zw en kleur) kost 51,-
![]()
Zij we al voor de helft klaarquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Eigenlijk is het het handigste om een snelle z/w laserprinter te hebben voor het bulkwerk en een all-in-one printer voor het scan en mooiere kleurenprint werk
Vertellen ze nooit iets leuks?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn god....wat een geblaat weer van die amerikanen
Moet jij niet gewoon opletten?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn god....wat een geblaat weer van die amerikanen
Dat is ook waarquote:Op woensdag 6 april 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je weer geen scanner/copier neem aan. Dat vind ik ook nogal handig.
Zou je denkenquote:
Wat heb je nou besteldquote:Op woensdag 6 april 2011 16:03 schreef DarkElf het volgende:
om t even over iets anders te hebben dan printers
Oe...je gaat wild doenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef DarkElf het volgende:
ik heb eens een banaan gegeten. had daar ineens trek in en dat heb ik echt zelden. (eet er misschien een paar keer per jaar een, ben er helemaal niet dol op)
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 6 april 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
en nog iets anders:
wat eten jullie vanavond?
Ik gooi 2 biefstukken op de grill en snij ze in plakken. lekker door een salade van koriander, komkommer, tomaat, rode ui, paprika en geroosterde sesam met een dressing van soya saus/hoisinsaus, honing, limoensap, sesamolie en fijngesneden chili
soms moet je even zondigen,snap ik hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 16:05 schreef golfer het volgende:
Lactosebommetje naar binnen gewerkt, maar het was te lekker om te laten liggen toen we bij L'Amuse waren: stukje meikaas.
CL begint pas 20.45quote:Op woensdag 6 april 2011 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ainsleys chicken wraps hierVroeg eten ivm sport ook..
ik zie een ad voor jurkenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:07 schreef golfer het volgende:
Leuk hoor: al die printerreclames nu onderin.
Ja, maar ik moet al om 19 uur in het stadion zijn voor de voorbespreking en sponsorverplichtingenquote:
Straks, als ik weer naar het toilet racen moet, zal ik wel weer spijt ervan krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:06 schreef DarkElf het volgende:
soms moet je even zondigen,snap ik hoor
Dacht 20.00?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet al om 19 uur in het stadion zijn voor de voorbespreking en sponsorverplichtingen
Dat laat ik aan mijn vriend overquote:Op woensdag 6 april 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
en nog iets anders:
Ik gooi 2 biefstukken op de grill en snij ze in plakken. lekker door een salade van koriander, komkommer, tomaat, rode ui, paprika en geroosterde sesam met een dressing van soya saus/hoisinsaus, honing, limoensap, sesamolie en fijngesneden chili
denk heel stout pizza. Ga vanavond wel eerst uurtje cardio. Kan met deze hand geen krachttraining doenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
en nog iets anders:
wrs ja maar voor nu was het lekker.. berouw komt altijd pas na de zonde gelukkigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks, als ik weer naar het toilet racen moet, zal ik wel weer spijt ervan krijgen.![]()
Neem nu maar even voor alle zekerheid een lactaat-pilletje in.
3/4 grote chocoladetabletquote:Op woensdag 6 april 2011 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg een camera-reclameEn ik heb trek. Zin in mijn sinaasappel die hier naast me ligt te lonken
Ik heb nog 800 kcals voor vanavond
Graskaasquote:Op woensdag 6 april 2011 16:12 schreef DarkElf het volgende:
Ik dacht: Oh lekker binnenkort weer graskaas!![]()
![]()
en vlak erna: Oh nee, de spar is weg en die had de lekkerste graskaas in de buurt!![]()
FFT rekent beter dan jijquote:
Oh yeahquote:Op woensdag 6 april 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Graskaas. Als die kaas nog lekker smeuïg is
ja zalig he?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd om een boer te zoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:12 schreef DarkElf het volgende:
Ik dacht: Oh lekker binnenkort weer graskaas!![]()
![]()
en vlak erna: Oh nee, de spar is weg en die had de lekkerste graskaas in de buurt!![]()
we hebben wel een boerderij in de buurt die kaas maakt maar daar heb ik alleen geitenkaas gezienquote:
Je kan ook je zus oppikken en uit eten gaanquote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
de zon schijnt geweldig en ik mag pas om 17u naar buitendan in de auto en thuis koken dus
zon
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zalig he?
Daar kan ik echt stúkken van naar binnen werken zonder te denken aan kcal's enzo
Je kunt ook pas nadat de zon weg is gaan beginnen met koken.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
de zon schijnt geweldig en ik mag pas om 17u naar buitendan in de auto en thuis koken dus
zon
Geitenkaasquote:Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we hebben wel een boerderij in de buurt die kaas maakt maar daar heb ik alleen geitenkaas gezienis dan ook een geitenboer
dat is toch hele jonge kaas? Ben bang dat ik dat smaakloos vind aangezien ik extra belegen tot overjarig gewend benquote:Op woensdag 6 april 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon op Scheveningen hapje gaan etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
zon
Graskaas is niet zo smakeloosquote:Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is toch hele jonge kaas? Ben bang dat ik dat smaakloos vind aangezien ik extra belegen tot overjarig gewend ben
We hebben bij L'Amuse dus ook een stukje Andijker Venegriek meegenomen. Dit keer niet van schaap, maar van geit.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
GeitenkaasVan die zachte
Of harde met kruiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |