abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95111070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hidden in plain view je .50 op je auto bouwen...
"Nee meneer de agent, dat is een statief...."
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_95111143
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:51 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

"Nee meneer de agent, dat is een statief...."
Ach ik heb al 2 jaar een minigun op mijn suzuki swift en niemand die erover klaagt.
pi_95111253
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ach ik heb al 2 jaar een minigun op mijn suzuki swift en niemand die erover klaagt.
Laat me raden, "Zombie-surpression equipment"?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_95111713
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:57 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Laat me raden, "Zombie-surpression equipment"?
Ik ben een groot aanhanger van deze meneer: Hij weet tenminste wat ons te doen staat tegen het zombie gevaar.
pi_95111842
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:10 schreef plonsikduik het volgende:

[..]

de afweging moet de politie maken niet de burger. even omdraaien
De politie is er niet bij, kan er daarom eigenlijk moeilijk of niet over oordelen en 'moet' dan dus haast wel. Ook al omdat men er genadeloos op gepakt wordt als men een keer ten onrechte niet ingegrepen heeft.
pi_95111948
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:18 schreef Frutsel het volgende:
Oppakken die hap... waar is het bovenste deel van het geweer?
dat statief is van een Vickers Machinegun

[ afbeelding ]

Terroristen :r Hofstadhaarlemgroep!
Machinegeweren met waterkoeling. :') :{w

Universal-Maschinengewehr Modell 42
Daar kan je deze zomer mee gezien worden zonder uitgelachen te worden.
  woensdag 6 april 2011 @ 11:16:23 #57
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_95111949
quote:
Op woensdag 6 april 2011 09:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat mankeert er aan de Telegraaf dan?
_O-
pi_95112149
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Blijkbaar was er in dit geval alleen maar rook en helemaal geen vuur.

Echt, mensen die dat soort dingen roepen zijn te dom om te poepen. Heel vaak zijn zaken niet wat ze vantevoren lijken te zijn. Rook duidt lang niet altijd op vuur.
Waar rook is, is vuur roepen is inderdaad een ontzettend domme gedachtengang waar een ander wat moderner gezegde mooi op aansluit.
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_95112517
quote:
Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Pakspul het volgende:
De man kreeg koffie op het bureau? Hoezo moet hij nog mee naar het bureau dan, na onderzoek van de auto is het na 2/3 minuten toch wel duidelijk dat de vrouw totaal fucked-up is en eigenlijk naar een inrichting moet. :')
"Nogmaals excuses dat we u op deze manier hebben moeten aanhouden, kunnen we u misschien een kop koffie aanbieden?"
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_95112534
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Doet me denken aan die als stormtroopers verklede mannen vorige zomer. Een paar heldhaftige en vrije burgers hadden de politie gebeld omdat ze dachten dat hun plastic pistolen gevaarlijke machinegeweren waren. Nederland is gewoon een land gevuld met bangeriken die bij het kleinste tekentje van door de overheid geïndoctrineerd gevaar zo ver mogelijk in de anus van diezelfde overheid proberen te kruipen.

Call zeh police!!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 6 april 2011 @ 12:04:08 #61
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95113756
quote:
Nederland is gewoon een land gevuld met bangeriken die bij het kleinste tekentje van door de overheid geïndoctrineerd gevaar zo ver mogelijk in de anus van diezelfde overheid proberen te kruipen.
Zeer eens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95114117
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:31 schreef trancethrust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Call zeh police!!
Je ziet toch meteen dat die guns echt zijn. Zou me verbazen als die kindjes nog leven!
pi_95114438
Fucking vet verjaardagverhaal voor die automobilist, ik wil dat ook es meemaken.
pi_95114934
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Ringo het volgende:
Ha, een Bang en Hysterisch Wijf. Die heeft de tijdgeest mee. Vroeger zou er een dienstklopper aan zo'n kerel gevraagd hebben wat wij allemaal van plan zijn. Nu wordt er een compleet arrestatieteam in stelling gebracht. Wat een volk zijn wij geworden. :r.
Precies.
Het is in en in triest.

Ik kan me nog herinneren dat die jongen in Londen door politie tegen de grond werd gewerkt en drie keer door het achterhoofd geschoten.
Waarom? Om dat hij rende om de bijna vertrekkende trein te halen en tegelijk een rugzak droeg.
Een tragische en extreem kwalijke incalculeringsfout van de Londense politie maar wat schertste mijn verbazing?
Ik las tientallen forumreacties van mensen die het gratuit fusileren van die knul volkomen terecht vonden en verklaarden dat hij maar niet op een terrorist had moeten lijken door te rennen.

Mensen laten zich zo makkelijk leiden door angst.
*edit*
Sorrie ik haal mijn feitjes door elkaar.
Torquemada vervolgde ketters en niet heksen.
Daarbij was hij verre van populair.
Ik doel op de heksenjachten rond 1600.

[ Bericht 16% gewijzigd door Vengerr op 06-04-2011 13:25:31 ]
pi_95116221
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:38 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Precies.
Het is in en in triest.

Ik kan me nog herinneren dat die jongen in Londen door politie tegen de grond werd gewerkt en drie keer door het achterhoofd geschoten.
Waarom? Om dat hij rende om de bijna vertrekkende trein te halen en tegelijk een rugzak droeg.
Een tragische en extreem kwalijke incalculeringsfout van de Londense politie maar wat schertste mijn verbazing?
Ik las tientallen forumreacties van mensen die het gratuit fusileren van die knul volkomen terecht vonden en verklaarden dat hij maar niet op een terrorist had moeten lijken door te rennen.

Mensen laten zich zo makkelijk leiden door angst.
Hoe denkt men dat een man als Tomás de Torquemada duizenden onschuldige vrouwen kon folteren en levend verbranden om vervolgens bij vertrek door de mensen uitgezwaaid te worden.
Volgens mij kwam een jaar later een filmploeg naar dat station om vragen te stellen aan voorbijgangers over de gigantische hoeveelheid camera's in Londen. (die het bij die knul in eerste instantie niet deden natuurlijk, politie is je beste vriend) Kwam mevrouw de straatverkoper tot de conclusie dat freedom beschermd moest worden door liberty's te restricten.
pi_95116850
Restrict liberties to protect freedom.
Je hoort mensen vaak zeggen dat veiligheid beschermd moet worden door vrijheid in te leveren maar hoe die vrouw het uitlegt is wel een hele ernstige contradictio in terminis zeg. :|W

Orwellian doublethink noemt men dat geloof ik.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:36:09 #67
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_95117207
Ach, iedereen vergist zich wel eens. Ik liep zaterdagavond (beetje bier op) met de hond langs 2 te koop-woningen hier in de straat en zag dat er geschoten was op de keukenramen....

Toen ik de volgende dag nuchter wat dichterbij stond, zag ik dat het van die zuignappen waren waar een Te Koop-bord aan vast heeft gezeten... |:(
pi_95118258
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:27 schreef Vengerr het volgende:
Restrict liberties to protect freedom.
Je hoort mensen vaak zeggen dat veiligheid beschermd moet worden door vrijheid in te leveren maar hoe die vrouw het uitlegt is wel een hele ernstige contradictio in terminis zeg. :|W

Orwellian doublethink noemt men dat geloof ik.
Jup.. Al denk ik dat vrijheid zorgt voor veiligheid dus het voorbeeld dat jij noemt zou ik daar ook onder scharen. Veiligheid volgens de Nederlandse en tegenwoordig nog belangrijker Europese overheid is meer overheid. Waag het eens om jezelf of je spullen te verdedigen en kom erachter hoe ver dat geweldige overheids monopolie op geweld idee gaat.
pi_95118935
Prachtig _O-

Verder beetje onnodige actie.. Als het nou een rare vuilniszak was geweest waar een bloot been van iemand uit stak ok, maar verder ga je je toch niet bemoeien met wat iemand in z'n auto legt..
  woensdag 6 april 2011 @ 15:28:31 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 6 april 2011 @ 15:30:44 #71
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_95122092
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef Snapcount2 het volgende:
Als ik meerdere zware wapens aan het inladen ben, dan doe ik dat ook altijd op een plek waar iedereen dat kan zien. :N
Dit.
  woensdag 6 april 2011 @ 15:32:24 #72
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_95122148
quote:
Doet me denken aan die als stormtroopers verklede mannen vorige zomer. Een paar heldhaftige en vrije burgers hadden de politie gebeld omdat ze dachten dat hun plastic pistolen gevaarlijke machinegeweren waren. Nederland is gewoon een land gevuld met bangeriken die bij het kleinste tekentje van door de overheid geïndoctrineerd gevaar zo ver mogelijk in de anus van diezelfde overheid proberen te kruipen.
Eenschhhh. *O*
I________have become. Comfortably numb.
pi_95123116
ik lees dat het bericht ook anders is dan de televaag. staande houden is niet omsingelt en buurt ontruimen.
blijf toch van mening dat de politie de zaak verkeert heeft ingeschat, de vrouw in kwestie belt op en heeft verder niets met het vervolg te maken.
als je namelijk opbelt volgens mij wordt mijn buurman vermoord , grijpt de politie ook niet in , en wachten netjes buiten in de auto totdat de slachtpartij afgelopen is :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')