Ik ken er ook niks aan doen schatquote:
Oh jawelquote:
Slapen!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
Goed, iemand nog leuke plannen, of ook alleen maar kut werken............?
Ghegheghe, boefjequote:
Lekker hoor, ruilen?quote:[..]
Slapen!
En vrij zijn vandaag.
kutwerken ja..quote:Op woensdag 6 april 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
nou blijk hier opeens dat ze tog dat ik bijna aan het max aantal uren zitquote:Op woensdag 6 april 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
ik volg hem ff niet..quote:Op woensdag 6 april 2011 08:39 schreef tripack het volgende:
[..]
nou blijk hier opeens dat ze tog dat ik bijna aan het max aantal uren zit![]()
anderhalve week geleden zou ik tot eind april zitten... nu tot vrijdag uur of 1
Op zich kan het bestquote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ghegheghe, boefje
[..]
Lekker hoor, ruilen?
erhmz ik ben nog niet echt wakker dus excuses voor mijn vage taalgebruikquote:
Kom jij dan hierheen?quote:
Ik ben al aan mijn borrel bezigquote:
extra vroeg weekend dusquote:Op woensdag 6 april 2011 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
erhmz ik ben nog niet echt wakker dus excuses voor mijn vage taalgebruik
ik werk bij klanten op projectbasis. voor het project waar ik nu voor werk was eerst afgesproken dat ik een een x aantal uren moest werken. maar anderhalve week geleden komt de man die het hier eigenlijk een beetje regelt dat ik toch wel tot eind april daar kan werken.
maar nu blijkt gister dat ze toch aan die uren willen houden, omdat dan het geld op isen het einde van het project valt precies op vrijdagmiddag 1 uur
wheheh jah een iet wat verwarde accountmanager die het toch ook niet zo fijn vond dat de klant zo aant draaien isquote:
Ik wil ook werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:53 schreef tripack het volgende:
ja want dan moeten we echt gaan werken
dan kunnen we er niet meer onderuit
Kun je niet ergens vrijwilligerswerk gaan doen, om bezig te blijven? Of ben je arbeidsongeschikt/ziek?quote:
Dan kan het niet dus, zit je me voor te liegen....quote:
Ik heb blijkbaar een nogal heftige depressiequote:Op woensdag 6 april 2011 09:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je niet ergens vrijwilligerswerk gaan doen, om bezig te blijven? Of ben je arbeidsongeschikt/ziek?
Mjah als het kon dan deed ik hetquote:
Tja,.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een nogal heftige depressie![]()
Heb me wel aangemeld voor vrijwilligerswerk, zie wel waar dat op uitloopt
[..]
Mjah als het kon dan deed ik het
Okee, sterkte Depressies zijn klote, knap dat je nog achter de pc kan zitten, toen ik depressief was lukte dat niet eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een nogal heftige depressie![]()
Heb me wel aangemeld voor vrijwilligerswerk, zie wel waar dat op uitloopt
[..]
Mjah als het kon dan deed ik het
Ja maar ja maar ja maarquote:Op woensdag 6 april 2011 09:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan kan het niet dus, zit je me voor te liegen....
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
Nondeju, wat moet ik nou aan gaan trekken voor die DVD Launch party...
Ja, dat bedacht ik me ook net...quote:
zet een brilletje op en een bliksemschicht op je kopquote:Op woensdag 6 april 2011 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
Nondeju, wat moet ik nou aan gaan trekken voor die DVD Launch party...
Doe iets aan wat je normaal ook aan zou doen.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
zet een brilletje op en een bliksemschicht op je kop
en een mantel![]()
Dus daarom moet ik je ophalen. Zodat je naar boobs kanquote:
is toch voor haryy potter?quote:
Nah je hebt depressie en je hebt depressie. Ik zit nu gewoon in een kutsituatie die zich vanzelf wel oplost. Ben helemaal geen depressief persoontje, is niks voor mij. Maar ja 'men' vindt dat het allemaal veel erger isquote:Op woensdag 6 april 2011 09:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, sterkte Depressies zijn klote, knap dat je nog achter de pc kan zitten, toen ik depressief was lukte dat niet eens.
Strenge dresscode bij die partyquote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe iets aan wat je normaal ook aan zou doen.
Heuj, ik heb nog wat van jou tegoed ja.quote:
Oohwja?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuj, ik heb nog wat van jou tegoed ja.
Kom je hem brengen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus daarom moet ik je ophalen. Zodat je naar boobs kan
Ja, zekers...quote:
Het is dat ik om 12 uur weer bij school moet staan anders zou ik het nog doen ookquote:
Ja.quote:
So longquote:
Sweet dreams my dearquote:
Bah koffiequote:
thee dan? of kan ik je met iets anders verblijden?quote:
Theequote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
thee dan? of kan ik je met iets anders verblijden?
Jep, moet alleen nog een outfit vindenquote:
Moet lukken tochquote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, moet alleen nog een outfit vinden
hihihiquote:
Desnoods ga je als de muggle op the Quidditch world cup en trek je alleen een gebloemd nachthemd aan. Ik ga als Dobby, als ik morgen een theemuts kan vinden.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, moet alleen nog een outfit vinden
quote:
quote:
Thnx Patjequote:Op woensdag 6 april 2011 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alstu
[..]
[ afbeelding ]
en alstu
iemand nog iets?
Yes, doe mij maar een kop groene thee!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alstu
[..]
[ afbeelding ]
en alstu
iemand nog iets?
Ik kan altijd ook gewoon strak in pak gaan en even kijken of ik een stropdas kan vinden die bij 1 van de afdelingen hoort...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihi
[..]
Desnoods ga je als de muggle op the Quidditch world cup en trek je alleen een gebloemd nachthemd aan. Ik ga als Dobby, als ik morgen een theemuts kan vinden.
speciaal voor jouwquote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yes, doe mij maar een kop groene thee!
Dan moet je zo'n grijze trui eroverheen doen, geen colbertje jaquote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kan altijd ook gewoon strak in pak gaan en even kijken of ik een stropdas kan vinden die bij 1 van de afdelingen hoort...
Dat is munt!quote:
Hmmm... moet toch vanmiddag maar even in mn kledingkast gaan neuzen...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n grijze trui eroverheen doen, geen colbertje ja
er zal vast wel ergens een kostuum/verkleed winkel te vinden zijn. is wel duur meestalquote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm... moet toch vanmiddag maar even in mn kledingkast gaan neuzen...
Is er in Adam geen harry potter kledingwinkel waar ik eerst even langs kan gaan
Nee, maar het is wel zo leuk...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
je bent toch niet verplicht verkleed te gaan als een halve gare?
Min of meer wel geloof ik. Er stond duidelijk dat er een dresscode is.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
je bent toch niet verplicht verkleed te gaan als een halve gare?
Is daar bij jou geen verkleedwinkel? Ik ga ook gewoon een theemuts en een voetbalbroekje kopen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm... moet toch vanmiddag maar even in mn kledingkast gaan neuzen...
Is er in Adam geen harry potter kledingwinkel waar ik eerst even langs kan gaan
Niet dat ik weet...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is daar bij jou geen verkleedwinkel? Ik ga ook gewoon een theemuts en een voetbalbroekje kopen hoor.
Oke. Ik moet morgen alleen nog wel op zoek naar een theemuts en anders heel snel iets anders verzinnenquote:
Okee, mooi zo dat je je er wel uitslaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah je hebt depressie en je hebt depressie. Ik zit nu gewoon in een kutsituatie die zich vanzelf wel oplost. Ben helemaal geen depressief persoontje, is niks voor mij. Maar ja 'men' vindt dat het allemaal veel erger is
Mjah gaat wel over. Ik maak me niet zo druk wel grappig dat anderen compleet in de stress schietenquote:Op woensdag 6 april 2011 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, mooi zo dat je je er wel uitslaat.
Succesquote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef NBT het volgende:
Gezocht: Baan zonder stress en kutdrukte hoerenzooi godverredomme..
zullen we ruilen? ik wil een baan met stress?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef NBT het volgende:
Wat doe je voor een werk?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen we ruilen? ik wil een baan met stress?
als er geen druk op me ligt ben ik niet gemotiveerd om te werken..
calculator staalbouw, en jij?quote:
Okeequote:Op woensdag 6 april 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah gaat wel over. Ik maak me niet zo druk wel grappig dat anderen compleet in de stress schieten
Ja toch gewoon even logisch nadenken. Iedereen zou zich in deze situatie kut en klote voelen. Geen reden om er meteen een label aan te hangen en met potjes medicatie te gaan rammelenquote:
Ja dat misschien wel. Ik heb ook zware periodes gekend en er uit gekomen zonder zogenaamde proffesionele hulp. Dan lukt het jouw natuurlijk wel, aangezien je ouder en wijzer bent dan ik op die leeftijd.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch gewoon even logisch nadenken. Iedereen zou zich in deze situatie kut en klote voelen. Geen reden om er meteen een label aan te hangen en met potjes medicatie te gaan rammelen
Mjah moet lukken. Heb gewoon de pech dat alles tegelijk komt, kan ik ff niet handlen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel. Ik heb ook zware periodes gekend en er uit gekomen zonder zogenaamde proffesionele hulp. Dan lukt het jouw natuurlijk wel, aangezien je ouder en wijzer bent dan ik op die leeftijd.
Ja vast welquote:Op woensdag 6 april 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah moet lukken. Heb gewoon de pech dat alles tegelijk komt, kan ik ff niet handlen.
Ik heb gewoon even tijd nodig om op orde te komen en dan komt het allemaal goed
Word mijn collega.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef NBT het volgende:
quote:
Ja, maar dan heb je ook niet veel inkomsten of wel?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zit hier de hele dag te chillen, af en toe wat werken..
Ik ga gemiddeld met 130,- de deur uit op een dag.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je ook niet veel inkomsten of wel?
ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga gemiddeld met 130,- de deur uit op een dag.
Ja, gemiddeldquote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga gemiddeld met 130,- de deur uit op een dag.
ik soms met dik 200quote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gemiddeldDoe je het iets beter dan ik... ik gemiddeld met 105
Ik word cash uitbetaald, en t grootste deel stort ik op mijn rekening. Zo'n 200 a 300 per week.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:53 schreef sararaats het volgende:
ik heb meestal wat geld cash maar in de hoogste nood is m'n bankkaart "my flexible friend"
Er wordt bedoeld wat ze op een dag verdienen met werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:53 schreef sararaats het volgende:
ik heb meestal wat geld cash maar in de hoogste nood is m'n bankkaart "my flexible friend"
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wordt bedoeld wat ze op een dag verdienen met werken
Maakt niet uit hoorquote:
Waarom kan je niet werken?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef sararaats het volgende:
ik krijg een uitkering omdat ik niet kan gaan werken. ik schaam me daarvoor.
Dan mag het. hoef je je niet voor te schamen.quote:
het is belachelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat gaat het topic snel in vergelijk met de vorige topics
Jullie zijn toch al miss en mr FOK!quote:
LOLLLLquote:
Precies schamen is nergens voor nodig en duw je jezelf alleen maar mee naar beneden. Kop op Saraquote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan mag het. hoef je je niet voor te schamen.
Boobs je hebt ook een stemquote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil even stemmen op Annnet, Huppelmuts en NBT.
stuiterpetquote:
Ik moest 3 x kijken en nadenken wat je nou bedoelde. Ik las stuiterpRetquote:
whahahquote:Op donderdag 7 april 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest 3 x kijken en nadenken wat je nou bedoelde. Ik las stuiterpRet
EN ik ging te laat naar bed ookquote:
tjah dat doen we allemaalquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
Huppel...............?![]()
Ik moet je helaas teleurstellen.......
Uhm uur of 2 geloof ik en om half 7 ging de wekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 07:53 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah dat doen we allemaal
gister was het half 11 toen het licht uit ging en half 6 weer op
quote:Op donderdag 7 april 2011 07:55 schreef NBT het volgende:
Huppel...............?![]()
Ik moet je helaas teleurstellen.......
quote:Op donderdag 7 april 2011 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm uur of 2 geloof ik en om half 7 ging de wekker
[..]![]()
Je komt niet de 16de?
Waarom kom je niet dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef NBT het volgende:
Ik beloooof dat ik het goed maak op een of andere manier!
Ik kan niet........ Ik durf echt wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom kom je niet dan?![]()
Durf je niet?
Ik ga je dan geen foto's sturen van buikje hoor, als straf zeg maar
Je moet!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan niet........ Ik durf echt wel!Daarom wil ik ook een andere keer langskomen dan als dat oke is...
Wanneer jij kanquote:
Okequote:Op donderdag 7 april 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer jij kan![]()
Van mijn part whatsapp je 's ochtends dat je die middag wil langskomen
Maar als je wilt dat buikje er ook is lijkt me slimmer om van tevoren af te sprekenquote:
Dat kan!quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als je wilt dat buikje er ook is lijkt me slimmer om van tevoren af te spreken
Bespreek maar met hemquote:
Ez slaap nu zeker?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bespreek maar met hem![]()
Ik kan eigenlijk altijd wel![]()
Iets met levenloos
Nee zijn wekker ging 3 minuten geledenquote:
ooohw, geen nachtdienst meerquote:Op donderdag 7 april 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee zijn wekker ging 3 minuten geleden
Op zich niet geloof ik.quote:
Oohw okee, dan ga ik hem maar eens lastigvallen...quote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich niet geloof ik.
Volgens mij over een paar weken weer ff.
De migratie is gedaan. Nu weer normale diensten
Strak plan welquote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohw okee, dan ga ik hem maar eens lastigvallen...
quote:
Wat denk je?quote:
Pluk een roosquote:
Pfff.... kinders....quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen, het lijken wel mannen.
Laten je altijd wachten
Ik heb lekker mn ww veranderdquote:
Wel potverdrie.quote:
Jeeej je hebt er 1 kunnen bedenkenquote:
Ik ken mezelf, ik verander hem snel weer terug. Ben hem nu alweer vergetenquote:
Uhmquote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
Jeeej je hebt er 1 kunnen bedenken
niet vergeten he
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik verander hem snel weer terug. Ben hem nu alweer vergeten
De kans is namelijk heel klein dat ik dat papiertje kwijt raakquote:
NIET DOEN!!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg maar als ik je mailww ook moet veranderen
Whehehe, met een ander ww ben je nog geen mail kwijtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NIET DOEN!!
Echt als ik die mail kwijtraak ben ik verloren
Ik wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehehe, met een ander ww ben je nog geen mail kwijt
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik kom weer eventjes sociaal langs
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:44 schreef gianni61 het volgende:
buh, ik ben even ontsnapt aan mn werk.
ff fokken
heerlijkquote:
Ik zag het, dankjequote:
OH dan ga ik even stemmen (op omdatappelquote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het, dankje![]()
Er is nu een nieuw topic met poll en alles geopend
ik was ook aant twijfelen om op appeltje te stemmen, maar ik vond het toch schandalig dat merel nog geen stem had..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH dan ga ik even stemmen (op omdatappel)
Haha, wel geniaal toch?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH dan ga ik even stemmen (op omdatappel)
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was ook aant twijfelen om op appeltje te stemmen, maar ik vond het toch schandalig dat merel nog geen stem had..
[POLL] Mr. & Miss. Fok! verkiezing.2011quote:
Jij bent ook mooi, maar Appeltje heeft zulke leuke krulletjes.quote:
Haha, je hoeft niet te denken dat ik het je kwalijk neem hoor, appeltje is leukquote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent ook mooi, maar Appeltje heeft zulke leuke krulletjes.
Wel fijn dat je dan toch wat te doen hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef sararaats het volgende:
Ik doe 2 dagen/week vrijwilligerswerk in een cafetaria.
Drank uitschenken, afwassen en niet te vergeten: zelf drinken hihi
Ik ben heel blij met die job.
Eendjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
merel
Dan moet ik ondanks de drukte hier ook wel even zwaaien
ik weet wel hoe ik moet kiezen maar wiequote:
je hebt fansquote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
Huh, er wordt ineens wel heel vaak op me gestemd.. Wie doet dit?
Okeequote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha, je hoeft niet te denken dat ik het je kwalijk neem hoor, appeltje is leuk
lol sta je opeens 1equote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
Huh, er wordt ineens wel heel vaak op me gestemd.. Wie doet dit?
Ja maar ineens 10 stemmen erbij in een paar min tijd, is vreemd.quote:
je kunt maar 1 keer stemmen per ip adres, dus ik ben onschuldigquote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ineens 10 stemmen erbij in een paar min tijd, is vreemd.
Dat is wel lekker ja. Hoewel ik niet zo arbeidsgehandicapt ben als jij, ben ik ook wel blij dat ik in ieder geval bezig ben overdag. Gelukkig ook wel in de richting die me goed ligt en waarvoor ik opgeleid ben (administratief). Hopelijk in de nabije toekomst weer betaald, maar dat komt nog welquote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef sararaats het volgende:
Ik doe 2 dagen/week vrijwilligerswerk in een cafetaria.
Drank uitschenken, afwassen en niet te vergeten: zelf drinken hihi
Ik ben heel blij met die job.
Hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt maar 1 keer stemmen per ip adres, dus ik ben onschuldig
Proxy'squote:Op donderdag 7 april 2011 14:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar geloof dat je dat nog kan omzeilen, weet zelf alleen niet hoeHad het anders ook niet gedaan, valsspelers
dat dromenvangertje nog geen stemmen heeft verbaasdquote:Op donderdag 7 april 2011 14:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar geloof dat je dat nog kan omzeilen, weet zelf alleen niet hoeHad het anders ook niet gedaan, valsspelers
geniale troll is oostblokker welquote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat dromenvangertje nog geen stemmen heeft verbaasd
dat oostblokker nog geen stemmen heeft verbaasd me niks
Je haat me he?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Gestemd op Porsch1 en Huppelmuts, zodat zij daarna seks met elkaar kunnen hebben.
Iets met PIquote:
Ach ja, oostblokker is troll & dv heeft weinig diepgang..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb meer stemmen dan dv en oostblokker![]()
Wie had dat gedacht
Ik zag hemquote:
k zwijg verder over DVquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, oostblokker is troll & dv heeft weinig diepgang..
of in userfoto.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb Oostblokker en Dromenvangertje nooit echt zien posten. Posten zeker veel in ONZ, of?
Ik post ook nog wel regelmatig in US, kom ik ook zo over?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of in userfoto.
oostblokker heeft standaard een duckface en dv wil alleen maar horen dat ze mooi is (is ze op zich ook wel, maar toch)
Ik heb even in haar fobo gekeken. Iemand die teveel wilt uitstralen dat ze een lekker ding is, geeft mij iets afknappends.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of in userfoto.
oostblokker heeft standaard een duckface en dv wil alleen maar horen dat ze mooi is (is ze op zich ook wel, maar toch)
Gezien je foto's totaal niet. Je blijft wel naturelquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik post ook nog wel regelmatig in US, kom ik ook zo over?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezien je foto's totaal niet. Je blijft wel naturel
nee, das toch andersquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik post ook nog wel regelmatig in US, kom ik ook zo over?
Zolang je zelf maar blij bent met jezelf, dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef sararaats het volgende:
Ik ben niet moeders mooiste maar mag er zijn.
Duckfacesquote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, das toch anders
+ geen duckface
Ducksaucequote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar blij bent met jezelf, dat is het belangrijkste![]()
[..]
Duckfaces
Oh ehm.. ik heb dat ene schilderij nog steeds natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef gianni61 het volgende:
Merel, heb je trouwens niets meer voor me geschilderd?
had er nog 1 gezien op flickr die ik wel mooi vond, maar die heb je natuurlijk ook nodig voor school..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh ehm.. ik heb dat ene schilderij nog steeds natuurlijkEn in de tussentijd nog wel andere dingen gemaakt, maar niet in die stijl verder..
Ach ja, school is bijna afgelopen, dus je kan altijd zeggen wat je wiltquote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had er nog 1 gezien op flickr die ik wel mooi vond, maar die heb je natuurlijk ook nodig voor school..
Riep je me?quote:
wat is er aan de hand?quote:
Kusje op je weekquote:
Te druk, en toe aan weekend!!!!!!!quote:
Kusje in je bed vanavondquote:
Heel hardquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Riep je me?
Heb ook meteen maar op je gestemd
Het is bijna weekend toch?quote:
Oeh, kom eens brengen?quote:
Nog minder dan 3 uur en je hebt weekendquote:
Daar ben ik dan... eventjes dan ga om 3 uur naar huisquote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel hard![]()
Dankje![]()
[..]
Het is bijna weekend toch?
Jij hoort haar te straffen omdat ze heeft afgezegd hoorquote:
Oeh, lekker vroegquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog minder dan 3 uur en je hebt weekend
[..]
Daar ben ik dan... eventjes dan ga om 3 uur naar huis
Jep, dus nu naar huisquote:
zullen ze waarderenquote:
Ik hoop het. Het staart hard.quote:
Ziek hequote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het staart hard.
En die poll
[ afbeelding ]
whehequote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En die poll
[ afbeelding ]
Uhuquote:
Loop bji de gemiddelde electronicaboer naar binnen en je hebt er een.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
whehe
godver, zoek trouwens een Us naar NL power converter voor de netstroom
En ik dacht dat er bij mij iemand aan het klooien was geweest, maar dat valt nu ook niet meer opquote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Loop bji de gemiddelde electronicaboer naar binnen en je hebt er een.
Bahahaha waar sta jij?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En die poll
[ afbeelding ]
Nah, bij jou kan het nog best echt geweest zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik dacht dat er bij mij iemand aan het klooien was geweest, maar dat valt nu ook niet meer op
Nergens gelukkigquote:
In 5 min tijd had ik ineens 12 stemmen ofzo erbijquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, bij jou kan het nog best echt geweest zijn.
[..]
Nergens gelukkig
Ik had nog nog wel genomineerdquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nergens gelukkig
Alsnog, niet onmogelijk. Polls zijn sowieso makkelijker stemmenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In 5 min tijd had ik ineens 12 stemmen ofzo erbij![]()
Terwijl ik in het vorige topic 2 stemmen had..
En dat was ook mijn enige stemquote:
Hoi Hoooi!quote:
Ik ben de enige die je aanbidquote:
En hoequote:
Op zijn Frans, Grieks, Russisch, het maakt jou niet uitquote:
Ja verdomme en mij wel nomineren he klootzakquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nergens gelukkig
AHUMquote:
ja misschien wel handigquote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Loop bji de gemiddelde electronicaboer naar binnen en je hebt er een.
Helemaal niks nee....quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zijn Frans, Grieks, Russisch, het maakt jou niet uit
soundcrusher klinkt wel veelbelovend, maar zal het maar niet hier op mn werk opzetten..quote:
Je mag hem hebben. Rotjoch dat het isquote:
Eerste indruk is ook goed. Ja, ik heb het wel aan op mijn werkquote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soundcrusher klinkt wel veelbelovend, maar zal het maar niet hier op mn werk opzetten..
Flikker eens op jij.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Rotjoch dat het is
zometeen weer in de auto lekker de nieuwe MOH CD + livesetsquote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerste indruk is ook goed. Ja, ik heb het wel aan op mijn werk
Huppel is lastig aan het doen.quote:
Nice. Zo in de auto alles op shufflequote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen weer in de auto lekker de nieuwe MOH CD + livesets
Omdat jij het zegt?quote:
Ez is aan het etterbakkenquote:
Dude. Kijk naar jezelf ofzoquote:
Ja.quote:
Doe ik dagelijks. Je zou het eens moeten proberen. Wordt je beter van.quote:
Zoveel stel je nou ook weer niet voor hoor.quote:
Ik ook, maar bij Huppel is het even ver te zoeken.quote:
Liefjes toch, van liefde worden we beter. Iedereen heeft het in zich!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij Huppel is het even ver te zoeken.
Tjah had niet anders verwacht van zo'n mooiboy.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks. Je zou het eens moeten proberen. Wordt je beter van.
Pardon???quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij Huppel is het even ver te zoeken.
Gaat perfect hoor. Vooral zodra dat stomme blondje uit purmerend zn smoel gaat houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even kijken of alles wel goed gaat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |