daar heeft toch niemand last van?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:28 schreef brother52 het volgende:
Dat is in dit geval best wel jammer. Zo gaan er 2 dezelfde topics naast elkaar lopen.
Volgens jullie FAQ zouden jullie het topic dan sluiten en dat is jammer want er staan best wel aardige posts in.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar heeft toch niemand last van?
sterker nog, daar heeft nooit iemand last van gehad
zie je ons iets sluiten dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens jullie FAQ zouden jullie het topic dan sluiten en dat is jammer want er staan best wel aardige posts in.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef brother52 het volgende:
Maar het is dan toch een dubbel topic?
quote:
denk 's na?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef Bonno het volgende:
Nooit meer scheermesjes kopen
Waarom is dat topic dicht en waarom zouden er notes gezet worden?
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef Bonno het volgende:
Nooit meer scheermesjes kopen
Waarom is dat topic dicht en waarom zouden er notes gezet worden?
ik heb ook nagedacht, maar zie het ook niet?quote:
Denk eens naquote:
staat nergens hoor?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Flink met een scherp mesje op je arm drukken, minstens 10x heen en weer gaan?
Straks zijn er nog goedgelovige mensen die zichzelf op die manier opensnijden.
dat doe ik zelf ook regelmatig... in tegengestelde richting, lange halen maken.. werkt primaquote:Door je onderarm nat te maken en een keer of tien in tegengestelde richting flinke halen te maken slijp je je scheermesje, .
Ik doe dit al een half jaar lang hoor. Je haalt het mesje zo dat je je absoluut niet kan snijden. Bekijk dat filmpje dan!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Flink met een scherp mesje op je arm drukken, minstens 10x heen en weer gaan?
Straks zijn er nog goedgelovige mensen die zichzelf op die manier opensnijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |