Jongen met zn broek op half 7, de broer van de jongen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:42 schreef Mylene het volgende:
Posts worden over het algemeen niet verwijderd. Eerst nadenken, dan plaatsen. Maar welke post bedoel je, en wie is er blijkbaar niet blij mee?
quote:Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
Melatonine is ook verkrijgbaar bij het Kruitvat http://online.kruidvat.nl(...)entid=13010000000149quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Tja, als ik dat topic doorlees zijn 3 en 5mg tabletten alleen op recept bij de apotheek verkrijgbaar.
Er word ook door mensen gemeld dat bestellingen door de douane in beslag genomen worden, lijkt mij dan toch illegaal.
melatonine is gewoon vrij en legaal verkrijgbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Tja, als ik dat topic doorlees zijn 3 en 5mg tabletten alleen op recept bij de apotheek verkrijgbaar.
Er word ook door mensen gemeld dat bestellingen door de douane in beslag genomen worden, lijkt mij dan toch illegaal.
wij hebben geen problemen met het topic.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Melatoninepreparaten met sterktes hoger dan 0,1mg vallen onder de geneesmiddelenwet en mogen dus niet zonder vergunning ingevoerd worden.
Ze liggen tegenwoordig weer met 1,5 mg per stuk bij de drogist.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Melatoninepreparaten met sterktes hoger dan 0,1mg vallen onder de geneesmiddelenwet en mogen dus niet zonder vergunning ingevoerd worden.
Normaal komt 'ie dan toch automatisch op in je my active topics? Daarom dacht ik dat het geen reeks was.quote:
Oooooh haha sorry ik had je verkeer begrepen, maar goed, mooiquote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef Mylene het volgende:
Het was ook nog geen reeks. Nu blijft ie jou achtervolgen, tenzij je stopt zegt.
had ik al gezien, en dat laat ik zo, beetje vreemd dat iedereen om het hardst spam gilt daar als ik er al geweest benquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Spammer
Ervaringen met Keltisch zout?
Ik begrijp niet helemaal waarom ik een waarschuwing hiervoor krijgquote:Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef Mylene het volgende:
Even een paar posts verwijderd.
Sarabi, het bewust zoeken naar een confrontatie met een user die jou mogelijk niet ligt is niet wenselijk. Ik stel voor dat je daarmee stopt.
Op een gegeven post je "niet zo lang je in dit topic blijft posten". Hieruit concludeer ik dat je aan het zoeken bent, de confrontatie. Terwijl je dondersgoed weet dat jullie elkaar niet liggen. Dus hou je niet van de domme met je ik gaf een normale reactie, iemand anders ervoer het ook zo. Ik geloof je niet. Bovendien is het ook nog eens zo dat jij niet bepaalt wie er is het bewuste topic post.quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom ik een waarschuwing hiervoor krijg
Volgens mij gaf ik een normale reactie op iets dat ook al door een andere user als negatief werd ervaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |