Verhip!quote:
Harder rammenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:26 schreef bb2 het volgende:
potver, met m'n domme harses op F5 geramd.
Nu heb ik niet meer mooi 4 beelden
5 weken meer met de rest van de groep optrekken ipv zo bij jo te kleven.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:32 schreef Vultarian het volgende:
enige wat ik kan verstaan is "5 weken"
dat gaat hem niet lukkenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
5 weken meer met de rest van de groep optrekken ipv zo bij jo te kleven.
Ik zeg sanctiequote:Op woensdag 6 april 2011 02:30 schreef Vultarian het volgende:
kan die stem niet ff roepen dat flip en jo een zender om moeten doen?
ze weten helemaal niet hoe dat moet sanctiesquote:
Je kan mikken of je kan het nietquote:
quote:
Rot nou es een keer op manquote:Op woensdag 6 april 2011 02:36 schreef Coos het volgende:
Deze vond ik te leuk om te laten lopen. Moest aan Peggy Bundy denken.![]()
[ afbeelding ]
Nu echt weg
Ksssst!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:36 schreef Coos het volgende:
Deze vond ik te leuk om te laten lopen. Moest aan Peggy Bundy denken.![]()
[ afbeelding ]
Nu echt weg
Want?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 02:41 schreef Nobodies het volgende:
Overigens drijft Guido tegenwoordig behoorlijk de spot met Alex (zijn buddy):
SST_Guido SST Guido
Nou Alex pak je koffer maar vast in en leg je paspoort klaar. Je gaat naar Nederland. #sstnl
SST_Guido SST Guido
De buddy van @SST_Alexander bleek een gepensioneerde Hongaarse ridder te zijn die door middel van Google translate communiceerde #sstnl
Ik begrijp die onderste niet...quote:
Dat ze zo in bed ligt met Alex, terwijl ze hem eerder echt voor rotte vis heeft uitgemaakt, kriebelt met Guido en Karim.quote:
Afsjorren!quote:
Ik ken wel afpilsen, maar afsjorren?quote:
Ergens tussenin.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Joanna nu aan het janken of Flips hand aan het aflebberen?
Volgens mij al een tijdje dat laatste.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Joanna nu aan het janken of Flips hand aan het aflebberen?
Moet je maar eens op Alex' twitter kijken, wat een slechte twitterbuddy.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik begrijp die onderste niet...
Aftrekken.quote:
Dat is gewoon sjorrenquote:
Daar werd toch voor het laatst gepost toen Servio er nog in zat?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:45 schreef AYLI het volgende:
[..]
Moet je maar eens op Alex' twitter kijken, wat een slechte twitterbuddy.
Edit: Yupquote:Op woensdag 6 april 2011 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar werd toch voor het laatst gepost toen Servio er nog in zat?
Je moet nog eens naar Alex intro filmpje kijken, staat in een van de cossen vanmiddag, een dijenkletserquote:Op woensdag 6 april 2011 02:45 schreef AYLI het volgende:
[..]
Moet je maar eens op Alex' twitter kijken, wat een slechte twitterbuddy.
Nee, paar dagen geleden geloof ik nog. Wel óver Servio.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar werd toch voor het laatst gepost toen Servio er nog in zat?
En zogenaamd psycholoog van dit spelquote:Op woensdag 6 april 2011 02:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Je moet nog eens naar Alex intro filmpje kijken, staat in een van de cossen vanmiddag, een dijenkletser
Aftrekken niet danquote:Op woensdag 6 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon sjorren
Afsjorren is een beetje dubbelop dan
Een tranentrekker is dat.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Je moet nog eens naar Alex intro filmpje kijken, staat in een van de cossen vanmiddag, een dijenkletser
Inkoppertjequote:
Hij zegt toch ook dat hij enorm veel mensenkennis heeft oid?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |