Wat ondertitels zouden wel handig zijnquote:
Denk je??quote:Op woensdag 6 april 2011 01:59 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Als jij nou die Bart Vogelnest vervangt, zou al een hoop ellende schelen
TBO heb ik wel gezien hoor, maar ik vind Bart Boontje zo amateuristisch bezig af en toe.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Denk je??
Zeker niet naar de bunkâh gekeken?
Hoeveel weken nog te gaan ? Komt vast wel goedquote:Op woensdag 6 april 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
Flip zit wel steeds met zijn hand aan Jo te friemelen. Maar ze gaat 200.000% fakking zeker niet voor de bijl.
Misschien niet vandaag, maar als Flipje mag blijven dan duwt ie haar zeker door het matras heen. Als ze niet oplet gaat Flipje de vloer met haar dwijlenquote:Op woensdag 6 april 2011 02:04 schreef Coos het volgende:
Flip zit wel steeds met zijn hand aan Jo te friemelen. Maar ze gaat 200.000% fakking zeker niet voor de bijl.
wat is TBO?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:05 schreef Chuckster het volgende:
[..]
TBO heb ik wel gezien hoor, maar ik vind Bart Boontje zo amateuristisch bezig af en toe.
Desperate times call for desperate measures
Ahh dat is best zieligquote:Op woensdag 6 april 2011 02:06 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
oké Soury voor jou met ondertitels![]()
Maar moet je nu toch zien. Die kneus pleurt er echt bijna uit en moet met zijn rechterarm zelfs steun zoeken op de grond.
Hij is gewoon wat verlegen Moehahaha. Kom jongen duw em erin en bang je ogen uit de kop!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:06 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
oké Soury voor jou met ondertitels![]()
Maar moet je nu toch zien. Die kneus pleurt er echt bijna uit en moet met zijn rechterarm zelfs steun zoeken op de grond.
The Bunker Onlinequote:
Het zal iig een hoop haar schelenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:59 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Als jij nou die Bart Vogelnest vervangt, zou al een hoop ellende schelen
ah dank je, ik had werkelijk nog nooit van dat programma gehoord totdat ik hier op de Sst forum terecht kwam, hier ben ik de term "de bunker" al wel tegengekomen jaquote:
hahah ik verstond ogen dicht ..niet kijken ,dus ik denk dat er nog niks gezakt wasquote:Op woensdag 6 april 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
Zo z'n stijve leuter is gezakt nu kan hij veilig voor de camera's naar zijn eigen bed.
Ik vond het een tenenkrommende puber-actquote:Op woensdag 6 april 2011 02:12 schreef Soury het volgende:
Ik vond Bart gister zowaar lollig na de sex scene !!
Juist!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Denk je??
Zeker niet naar de bunkâh gekeken?
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het een tenenkrommende puber-act
'k vond ut een bar slechte imitatie van het vorige "ik-kan-mijn-lachen-niet-houden" - momentje. Genant dat ie het überhaupt probeerde.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:12 schreef Soury het volgende:
Dat vond ik van Mo en Maikquote:Op woensdag 6 april 2011 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het een tenenkrommende puber-act
Euh wacht ff hoor, welke bart?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:12 schreef Soury het volgende:
O ja, die bakkebaarden. Waarom doe je niet als Dick Advocaat en laat je die boven op je harses transplanteren?quote:Op woensdag 6 april 2011 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist!!!![]()
Bovendien ben ik tegenwoordig volledig kaal. Heb alleen nog bakkebaarden
Niet dieenequote:
Omdat Dick Advocaatquote:Op woensdag 6 april 2011 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja, die bakkebaarden. Waarom doe je niet als Dick Advocaat en laat je die boven op je harses transplanteren?
ja omdat Laura haar missie heeft verklootquote:Op woensdag 6 april 2011 02:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat Dick Advocaat![]()
'
Las ik nou ergens dat die Alex ook genomineerd is?
Njah njah !!! Best raar als er mensen gewoon zitten te wachten totdat ze uitgeneukt zijnquote:
Had ze die missie maar moeten weigeren. Eigenwijze Gooise tuthola.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja omdat Laura haar missie heeft verkloot
dan was het hetzelfde resultaat geweest lijkt mequote:Op woensdag 6 april 2011 02:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Had ze die missie maar moeten weigeren. Eigenwijze Gooise tuthola.
Hey bart en sabine kregen ook de kamer voor hunzelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Njah njah !!! Best raar als er mensen gewoon zitten te wachten totdat ze uitgeneukt zijn
lachen toch!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Njah njah !!! Best raar als er mensen gewoon zitten te wachten totdat ze uitgeneukt zijn
Dat is pas raarquote:Op woensdag 6 april 2011 02:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan was het hetzelfde resultaat geweest lijkt me
en je mag een missie ook niet weigeren volgens de regels (niet dat die nageleefd worden ofzo)
valt wel mee, als je het niet wil doen vertel je gewoon iemand van je missie en is het ook mislukt. makkelijk genoeg om het te laten falen als je er geen zin in hebtquote:
Ja, en genant dat we dat vonden, joh!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hey bart en sabine kregen ook de kamer voor hunzelf.
Er is zelfs een BB geweest waar ze een hele love-caravan van stal hebben gehaald om wat actie te krijgen.
Het zijn tv momentjes, dus die moet je ze ook even gunnen
Moet je ff een gif posten. Dit schiet niet opquote:Op woensdag 6 april 2011 02:24 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat beentje gaan, de zenuwlijer.
of je zet ff een stream aan ofzo luie donderquote:Op woensdag 6 april 2011 02:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet je ff een gif posten. Dit schiet niet op
Als je goed kijkt is het ook een gifquote:Op woensdag 6 april 2011 02:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet je ff een gif posten. Dit schiet niet op
quote:Op woensdag 6 april 2011 02:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, en genant dat we dat vonden, joh!![]()
![]()
Niet dat we niet geil waren, maar dit lag er wel heel dik bovenop
quote:Op woensdag 6 april 2011 02:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
lachen toch!![]()
Dat er echt iemand in de regie zit te wachten tot het laatste stootje.
"En terug in ...3...2...1... "
Fucking vette edit!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
of je zet ff een stream aan ofzo luie donder
Jo wel, toneelspeelster.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:27 schreef Coos het volgende:
STEM: Flip en Jo doe jullie zender om!!!!!![]()
Ze zitten weer over de nominaties te praten![]()
Reaal Jo regelt het allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |