Kunnen we regelen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wees blij dat er geen geluid bij caps zit
'De stem' heeft er duidelijk ook de kracht niet meer voor om naar die nietsnutten te kijken.quote:
regel je er dan ook een mute knopje bij?quote:
Dat mogen ze steeds inleveren en krijgen ze gewassen terug.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Mo weer met die bakkersbroek in bed.![]()
Heeft iemand nu al een een was zien wapperen daar?? Of hebben ze die zooi al die tijd nog ongewassen aan?
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Heeft iemand nu al een een was zien wapperen daar?? Of hebben ze die zooi al die tijd nog ongewassen aan?
vloeitje eromheenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
off-topic: wat doen jullie als je nog 1 peuk hebt maar die is gebroken?
Gaat naar de wasserij oid.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Naar het benzinestation! Duh.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
Ik heb even de stream vergroot toen die op karim met boek stond, maar HIJ ZAT EEN LOS BLAD TE LEZEN, wat NIET in het boek hoort! Eeen script misschien??? De camera zag het en ineens werd de stream weggehaald!quote:
Jointje draaien.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
joanna heeft toch openlijk alles verteld ,waar iedereen bij zat ook gerard ,en Gerard is nou niet bepaald een achterlijk persoon ,denk dat hij met weinig woorden (dus de korte zinnetjes in de loop van de weken van joanna) al genoeg doorgehad heeft dat de relatie van joanna niet helemaal pluis was...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...
Hmmm,misschien heb je gelijk. En ik zei net al, ik snap best dat ze Jo wil steunen, maar ik heb haar echt geen woord met Gerard hierover horen wisselen (en ze heeft wel de gelegenheid gehad) en hij was ook niet echt happy met de situatie. Misschien komt het nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...
Ik verbaas me meer over de mascara op haar ogen, ik word wakker als Alice Cooperquote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Balen?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mogen ze steeds inleveren en krijgen ze gewassen terug.
Ik dus ook! Of het zit aan mijn kussen, of het hangt halverwege mijn wangen.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer over de mascara op haar ogen, ik word wakker als Alice Cooper
is leuker als alex er morgen mee wakker wordtquote:Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dus ook! Of het zit aan mijn kussen, of het hangt halverwege mijn wangen.
D'r moesten alleen geen limburgers wonenquote:
niemand dit verder opgevallen?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Ik heb even de stream vergroot toen die op karim met boek stond, maar HIJ ZAT EEN LOS BLAD TE LEZEN, wat NIET in het boek hoort! Eeen script misschien??? De camera zag het en ineens werd de stream weggehaald!
Vloeitje er om doenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
ik heb ook liever dat ze mij zoenen jaquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Kwaliteit het volgende:
vrouwen die elkaar zoenen![]()
echt hekel aan
Als je d'r een kent, ken je ze niet allemaal. dus moel toequote:Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
D'r moesten alleen geen limburgers wonen
PB kom d'r maar inquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Kwaliteit het volgende:
vrouwen die elkaar zoenen![]()
echt hekel aan
Nou van de vrouwelijke bewoners in het huis sla ik over hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb ook liever dat ze mij zoenen ja
ach het kan altijd erger hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nou van de vrouwelijke bewoners in het huis sla ik over hoor
Ik ken er meerderen.. Het zijn echt leuke schepsels.. ook hoe ze enorm met hun ogen knipperen in het daglicht na weken in de mijnen! Zo schattig!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:
[..]
Als je d'r een kent, ken je ze niet allemaal. dus moel toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |