Ik zat er niet écht ver van af, hè...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IT'S ALL TAKING OFF! HOTTTTTTEST RECORD IN THE WORLD LET'S GOOOO!
En als onderdeel van het albumquote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Aisumasen het volgende:
"Crying Lightning" is eigenlijk best OK. Als losse song.
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef TWP het volgende:
Is dat typisch iets voor Zack Lowe? Dat lullen?
Nou, je kan er op rekenen dat hij tijdens de intro (of zeker de outro) wat zegt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Als ie zn bek maar houdt tijdens de single vind ik het allemaal goed
Daarom luister ik niet meer naar 3FM, behalve naar Stenders. Het werd echt te ergquote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef Merkie het volgende:
DJ's die alles geweldig vinden zijn echt zo irritant. Ook bij 3FM, bij elk nieuw nummer "wát een lekkere plaat is dit zeg!11!!!!111!". Vooral Gerard Ekdom heeft daar een handje van.
Daar ga ik ook van uit, maarja tegen beter weten in dan maarquote:Op maandag 11 april 2011 20:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou, je kan er op rekenen dat hij tijdens de intro (of zeker de outro) wat zegt.
Er komt maar één nummer hoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef MilanILF het volgende:
Oordopjes in de laptop geplugged, Arctic Monkeys T-shirt aan, deur dicht, telefoon op stil en nemen we niet op. Ik ben er klaar voor!
Ja, naast de AM-nummers het beste nummer tot nu toe.quote:
Aha, toch live zo te horen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef Arn0 het volgende:
De livecam is blijkbaar online, maar enkel voor mensen uit de UK
De webcam doet het altijd wel.quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef Arn0 het volgende:
De livecam is blijkbaar online, maar enkel voor mensen uit de UK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |