But Just Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:27 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Zou je kunnen zeggen wat de tekst is? Dat mag wel van mezelf
Ze waren daar anderhalf jaar terug met de hele crew op een van de avonden dat ze in de HMH speelden. Was hun afterparty voor genodigden in 2007 niet in de Lux?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:01 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie snel
Ik zag vandaag op de Facebook van Cafe Weber foto's van de aapjes die daar ooit op bezoek waren. Post ze morgen wel evenMatt heeft er bizar veel haar
Ja, vaag genoeg hebben we dit al eens besprokenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ze waren daar anderhalf jaar terug met de hele crew op een van de avonden dat ze in de HMH speelden. Was hun afterparty voor genodigden in 2007 niet in de Lux?
Jah inderdaad, dat zie je ook op die foto's, spotte ook de zanger van Foals.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Aisumasen het volgende:
Naja, artiesten komen daar gek genoeg wel vaker een drankje drinken na afloop, was in 2009 geen sprake van een afterparty. (Twee verschillende kroegen aan/naast elkaar).
Hoogstwaarschijnlijk een telefonisch interview. Ze waren vorige week in New York voor hun Amerikaanse persverplichtingen. Heb niets gehoord over een persdag in Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:47 schreef sander26 het volgende:
Zijn de aapjes vandaag in NL voor interviews anyone?
Die John den Braber heeft weer getwitterd dat ie vandaag voor Arctic Monkeys bezig is namelijk...
Of zou dit gewoon de cover zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:29 schreef AMDB het volgende:
http://www.arcticmonkeys-(...)ve-moved-your-chair/
Single pre-order available, maar nog geen cover
Het is een beetje een open deur aan het wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef hallo-daar het volgende:
Wel gek dat er bij de preview nog geen vergelijking is gemaakt met QOTSA. Bij deze: Dit stukje muziek klinkt wéér als QOTSA
Ok, dát is dus de reden dat hij die niet geheel heteroseksuele pinky ring bij elke gelegenheid showt. Goed opgevallen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef Merkie het volgende:
TT-change "Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair" gewoon bitte, ik erger me er nu al aan.
Niemand de Death Ramps-ring verder opgevallen? Of vonden jullie het gewoon niet zo boeiend
.
[ afbeelding ]
Oh nou dat vind ik niet echt, het is niet alsof QOTSA patent heeft op elk onheilspellend rifje.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef hallo-daar het volgende:
Wel gek dat er bij de preview nog geen vergelijking is gemaakt met QOTSA. Bij deze: Dit stukje muziek klinkt wéér als QOTSA
Trouwens als 38e geëindigd in de top 40 albums van 40 jaar OOR. 'Snotjochies' noemde OOR ze altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Arn0 het volgende:
Inderdaad, ik vind "Whatever.." gewoon een conceptalbum, wat de snobs ook moge zeggen
Misschien doen ze dat om een 'buzz' op te bouwen? Dat kan ook in één maand, denk ik dan. Ik herinner me dat Aisumasen een keer heeft uitgelegd dat releasedata in de zomer ongebruikelijk/onhandig zijn. Waarom ook alweer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Dus toch nog wel even wachten... Vind ik toch altijd wel jammer, klaar is klaar, denk ik altijd maar. Hoe sneller deze eruit is, hoe sneller ze doorkunnen naar nieuwe nummers.
Om honderd redenen werkt het niet zo dat als een album klaar is het dan 3 dagen later in de winkels wordt gelegd. Hoef niemand uit te leggen dat er een plan achter schuil gaat. En het werkt. Ik bedoel, die plaat is pas over 2 maanden uit, en we posten pagina na pagina volquote:Op donderdag 7 april 2011 00:24 schreef tim. het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat om een 'buzz' op te bouwen? Dat kan ook in één maand, denk ik dan. Ik herinner me dat Aisumasen een keer heeft uitgelegd dat releasedata in de zomer ongebruikelijk/onhandig zijn. Waarom ook alweer?
De 10 seconden preview is verdwenen, maar 'hard' klinkt goed.
Ik moet het wat nuanceren. Toen ik de preview hoorde, dacht ik gelijk aan dit soort quotes (betreffende "Brick By Brick"):quote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh nou dat vind ik niet echt, het is niet alsof QOTSA patent heeft op elk onheilspellend rifje.
Ikzelf ben het daar niet helemaal mee eens. Je hoort wel sterk de invloed die Homme heeft, en ze wijken steeds verder af van hun debuutalbum, ook bij de preview van "Don't Sit Down". Maar bij elke band van tegenwoordig kan je vergelijkingen maken naar andere bands, stomweg omdat er al zoveel is gemaakt. Arctic Monkeys weten zich tot nu toe altijd wel te onderscheiden, vind ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:23 schreef Panic_A het volgende:
Sinds ze met Josh werken zit er toch een flink dalende lijn in. Begrijp me niet verkeerd want Josh Homme is één van de grootste muziek-persoonlijkheden van deze tijd en een persoonlijke held van mij.
Maar ze gaan meer en meer op een slap aftreksel van zijn eigen werk lijken en ze hebben niet meer de unieke sound van hun eerste 2 albums.
Hoor ik daar iemand warm-up gigs zeggen?quote:Arctic Monkeys are pleased to announce 2 Scandinavian shows in May 2011.
The band will play Cirkus in Stockholm, Sweden on Thursday 5th May and Sentrum Scene in Oslo, Norway on Friday 6th May.
Tickets go on sale at 9am(local time) on Friday 8th April 2011.
MAY
5th May Cirkus, Stockholm, Sweden
6th May Sentrum Scene, Oslo, Norway
Precies. Ik heb alsnog wat gevonden om over te klagen: Waarom maken ze de complete lijst niet in één keer bekend? Wil niet naar Stockholm reizen op de dag dat ze in Nederland staanquote:
Haha!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef conobram het volgende:
Zullen we dan maar alvast in de rij gaan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |