huh, ik bekijk het zo: ik heb voor 50 eurie een apparaat van 579 eurie, want voor de rest kost ie me nada, nop, niksquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef pietpaniek het volgende:
Top deal c, wifi16 gb in winkel is 479 32 is 579 dus je hebt voor 50 euro 100 euro meerwaarde
hij is te laat is 2037. wordt een vluggertjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie de koplampen weer over mijn beeldscherm mijn huis in schijnen, En ja hoor, het is weer woensdaggggggggg, dus de getrouwde lover van de overbuuf is weer gearriveerd![]()
![]()
Half negen hè, echt, je kunt er de klok op gelijk zetten
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij is te laat is 2037. wordt een vluggertje
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie de koplampen weer over mijn beeldscherm mijn huis in schijnen, En ja hoor, het is weer woensdaggggggggg, dus de getrouwde lover van de overbuuf is weer gearriveerd![]()
![]()
Half negen hè, echt, je kunt er de klok op gelijk zetten (gordijntjes gaan weer dicht nu![]()
)
mijn overbuuf is familie van mij (is mijn nichtje). Zij was zelf getrouwd tot voor 3 jaar geleden. Toen ze is gescheiden, kwam de beste vriend van haar ex steeds vaker langs. En die ex kende ik toevallig van verjaardagen, waar hij altijd met zijn vrouw kwam. Ik vroeg dus aan mijn overbuuf of hij soms ook gescheiden was. Nee, hij is nog gewoon getrouwd. Heeft tot 3x toe zelfs al een half jaar bij mijn overbuuf gewoond, maar ging telkens weer terug naar zijn vrouw. 4 maanden geleden issie voor de laatste keer weer naar zijn vrouw vertrokken, en sindsdienkomt ie elke woensdagavond trouw langs. Wat een verhaal hèquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef pietpaniek het volgende:
Hey c hoe weet jij eigelijk dat die lover getrouwd is
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn overbuuf is familie van mij (is mijn nichtje). Zij was zelf getrouwd tot voor 3 jaar geleden. Toen ze is gescheiden, kwam de beste vriend van haar ex steeds vaker langs. En die ex kende ik toevallig van verjaardagen, waar hij altijd met zijn vrouw kwam. Ik vroeg dus aan mijn overbuuf of hij soms ook gescheiden was. Nee, hij is nog gewoon getrouwd. Heeft tot 3x toe zelfs al een half jaar bij mijn overbuuf gewoond, maar ging telkens weer terug naar zijn vrouw. 4 maanden geleden issie voor de laatste keer weer naar zijn vrouw vertrokken, en sindsdienkomt ie elke woensdagavond trouw langs. Wat een verhaal hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |