quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
ben nog aan het werk, maar kijk af en toe effe mee (met uitzending en hiero)![]()
![]()
en die is deze week weinig in tha housequote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet Bollokus wel heul heul heul veul gaan posten
ik zit thuis te werken Kokkie, heb thuiswerkplekje van de baas, dus zit nu op laptop van 't baasje en op die van mezelfquote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef superkokje het volgende:
Ceetje foei.mag toch nioet op je werk internetten
wat een mooi levenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit thuis te werken Kokkie, heb thuiswerkplekje van de baas, dus zit nu op laptop van 't baasje en op die van mezelf
man zichzelf in brand gestoken op de Dam, alhier, dat was wel het belangrijkstequote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog wat spannends gemist vandaag eigenlijk?
er is een persconfretie geweest (dat heb ik gemist) en er zijn fotos gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog wat spannends gemist vandaag eigenlijk?
had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
man zichzelf in brand gestoken op de Dam, alhier, dat was wel het belangrijkste
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen sc-enquote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er is een persconfretie geweest (dat heb ik gemist) en er zijn fotos gemaakt
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]ff achter een spoiler zetten... en SCHOKKENDE beelden waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
genomineerden moesten persconferentie geven aan mede bewoners, die moesten roddeljournalistiek toepassen in vragen text en fotosquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen![]()
beetje rare actie datquote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff achter een spoiler zetten... en SCHOKKENDE beelden waarschuwing
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
genomineerden moesten persconferentie geven aan mede bewoners, die moesten roddeljournalistiek toepassen in vragen text en fotos
al ge-editquote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zit toch in de SC en niet in de COS
veel plezierquote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
het is acht uur.... ik ga naar mijn eerste pilates-les misschien tot laters anders tot morgen![]()
have fun!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
het is acht uur.... ik ga naar mijn eerste pilates-les misschien tot laters anders tot morgen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
pilatesquote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
ook geen idee wat het is. Piet, heb een Ipad 2 besteld trouwens, kregen voor nop een Ipad2 16G met Wifi, heb 50 eurie bijbetaald, krijg er daarvoor 1 met 32G. Goeie deal gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
pilatesKlinkt als toverles...... Samsalabim pilates paf.... Ik wou dat het al vrijdag avond was....
kan ook wel een lesje gebruiken
![]()
Ohja haartjes gedaanben er weer helemaal klaar voor
goedenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |