abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:15:04 #226
58921 Day
You can fly!
pi_95098727
En ondertussen wordt Sharon door Jo en Mo bewerkt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_95098734
Als Philip eruitvliegt lach ik me kapot :X Weet Jo weer wat ze indirect veroorzaakt heeft met haar gestook en gedoe :Y Karim moet blijven :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_95098739
Joan & Flip voelen zich blijkbaar gebekstekt door Maik, Laura & Sharon. _O-
*gaat terug naar de mosquitos*
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:15:19 #229
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95098743
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Les eens even terug :( of stream verslagen.
Ik zeg toch dat ik terug ga lezen ? :)
Komt goed schatje
pi_95098749
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Is het niet zo, dat waar twee kijven, ook twee schuld hebben? Een verhaal dus ook twee kanten?
Dat een stelletje beiden hun goede en slechte kanten hebben?
Joanne zou mijn partner nooit kunnen zijn, omdat ze manipulatief is en voortdurend zuigt. Haar zin door wilt drijven en nogmaals zuigt,
In hoeverre een partner van Joanne de fout in is gegaan, is onbekend Het kan ook zwartmakerij zijn.
Joanne komt uit een milieu waar men makkelijk spreekt over seks en overspel (vreemdgaan)
Dat kan worden gebruikt.

Iemand die misschien helemaal kapot is van ellende en zijn ouders heeft ingeschakeld, omdat hij de secret story actie niet begrijpt en er niet achter staat. Ziet dat het uitgemolken wordt als reclameproject. Het gemis aan integriteit en ook nogeens het zwartmaken kan ervoor gezorgd hebben dat Dennis compleet klaar is met alles.
Dan ben je niet slecht, maar misschien overdonderd en niet meer in staat, om met de familie Verweijen door één deur te kunnen.
In mijn familie zou dit ook hard aankomen en de consequenties zouden misschien heftig zijn.
Waar haal je die onzin vandaan :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_95098765
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Is het niet zo, dat waar twee kijven, ook twee schuld hebben? Een verhaal dus ook twee kanten?
Dat een stelletje beiden hun goede en slechte kanten hebben?
Joanne zou mijn partner nooit kunnen zijn, omdat ze manipulatief is en voortdurend zuigt. Haar zin door wilt drijven en nogmaals zuigt,
In hoeverre een partner van Joanne de fout in is gegaan, is onbekend Het kan ook zwartmakerij zijn.
Joanne komt uit een milieu waar men makkelijk spreekt over seks en overspel (vreemdgaan)
Dat kan worden gebruikt.
Iemand die misschien helemaal kapot is van ellende en zijn ouders heeft ingeschakeld, omdat hij de secret story actie niet begrijpt en er niet achter staat. Ziet dat het uitgemolken wordt als reclameproject. Het gemis aan integriteit en ook nogeens het zwartmaken kan ervoor gezorgd hebben dat Dennis compleet klaar is met alles.
Dan ben je niet slecht, maar misschien overdonderd en niet meer in staat, om met de familie Verweijen door één deur te kunnen.
In mijn familie zou dit ook hard aankomen en de consequenties zouden misschien heftig zijn.
Wij kennen Joanna op deze manier, maar sommige vrouwen zijn heel anders tegen hun vriendje.
pi_95098768
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Is het niet zo, dat waar twee kijven, ook twee schuld hebben? Een verhaal dus ook twee kanten?
Dat een stelletje beiden hun goede en slechte kanten hebben?
Joanne zou mijn partner nooit kunnen zijn, omdat ze manipulatief is en voortdurend zuigt. Haar zin door wilt drijven en nogmaals zuigt,
In hoeverre een partner van Joanne de fout in is gegaan, is onbekend Het kan ook zwartmakerij zijn.
Joanne komt uit een milieu waar men makkelijk spreekt over seks en overspel (vreemdgaan)
Dat kan worden gebruikt.
Iemand die misschien helemaal kapot is van ellende en zijn ouders heeft ingeschakeld, omdat hij de secret story actie niet begrijpt en er niet achter staat. Ziet dat het uitgemolken wordt als reclameproject. Het gemis aan integriteit en ook nogeens het zwartmaken kan ervoor gezorgd hebben dat Dennis compleet klaar is met alles.
Dan ben je niet slecht, maar misschien overdonderd en niet meer in staat, om met de familie Verweijen door één deur te kunnen.
In mijn familie zou dit ook hard aankomen en de consequenties zouden misschien heftig zijn.
Denk hierom ook,dat Dennis niet per definitie fout is....hij heeft niet vrijwillig gekozen voor dit gedoe.
Dat hij dit aangrijpt om zich van Joan te ontdoen is mischien niet helemaal netjes,maar aan de andere kant was de relatie al niet stabiel,en dat wist Joan ook dondersgoed te verwoorden en vertellen in het huis.
pi_95098773
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Oe, is hij een beetje interessant...
Nah, niet zo.. alhoewel Monique er wel mee om zal kunnen gaan.
pi_95098777
Geer gooi die naar de mond prater Alex overboord!
pi_95098782
gooi ik t geluid harder, weet ik niet wat karim wilde zeggen over wat aafke had gezien :(
pi_95098784
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
Voordat ik de cosjes terug ga lezen, waren de eerste nominaties fake en moeten ze nu nog weer echt gaan nomineren?
Door de nominatie's zijn Karim en Philip genomineerd, Laura's missie is mislukt en daar door is Alex (die geen stemmen heeft gehad, maar nu wil Jo wel heel graag dat hij weg gaat omdat hij op haar en Philip heeft gestemd)
pi_95098794
Niksnut in beeld, schakel dan liever over naar Jo, Flip en Sharon.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_95098803
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
Voordat ik de cosjes terug ga lezen, waren de eerste nominaties fake en moeten ze nu nog weer echt gaan nomineren?
Eerst waren Mo en Jo genomineerd.. Maar toen heeft Maik al het meubilair gemolesteerd en dreigde Flip op te hangen aan de douchestang. Daarna is er een grote streamlock geweest en nu blijkt dat wij het verkeerd begrijpen!
Ook leeg
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:16:40 #239
58921 Day
You can fly!
pi_95098813
Flip vertelt dat Karim beelden heeft gezien en het alleen met Alex en Gerard wou bespreken. En natuurlijk weet Jo zeker dat de beelden van haar waren. :')
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_95098819
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef spikey08 het volgende:
flips moet blijven!!!
Motivatie ? Ligt de gehele dag op bed of te fluisteren met Joanna.
Laat hem maar snel gaan samen met Maik. Spelen geen spel!
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:16:52 #241
341287 Sonera
Look how they shine...
pi_95098822
jeetje Laura kan je nog negatiever zijn over je huwelijk....
en wat een zonde van Sharon zeg..
pi_95098824
ja laura, op zoon avond lig je bij maik en niet bij alex :( trut
pi_95098828
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nah, niet zo.. alhoewel Monique er wel mee om zal kunnen gaan.
Oke oke, ben benieuwd

Is het die jongen die nu met Laura op bed ligt :P
pi_95098836
voor de betaalde streamers:
Door een technische storing is de site tijdelijk offline
voor de streams klik hier:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
pi_95098840
Hoezo doen me streams het niet :SSS
pi_95098844
Nondeju, nu krijgen we een gesprek tussen Maik en Laura ipv 3 mosquito's, dan toch zelfs nog liever terug naar de slangnkuil buiten. 8)7
pi_95098850
Laura nu met Maik in bed?? Die wil echt met iedereen!!!
Ook leeg
pi_95098863
en ondertussen blijft lau gewoon doen alsof ze populair en belangrijk is...totaaaaal geeeen schuldgevoelens , het is echt niet te geloven, wat een diepvrieskist is het !!
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_95098865
Laura heeft een voorsprong op alex omdat ze ooit samen heeft gewoond... Volgens mij heeft alex ook nog nooit zelfstandig gewoond, bivakkeert nu ook in het huis van papaatje en mamaatje.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:17:33 #250
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_95098868
Heb laura een EX gehad, kan me echt niet voorstellen >:)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')