Ze heeft een terugslag naar week 1 en is weer aan vuilspuiterij aan het doen over Dennis.....quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen wat een kreng zeg.
Ik denk zelf dat dit gebeurt, omdat de stem noch Flip noch Karim al uit dat huis wil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef resi_70 het volgende:
iemand al aan gedacht dat dit een backup senario van de stem is???? Om Philip in het huis te kunnen houden??
Waarom wordt dit anders pas na de nominaties bekend gemaakt??
Omdat de mannen suckers zijn voor vrouwen, met hun emoties...en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
WAAROM geen vrouw die genomineerd is.
Kunnen jullie hier dat uitleggen? Iedereen hier is zo'n beetje tegen elke vrouw hier in het huis (aafke is nog wel geliefd) maar de mensen in het huis zien dat toch anders. De mannen zijn weer de lul qua nominaties omdat de vrouwen en masse (express) de mannen pakken.
Maar de vrouwen zijn irritant, verpesten de sfeer, roddelen, huilen. Ik bedoel hoe is het mogelijk dat de vrouwen buiten schot blijven?
Wat een feeks!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef Nobodies het volgende:
Laura verwijt Alex dingen... en Alex slikt alles in
Wat verwijt ze hem?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef Nobodies het volgende:
Laura verwijt Alex dingen... en Alex slikt alles in
er zijn stem afspraken gemaaktquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Kunnen jullie hier dat uitleggen? Iedereen hier is zo'n beetje tegen elke vrouw hier in het huis (aafke is nog wel geliefd) maar de mensen in het huis zien dat toch anders. De mannen zijn weer de lul qua nominaties omdat de vrouwen en masse (express) de mannen pakken.
Maar de vrouwen zijn irritant, verpesten de sfeer, roddelen, huilen. Ik bedoel hoe is het mogelijk dat de vrouwen buiten schot blijven?
Omdat de mannen als sterker in het spel gezien worden en je schakelt eerst je sterkste tegenstander uit...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Mjah, comment stond nog op m'n CTRL+V van het verhaal met Joanna e.d. Hij geeft 0,0 tegengas.quote:
waarom treedt de stem daar dan niet tegenop? Omdat het Joanna kamp dan moet boeten?quote:
M.A.N.I.P.U.L.A.T.I.E.!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja Monique zei daarstraks tegen Gerard dat het mss wel een vrouwen-dingetje is dat ze elkaar niet nomineren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Mjah, comment stond nog op m'n CTRL+V van het verhaal met Joanna e.d. Hij geeft 0,0 tegengas.
Dennis met z'n losse handjes....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft een terugslag naar week 1 en is weer aan vuilspuiterij aan het doen over Dennis.....
Wel zo eerlijk, als hij zich niet kan verdedigen....
ze sloeg haar armen om hem heen en gaf hem een pakkerd.....de snolquote:
ik zie toch echt 7 vrouwen en 2 mannenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja Monique zei daarstraks tegen Gerard dat het mss wel een vrouwen-dingetje is dat ze elkaar niet nomineren.
Then again er zijn 5 mannen en 4 vrouwen nu en dat heeft ook een grote rol.
Lampen staan aan, maar het is nog wel warmpjes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
ze zitten in de zon of ben ik nu gek hebben we oude beelden???
Goed studio licht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
ze zitten in de zon of ben ik nu gek hebben we oude beelden???
Best lullig. Alex is wel oprecht denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moet wat pit in een vrouw zitten. Die loser heeft het helemaal aan zichzelf te danken
Omdat de vrouwen het valser spelen, door stemafspraken te maken. Die oogluikend worden toegestaan door de redactie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat de mannen als sterker in het spel gezien worden en je schakelt eerst je sterkste tegenstander uit...
Volgens mij zegt ze 5min geleden tegen Alex dat ze hem niet meer hoeft te zien ivm zijn nominaties.. Walgelijk wijf, een lijkenpikker is hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Dark het volgende:
Lau - nou ik vind het kutter dan hem, geloof ik..................
Geer gaat Alex even opzoeken.
Eerlijk? Ik heb dit ook even gedacht, maar toen heb ik mezelf serieus voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Jo nog steeds vast in haar intense verdriet? Vanmiddag krijsde ze, dat ze naar huis ging en vanavond had ze het alweer over de nominatie van volgende week.
Niemand opgevallen, dat vooral Jo boos was op Alex? Vreemd dat hij dan als sanctie genomineerd wordt. Alles naar Jo haar handje gezet. Maar ja haar mama heeft een uitstekend contact met de baas, zei ze ook nog. Schijnheilig kreng
Ja, Alex laat niet echt merken dat hij het kut vindt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Dark het volgende:
Lau komt erbij zitten en men vraagt - hoe gaat het met jou?
Lau - nou ik vind het kutter dan hem, geloof ik..................
Geer gaat Alex even opzoeken.
oke denk huh we krijgen oude beeldenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Lampen staan aan, maar het is nog wel warmpjes.
Simpel: stemafspraken tussen de vrouwen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee, geen bekstekken. Ze had het best willen doen maar ze is totaal niet creatief. Ze zag zelf de bui al zag hangen voordat ze de kamer verliet. En ging bijna meteen over tot het verraden van d'r missie bij de andere dames.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
de stem had heel duidelijk gezegd dat bij falen van de missie het grote consequenties voor Alex zou hebben en toch doet Laura totaal haar best niet??
duidelijke bekstekker die Laura
Die denkt dat hij populair isquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, Alex laat niet echt merken dat hij het kut vindt...
Net zoals hij zo 'cool, chill en relaxt' bleef toen Servio er hem van langsgaf. Pas later gaf ie toe slecht in zijn vel te zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, Alex laat niet echt merken dat hij het kut vindt...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Urb het volgende:
Joan tegen Karim " Mijn moeder heeft dingen over je gezegd dus het kan niet kloppen wat je zegt"
"Die man met die tattoo, die kan jou nog wat van leren"
![]()
Gerard " Tsja je moeder mag natuurlijk geen clue's geven he.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Flashbox het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht gaat zo beginnen
[ afbeelding ]
Dit ga je weer met Fons delen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Kan iemand hier een filmpje van maken?
[..]
Misschien wel, maar als je je zo opstelt vraag je erom dat er over je heen gelopen wordt. Daarnaast is hij gewoon een sukkel en meeloper. Eruit dus en nooit meer in beeldquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lullig. Alex is wel oprecht denk ik
Zie je wel ze hebben dit pas bedacht toen Jo zei van Alex af te willen!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Nobodies het volgende:
Iemand opgevallen dat het nieuwsbericht v/d nominatie op de site is verdwenen? Inclusief de nummers om te stemmen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
Een hoerestreek van laura....kan zij straks ook zielig en gaan huilen als ventje Alex DOOR HAAR SCHULD weg gestemd wordt.
Ben niet dol op Alex maar dit is een laffe lage streek
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als je je zo opstelt vraag je erom dat er over je heen gelopen wordt. Daarnaast is hij gewoon een sukkel en meeloper. Eruit dus en nooit meer in beeld
Sorry, ik vind niet dat we dat mogen schrijven of denken. Die knaap kan zich nergens tegen verdedigen, Zeg niet hij kan op tv komen ofzo, wat heeft Nederland ermee te maken? Het schijnt een zakenman te zijn, een reputatie is zo naar gort.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dennis met z'n losse handjes....
daar reageert fons toch niet op, heb het al vaker op z'n twitter gegooidquote:
Niet oordelen als je niet beide kanten van het verhaal kent....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dennis met z'n losse handjes....
Of je beschermd juist een partner die het zowieso niet eens was dat zn vrouw erin ging?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Kregen we nou net een SL omdat Jo het over Dennix had?
Wordt die gozer door Net 5 beschermd ofzo?
Dit soort laffe honden moet je niet beschermen, maar juist kapotmaken!!!![]()
nikd dombo, alex verdringt en wil niks negatiefs, alleen maar vredequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb er gewoon buikpijn van hoe Laura vrolijk doet (heb haar tot nu toe op haar handboeienschap met Karim) nog niet zo vrolijk gezien, terwijl ze net heeft gehoord dat Alex genomineerd staat door haar falen. Ik snap er niks van en Alex is ook vrolijk. Wat een dombo!
half uurtje ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Nobodies het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang Laura zich kut voelt als Alex weg is.
Uiteraard. Want dan is er dus bewezen dat Jo info over de andere bewoners heeft gekregen van haar moeder. Er is ons verteld van niet, dus dan krijgen ze een filmpjequote:
Greys en Fons zijn goede mailers, komt goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar reageert fons toch niet op, heb het al vaker op z'n twitter gegooid
een wandelend tuinhek dussssssquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hoor, mevrouw hanepoot, semi miss Nederland, uhh miss knollenland!. Met haar hanenpoten, zie hoe ze loopt.
helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Nobodies het volgende:
dan begint ze aan fakerelatie nummer 3 / dan gaat ze karim voor haar karretje spannenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Nobodies het volgende:
Precies, als Gerard één opmerking maakt, maakt ze er ook een verhaal van alsof ie uren tegen haar heeft staan schreeuwen of haar keihard heeft uitgelachen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet oordelen als je niet beide kanten van het verhaal kent....
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef pullup het volgende:
Flip en Jo schieten nu in de verdediging over hun fluister gedrag.
Sharon benoemt het nu goed en noemt het onrespectvol zoals die twee het in een volle kamer gewoon midden tussen de mensen doen.
Dennis is gewoon verstandig om niet ergens in beeld te verschijnen...nee hoor Dennis denkt gewoon bij zijn eigen....nu ziet heel nederland waarom ik er een punt achter gezet heb, ik was met Beppie maar kreeg haar malle moer erbij kadoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind niet dat we dat mogen schrijven of denken. Die knaap kan zich nergens tegen verdedigen, Zeg niet hij kan op tv komen ofzo, wat heeft Nederland ermee te maken? Het schijnt een zakenman te zijn, een reputatie is zo naar gort.
Bovendien waarom zou hij zich voor heel Nederland verdedigen??
Mee eensquote:
Jij bent zo goed bezig, tof!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard. Want dan is er dus bewezen dat Jo info over de andere bewoners heeft gekregen van haar moeder. Er is ons verteld van niet, dus dan krijgen ze een filmpje
Maiks vork in moniques steel zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef Ransjih het volgende:
en filpje is me te vrolijk, die weet hoe de vork in de steel zit
misschien niet zozeer omdat jo het wil maar omdat ze karim en flip willen houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zie je wel ze hebben dit pas bedacht toen Jo zei van Alex af te willen!!!
Ze hadden eerst het filmpje neer gezet, maar toen toch maar bedacht Alex te nomineren omdat Jo dat wil...
ze heeft het zelf op stream vertelt, ook dat het komisch is en veel tv kijkers.............lees me up date of ergens in een stream verslagquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard. Want dan is er dus bewezen dat Jo info over de andere bewoners heeft gekregen van haar moeder. Er is ons verteld van niet, dus dan krijgen ze een filmpje
Ik geloof je hoor, maar een filmpje is een beter bewijsquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft het zelf op stream vertelt, ook dat het komisch is en veel tv kijkers.............lees me up date of ergens in een stream verslag![]()
Daar heeft hij het met Laura en Karim over gehad ze hebben letterlijk gezegd dat hij genomineerd is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef mangalie het volgende:
Waaruit maken jullie op dat Alex genomineerd is??? Heb SOC's teruggelezen maar ik zie het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |