Tuurlijk kan het juridisch, ze hebben het spel zelf bedacht, ze kunnen de spelregels ten alle tijden aanpassen e.d. In hun contract zal er wel weer een "scheppingsrecht" clausule zijn opgenomen dat de stem/de regie/productie ten alle tijden dingen mogen aanpassen binnen het spel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Omdat ik denk dat de COS hier niet voor is, maar hier de nominatie van Alex. Ben tocht echt van mening dat dit niet kan.
1. Alex heeft in deze missie totaal geen invloed gehad bewust.
2. Mensen hebben reeds gestemd om een keuze te maken tussen twee personen. Morgen komt hier een derde bij. Dus kan de keuze anders worden.
Vindt dit echt schandalig, ondanks ik Alex graag weg zie gaan, en ben ook heel benieuwd of dit juridisch ook echt wel kan, en zal dit morgen ook is rustig gaan bekijken.
Jullie mening?
Blijft oneerlijk. Laat Laura lekker genomineerd staan dan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef akveor het volgende:
Niets is wat het lijkt. Alex en Laura hebben er niet over nagedacht of dit huwelijk eventueel ook consequenties voor hen zou kunnen hebben. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat wanneer je zo saai bent dat de stem je moet helpen zodat je je toch iets op de voorgrond kan spelen er niets tegenover zou staan. Daarnaast hebben ze dat huwelijk totaal zonder overgave gespeeld dat het tenenkrommend was om naar te kijken. Boontje komt om z'n loontje.
Alsof men Alex daar nodig voor heeft. Dan sjoemelen ze eerder met stemmen. Bovendien staat Philip op de SS site in tegenstelling tot Karim aan kop. In tegenstelling tot hier op FOK!.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Ransjih het volgende:
flip en karim op de stoel komt niet goed uit
vandaar dat we de in de 1 ste minuut al mislukte missie van lau hebben door laten sudderen
nu mooi ingezet om flip uit de wind te houden
Uhh nee, ze hebben zich qua stemmen wel aan bepaalde regels te houden, het gaat wel om een geldprijs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
Alles kan, zij bepalen de regels.
flip en karim zijn beide goed voor de show, het is wel duidelijk dat de relatie alex/laura het hoogtepunt al wel bereikt heeft dus offeren ze liever alex op
Zoiets ja!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef suzi1 het volgende:
samen uit, samen thuis
en in geval van getrouwde stellen gaat dat des te meer op
ik zeg, laura gaat mee aan zijn zij!
belachelijk zooitje
(en ja van mij mag hij er ook uit, maar niet op deze manier)
Missie Laura mislukt, dus Alex genomineerd. Een missie waar hij niks van wist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef Razor21 het volgende:
Wat heb ik gemist? Hoezo is Alex genomineerd?
ze kunnen maik toch ook gewoon terug het programma in gooien? ze hebben vast wel ergens een regeltje dat het mislukken van een missie kan resulteren in een nominatie voor iemand. probleem opgelost, net5 ingedektquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh nee, ze hebben zich qua stemmen wel aan bepaalde regels te houden, het gaat wel om een geldprijs.
De stem was best duidelijk dat het consequenties voor Alex zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijft oneerlijk. Laat Laura lekker genomineerd staan dan.
Top, hier alvast een glaasje water voor je om in de feeststemming te komen:quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
Als Alex er donderdag uitvliegt, dan geef ik diezelfde dag nog een feestje op z'n Laura's (met oud-hollandsche spelletjes, snoepzakjes en m'n moeder die jullie uitbrengt) om het te vieren.
En omdat jullie hierbij willen zijn... stem op Philip (of Karim)!
Maik konden ze terug het programma indoen omdat de stemmers dan toch kregen wat ze wilden, namelijk dat de persoon waarop ze hadden gestemd mocht blijven. Ook al heel heel twijfelachtig, maar nu is het gewoon zo dat er nog niet op een persoon gestemd kan worden en op de andere twee wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze kunnen maik toch ook gewoon terug het programma in gooien? ze hebben vast wel ergens een regeltje dat het mislukken van een missie kan resulteren in een nominatie voor iemand. probleem opgelost, net5 ingedekt
Neuh, Laura heeft meteen duidelijk gemaakt aan de bewoners dat ze een missie had. Slecht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Sonera het volgende:
Laura heeft heel de dag der best gedaan ze krijgt net te horen dat de sanctie definitief voor Alex is en hoppa der missie mislukt... vies spel zeg!
ik begreep dat je voor alex ook al kon stemmen, alleen weet officieel nog niemand dat dat ook nodig isquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maik konden ze terug het programma indoen omdat de stemmers dan toch kregen wat ze wilden, namelijk dat de persoon waarop ze hadden gestemd mocht blijven. Ook al heel heel twijfelachtig, maar nu is het gewoon zo dat er nog niet op een persoon gestemd kan worden en op de andere twee wel.
Het gaat niet enkel om de missie, al vind ik dat ook vals.
Maar ja, hij had volgende week ook genomineerd gestaan.
Er kwamen maar twee nummers in beeld in de uitzending iig. Dus Alex heeft al achterstand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik begreep dat je voor alex ook al kon stemmen, alleen weet officieel nog niemand dat dat ook nodig is
ik vind het ook allemaal een beetje vreemd hoor maar ik sta nergens meer van te kijken bij nep5quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er kwamen maar twee nummers in beeld in de uitzending iig. Dus Alex heeft al achterstand.
niet waar,ze krijgt de kluis van alex niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef suzi1 het volgende:
vette winst voor laura dus, want nu is de kluis van haar
hoe het mislukken van een missie je dus juist een volle pot kan opleveren
de kluis was een gezamelijke ivm trouwerijquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef poplegend het volgende:
[..]
niet waar,ze krijgt de kluis van alex niet.
precies, Bingoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef suzi1 het volgende:
Zo is dat, zetten ze een heel huwelijk op inclusief huwelijksnacht in een aparte kamer en dan leveren (neuken) ze nog nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef akveor het volgende:
[..]
De stem was best duidelijk dat het consequenties voor Alex zou kunnen hebben.
Het was eerder oneerlijk dat de stem hen beide zoveel ruimte heeft gegeven om zich te kunnen profileren door een gehele verhaal lijn voor hen op te zetten. (En dat erg saai invulden door het maar lijdzaam te ondergaan).
Het is duidelijk dat de mensen die zich wel weten te profileren en hun verhaallijnen creëren daar ook de ruimte voor krijgen.
Godverdomme wat een oneerlijk zooitje, de moeder van laura heeft vast innige banden met de makers en de maffiaquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef suzi1 het volgende:
Mooi zo, aanpakken die handelquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef afca_oc het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1320/Missie+mislukt
stemmetje is boos
Denk jij als ze Laura nu de keuze zouden geven om de nominatie op zich te nemen van Alex, zou ze het doen? Omdat ze claimde het zo vreselijk voor hem te vinden? Nee he?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef poffu het volgende:
Juridisch kan alles hoor dus daar hoef je geen tijd aan te besteden. Zonde van je tijd!
absoluut nietquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk jij als ze Laura nu de keuze zouden geven om de nominatie op zich te nemen van Alex, zou ze het doen? Omdat ze claimde het zo vreselijk voor hem te vinden? Nee he?
Inderdaad! Anders moet ze straks nog aan de wip met die gast,... Lui ehhh Lau denk ook wegwezen met die luie sufkutquote:
Staat er in...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het juridisch, ze hebben het spel zelf bedacht, ze kunnen de spelregels ten alle tijden aanpassen e.d. In hun contract zal er wel weer een "scheppingsrecht" clausule zijn opgenomen dat de stem/de regie/productie ten alle tijden dingen mogen aanpassen binnen het spel.
Lijjkt mij heel sterk dat ze bij laatste 3 hoort...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Godverdomme wat een oneerlijk zooitje, de moeder van laura heeft vast innige banden met de makers en de maffia
Ze staat vooral als alex weggaat wel sterk in het spel (voor wat het waard is).quote:Op woensdag 6 april 2011 01:59 schreef jurien het volgende:
[..]
Lijjkt mij heel sterk dat ze bij laatste 3 hoort...
Dan had ze het nog niet gedaan en zelf de sanctie gepaktquote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Maar wat had Laura gedaan als het mislukken van de missie gevolgen voor haarzelf (nominatie) hadden gehad?
Dan had ze volgens mij wel haar best gedaan. Doordat haar eigen hoofd niet op het hakblok lag was het makkelijk om niets te doen.
Dat denk ik niet. Ze had het niet overtuigend gespeeld, maar ze had het wel geprobeerd om de missie uit te voeren.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dan had ze het nog niet gedaan en zelf de sanctie gepakt
Er is haar in eerste instantie verteld dat het voor zowel haar als Alex een concequentie zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Maar wat had Laura gedaan als het mislukken van de missie gevolgen voor haarzelf (nominatie) hadden gehad?
Dan had ze volgens mij wel haar best gedaan. Doordat haar eigen hoofd niet op het hakblok lag was het makkelijk om niets te doen.
Ik begrijp dat de bewoner in kwestie hier niks tegen kan doen en dit alles heeft aanvaart bij deelname. Dat niet alles hierin fair play is, was al bekend bij de deelnemers.quote:
Ik heb de mensen bij endemol niet zo heel hoog zitten want ze hebben er al eerder iemand onterrecht uitgewerkt met verkeerde berekeningen.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef CrazyDutchNL het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de bewoner in kwestie hier niks tegen kan doen en dit alles heeft aanvaart bij deelname. Dat niet alles hierin fair play is, was al bekend bij de deelnemers.
Het gaat hier puur om het feit dat het publiek een keuze kan maken tussen twee deelnemers d.m.v. sms of bellen. Wordt hier een derde persoon later aan toegevoegd betekent dit dat er misleiding is geweest van het publiek. En zeker met bel/sms stemmen zijn hier strikte regels aan verbonden die duidelijk worden overtreden nu. Ik heb heel kort even gesproken met personen die hier meer vanaf wisten en gaven aan dat dit zeker niet kon. Ondanks dat ik de mensen bij Endemol zeer hoog heb zitten, weten zij volgens mij ook dat dit niet kan.
Ik ben ook zeer benieuwd of dit nu ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Inmiddels kan ik de telefoonnummers ook niet meer terug vinden op de officiële site van Secret Story.
Wachten is nu op de uitzending van vanavond, en deze wordt met meer aandacht bekeken nu.
Je vergeet JoMama hè, voor Jo's belang zal Flip wel blijven, anders gaat het popje van de regie weg en dat willen ze nietquote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
Er wordt gezegd dat het noemen van Alex' nummer tegen hem werkt, maar ik denk dat het vanavond juist in zijn voordeel zal werken en hij toch zal blijven.
Toen gister bekend werd dat Alex ook genomineerd zou zijn en de lijn al open was, werd dat nummer vaker 'gebuzzt' dan de overige nummers. Dit zal vanavond nog meer worden als het algemeen bekend is... boze mensen enzulks.
Ik verwacht dus niet dat Alex er donderdag uit zal gaan. Ook omdat het SST tegen zal werken.
Ik hoop ook dat Alex eruit gaat, maar mocht het nu gebeuren is het natuurlijk niet helemaal eerlijk. (niet dat het me veel boeit hoe hij eruit vliegt trouwens.. dat het gebeurt zou al geweldig zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 10:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Je vergeet JoMama hè, voor Jo's belang zal Flip wel blijven, anders gaat het popje van de regie weg en dat willen ze niet
Hoop echt dat Alex de deur uit mag
Het gaat puur om het feit dat de keuze tussen de bewoners die genomineerd staat anders zal worden. Er zullen ongetwijfeld formules zijn die de kansen van Alex gelijk maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
Er wordt gezegd dat het noemen van Alex' nummer tegen hem werkt, maar ik denk dat het vanavond juist in zijn voordeel zal werken en hij toch zal blijven.
Toen gister bekend werd dat Alex ook genomineerd zou zijn en de lijn al open was, werd dat nummer vaker 'gebuzzt' dan de overige nummers. Dit zal vanavond nog meer worden als het algemeen bekend is... boze mensen enzulks.
Ik verwacht dus niet dat Alex er donderdag uit zal gaan. Ook omdat het SST tegen zal werken.
dit zijn ze:quote:Op woensdag 6 april 2011 13:24 schreef 38half het volgende:
Weet overigens iemand hoe de nominaties zijn gegaan?
Vooralsnog heeft Karim 4 stemmen, Philip heeft er 1 en Gerard heeft er 4!
Waarom staan dan Philip en Karim genomineerd en Gerard niet???? Lijkt mij dat Alex toch een andere sanctie zou moeten krijgen?
Thanksquote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dit zijn ze:
Sharon nomineert Maik en Philip
Philip nomineert Karim en Gerard
Monique nomineert Karim en Gerard
Maik nomineert Philip en Karim
Laura nomineert Philip en Karim
Karim nomineert Philip en Joanna
Joanna nomineert Karim en Gerard
Gerard nomineert Joanna en Philip
Alex nomineert Philip en Joanna
I lol'dquote:Op woensdag 6 april 2011 13:37 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Stemmen is inmiddels niet meer mogelijk op alle drie. Blijkbaar zijn ze er ook achter dat ze iets deden wat wettelijk verboden is.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is schandalig dat hij door toedoen van Laura genomineerd is EN (maar dat is gissen) er naar mijn gevoel ook uit wordt gestemd door de kijker. Kortom Alex gaat eruit zonder dat hij er iets aan de sanctie kon doen.
Ene Maik wordt WEL door eigen toedoen genomineerd en door de kijker het huis uitgestemd en mag vervolgens terugkomen in het huis. En ook nog eens met een paar daagjes lekker bovenzitten 10.000 euro innen en gratis een goede druk doen. SCHANDE !
Ik ga er vanuit dat zo een groot bedrijf als endemol een eigen juridische afdeling heeft en ze precies weten wat er wel en niet kanquote:Op woensdag 6 april 2011 10:26 schreef CrazyDutchNL het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de bewoner in kwestie hier niks tegen kan doen en dit alles heeft aanvaart bij deelname. Dat niet alles hierin fair play is, was al bekend bij de deelnemers.
Het gaat hier puur om het feit dat het publiek een keuze kan maken tussen twee deelnemers d.m.v. sms of bellen. Wordt hier een derde persoon later aan toegevoegd betekent dit dat er misleiding is geweest van het publiek. En zeker met bel/sms stemmen zijn hier strikte regels aan verbonden die duidelijk worden overtreden nu. Ik heb heel kort even gesproken met personen die hier meer vanaf wisten en gaven aan dat dit zeker niet kon. Ondanks dat ik de mensen bij Endemol zeer hoog heb zitten, weten zij volgens mij ook dat dit niet kan. Ik ga er vanuit dat
Ik ben ook zeer benieuwd of dit nu ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Inmiddels kan ik de telefoonnummers ook niet meer terug vinden op de officiële site van Secret Story.
Wachten is nu op de uitzending van vanavond, en deze wordt met meer aandacht bekeken nu.
Je kan op dit moment helemaal niet stemmen zelfsquote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef Wilskracht het volgende:
Zo lang wij niet kunnen bellen voor Alex is hij niet officieel genomineerd.
Het kan ook zo zijn dat ze net doen alsof Alex genomineerd staat.
Sommigen zitten dieper in het spel dan de spelers zelf en dat wordt elk jaar erger, zo heb ik adviezen gezien richting de vrouw van gerard om hem zo snel mogelijk uit het spel te halenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef Chuckster het volgende:
Leuk om te lezen (niet alleen in dit topic) dat sommige mensen dit TV spelletje té serieus lijken te nemen, zoals met de nominatie van Faalex bijvoorbeeld
Ik denk dat er speciaal voor Faalex de Paalex een geheime darkroom is gebouwd..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Wilskracht het volgende:
Als Alex te weinig stemmen krijgt donderdag dan gaat hij gewoon de geheime kamer in.
Het gaat wel om mensen die een groot geldbedrag kunnen winnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef Chuckster het volgende:
Leuk om te lezen (niet alleen in dit topic) dat sommige mensen dit TV spelletje té serieus lijken te nemen, zoals met de nominatie van Faalex bijvoorbeeld
Daar heb je zeer zeker gelijk in, ik bedoelde dan ook de te serieuze reacties van sommige Fokkers die op het punt staan te verdrinken in deze 'Real Lie Soap'quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis mee om te verwachten dat het een beetje eerlijk gaat als je die mensen volgt.
Ze leven mee als kinderen met een poppenkastquote:Op donderdag 7 april 2011 01:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Daar heb je zeer zeker gelijk in, ik bedoelde dan ook de te serieuze reacties van sommige Fokkers die op het punt staan te verdrinken in deze 'Real Lie Soap'
nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk jij als ze Laura nu de keuze zouden geven om de nominatie op zich te nemen van Alex, zou ze het doen? Omdat ze claimde het zo vreselijk voor hem te vinden? Nee he?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Gwendolin het volgende:
Ik ga het nepprogramma van Secret Story om zeep helpen. De kijkers en de deelnemers worden constant bedonderd. Ik ben het geheel beu en zal bij de overkoepelende organen in ons land het een en ander gaan melden. Het is voor mij nu genoeg geweest met al die onzin waarbij mensen worden opgelicht. Die programmamakers staan zelf niet helemaal in onze maatschappij en daardoor verzinnen zij de meest onzinnige concepten maar he, het scoort ook laag.
Wie helpt er mee?
Zaterdag grote demo op de damquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Gwendolin het volgende:
Ik ga het nepprogramma van Secret Story om zeep helpen. De kijkers en de deelnemers worden constant bedonderd. Ik ben het geheel beu en zal bij de overkoepelende organen in ons land het een en ander gaan melden. Het is voor mij nu genoeg geweest met al die onzin waarbij mensen worden opgelicht. Die programmamakers staan zelf niet helemaal in onze maatschappij en daardoor verzinnen zij de meest onzinnige concepten maar he, het scoort ook laag.
Wie helpt er mee?
Gaan we onszelf dan allemaal in brand steken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zaterdag grote demo op de dam![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Gaan we onszelf dan allemaal in brand steken?![]()
Dat kunnen we nu hier toch wel regelen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef Gwendolin het volgende:
Aan PC Eend,
Een demonstratie op de Dam, en waar kan ik daar wat meer over lezen?
Ik ben echt van plan om daadwerkelijk aan de bel te gaan trekken bij de daarvoor bedoelde instanties.
zo beu.....................
Dan moet je even een topic openen over een demonstratie op de damquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Gwendolin het volgende:
Dat denk ik ook niet. Als kijker dienen wij schijnbaar alles maar te pikken van het Hilversumse, uh en het Portugese. Ik trek even een lijn, gewoon omdat het voor mij genoeg is geweest met al die crap.
De benzine prijzen zijn wel wat duur nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Gwendolin het volgende:
Dat denk ik ook niet. Als kijker dienen wij schijnbaar alles maar te pikken van het Hilversumse, uh en het Portugese. Ik trek even een lijn, gewoon omdat het voor mij genoeg is geweest met al die crap.
Ik zie nog steeds geen topic, ik word gewoon in de zeik genomen hequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De benzine prijzen zijn wel wat duur nu
Je had daarnet toch wel oren naar een demo dacht ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:10 schreef Gwendolin het volgende:
Beste PC Eend,
Ik wil niemand terug het huis in, ik wil dat het programma stopt om nimmer meer tevoorschijn te komen. Alle deelnemers moeten eruit. Het beschadigt mensen doelbewust en dat alleen voor de kijkcijfers. Er is inmiddels een lichtelijke irritatie gaande met Net5.
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen topic, ik word gewoon in de zeik genomen he
IK ! ik ga niet op de dam staan ,.maar wil wel een petitie tekenen ,. oid. ik denk zelfs dat er gerechtelijke stappen mogenlijk zijn ,. maar dit heb ik al geroepen na dat maik terug keerde in het huis, via een omweg,. mensen 3 of 4 dagen laten stemmen ,. wie er in, wie er uit, en uiteindelijk was er geen winaar of verliezer,. op net5 na dan, want die hadden de centjes van de domme kijkers in de pocket,. zo was er ook met guido een heel gedoe ,. met servio,. en nu met alex,. in laatse geval had hij al bijna 48 uur stem achterstand, ,. maar ja, we praten doen ,. niemand doet nix, we blijven kijken,. incl ik, dus ja,. maar ja, ik frustreer me er ook mateloos aan,. dat dit kan in NL ,..... bel spelletjes komen kamer vragen over en worden verboden ,,. dit valt volgens mij onder de zelfde noemer,...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Gwendolin het volgende:
Wie helpt er mee?
Doei !! Pietje is net niet meer boos op mijquote:
Wiequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef PC eend het volgende:
Zo een topic is heel legitiem![]()
We kunnen alex toch niet in zijn sop gaar laten koken
Jullie zijn gemeenquote:
Jij had hem kunnen redden met je rooie knopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |