niet waarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:35 schreef amenth het volgende:
mijn neef had pas geleden 8 boetes in 1 uur voor zonder helm rijden hij reed blijkbaar 8x langs een paar agenten die zn kenteken hadden opgestuurd 550 euro
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Update:
[ afbeelding ]
20 herinneringen dat de officier van justitie er binnen 12-16 weken eens naar gaat kijken.
Ik moest ondertussen in november voor de kantonrechter verschijnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:57 schreef Thundert het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan ook niet betaald hebt.
En geen dwangsom geïnd? Kon je ¤1260 euro cashenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:16 schreef nero7 het volgende:
[..]
Op de WOB hoef je niet te rekenen.
Kreeg ik ook pas een jaar later binnen. 14 mei aangevraagd, jaar erop 11 mei ontvangen
Als dat zo was, dan lag de WOB er de week erop.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
En geen dwangsom geïnd? Kon je ¤1260 euro cashen
Dat is gewoon een verkapte verhoging. Vooral bij die kleinere boetes scheelt dat lekker veel (en dat zijn de meeste)quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:31 schreef Noisiv het volgende:
Toch wel triest dat ze in principe 6 euro administratiekosten rekenen per boete maar ondertussen alles hebben geautomatiseerd. Je zou denken dat ze voor die 6 euro administratiekosten ook wel een paar medewerkers betalen die controle houden. Of het ICT bedrijf wat de automatisering heeft opgezet heeft hele goede zaken gedaan wat terugverdient moet worden of de burger wordt extra hard genaaid.
Zitten er geen concequenties aan als je niet betaald en het voor laat komen? Ik hoorde zoiets van dat je altijd eerst moet betalen en dan in beroep gaan maar dan beken je in principe wel schuld. In jou geval is het heel duidelijk dat je de zaak gewoon gaat winnen en het gehele bedrag terugkrijgt.
http://www.juridischadviesbureaumaury.nl/dwangsom.htmlquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef nero7 het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan lag de WOB er de week erop.
kuttroll
En hier kan ik dus niet meer op in?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:53 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
http://www.juridischadviesbureaumaury.nl/dwangsom.html
Ja, want zoals gezegd: je moet in principe de boete sowieso betalen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Eerste aanmaning binnengekregen (1e verhoging van mijn "overtreding" op 16 maart) - blijven ze die gewoon versturen, ook al is de boete in kwestie in behandeling bij de OvJ?
Dat wordt dan een mooie verzameling nutteloze papiertjes straks. 22 boetes x het aantal aanmaningen dat ik krijg terwijl ze in behandeling zijn x het aantal meldingen die ik krijg dat de OvJ mijn bezwaar in behandeling heeft genomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, want zoals gezegd: je moet in principe de boete sowieso betalen.
Die agent zit gewoon lekker te genieten van zijn biertje, krantje lezenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of die agent niet gewoon kan zien welke kentekens hij allemaal scant/bekeurt? 19x hetzelfde kenteken en hem valt niks op?
Haha juist... de computer leest... niet de agent.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Die agent zit gewoon lekker te genieten van zijn biertje, krantje lezen
??quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
en is meneer de agent dus zo slim geweest om precies zo achter ons te gaan staan dat hij elke keer het kenteken van onze stilstaande auto te scannen, in plaats van de auto's die er steeds langsreden.
Is dit "wraak" op ons "asociale" gedrag en omdat meneer de zure agent het niet kon hebben dat "zijn" plekje werd ingenomen door asociale buurtbewoners? Bedankt voor de administratieve rompslomp in elk geval, lul.
No shitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 05:14 schreef vergezocht het volgende:
[..]
??
Je doordramt een beetje op het einde.
Ze kunnen niet 'zomaar' het apparaat saboteren en bewerken om de gewenste resultaten te producerenDus nee.
Als ze het wel willen doen, dan vinden ze een andere manier om dat aan te pakken zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |