Ik niet want je zult zien dat er straks 19 verschillende personen dit gaan behandelen en dan kan TS alsnog lappen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Hoogheid het volgende:
Ik zou 19 kopietjes sturen met 19 keer een verzoek voor een foto en vervolgens weer 19 kopietjes maken met een reactie waarin je per geval uitlegt wat er aan de hand is en waarom de bekeuring onterecht is, en zo telkens met die 19 gevallen individueel reageren en opsturenKijken hoelang het duurt voordat het kwartje eindelijk valt
Laat ze maar lekker manuren maken daar bij het CJIB, maar ook wel voor die 6 euro waar ze andere burgers mee opzadelen
En een vermogen aan postzegels betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Hoogheid het volgende:
Ik zou 19 kopietjes sturen met 19 keer een verzoek voor een foto en vervolgens weer 19 kopietjes maken met een reactie waarin je per geval uitlegt wat er aan de hand is en waarom de bekeuring onterecht is, en zo telkens met die 19 gevallen individueel reageren en opsturenKijken hoelang het duurt voordat het kwartje eindelijk valt
Laat ze maar lekker manuren maken daar bij het CJIB, maar ook wel voor die 6 euro waar ze andere burgers mee opzadelen
Daar dacht ik METEEN aan toen ik de OP gelezen had!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef GizartFRL het volgende:
Trouwens, neem even contact op met deze man: Klikje
Baasquote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Hoogheid het volgende:
Probeer de politie niet te verslaan met zielig naaierig gedrag, zij zijn er veel beter in.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Hoogheid het volgende:
Gewoon alles achter elkaar doorfaxen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
En een vermogen aan postzegels betalen.
er waren fotos bruhquote:
Het is een antwoordnummer hoor. Maar inderdaad 19 keer is onzin, zou gewoon 1 brief sturen met overal een kopie er van bij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
En een vermogen aan postzegels betalen.
Been there done that. 20 brieven 1 adres.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Chinless het volgende:
Die postbode zal ook wel denken.... boem 19 keer de zelfde enveloppe in die bus.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef carboni het volgende:
[..]
Been there done that. 20 brieven 1 adres.
Niks is trouwens zo mooi als een stapeltje van 10 cm blauwe brieven overhandigen aan zo'n zeiker die al lult "laat die blauwe maar zitten"
Heb jij het zelf wel gelezen? Er staat vrij duidelijk dat justitie de uitspraak van de rechter negeert. Voorts is er geen enkele grond om mij van 'blaten' te betichten.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Neem anders de moeite ff het artikel zelf te lezen voordat je hier komt blaten? Tering hee...
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Jammer dat de foto's het niet meer doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |