jippie!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Update:
3,5 maand later zijn de eerste 19 boetes nietig verklaard.
[ afbeelding ]
Ik zal ze morgen wel even bellen. Heb hier echt geen zin in, ga in september sowieso 3,5 maand in het buitenland studeren. Misschien is het dan wel makkelijker om gewoon te betalen om er maar vanaf te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef tjoptjop het volgende:
Dus dat wordt een gang naar de rechter?
Daar zou het mij teveel een principekwestie voor zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen wel even bellen. Heb hier echt geen zin in, ga in september sowieso 3,5 maand in het buitenland studeren. Misschien is het dan wel makkelijker om gewoon te betalen om er maar vanaf te zijn.
Niet dooeeeeen dan geef je toe aan de bureaucratiequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen wel even bellen. Heb hier echt geen zin in, ga in september sowieso 3,5 maand in het buitenland studeren. Misschien is het dan wel makkelijker om gewoon te betalen om er maar vanaf te zijn.
Ik heb tot 29 augustus om de boete inclusief tweede verhoging te betalen. Officieel mag bezwaar aantekenen niet meer. Maar ja, ik zal ze morgen wel even bellen (meen mij te herinneren dat je sowieso alleen computers te spreken krijgt daarquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar zou het mij teveel een principekwestie voor zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |