abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95135507

Blijkbaar is de kentekenplaatlezer niet helemaal goed afgesteld :'). Hij stond dus niet achter mijn auto, zoals ik vermoedde. Ik vraag me af waarom dat ding liever de vage, bijna onleesbare kentekenplaat leest in plaats van de grote, goed leesbare.
Cool story, Hansel.
pi_95137758
Ah ik zie het al. Ze hebben de nieuwe kenteken lezer van audi geïmplenteerd.
pi_95155487
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]

Blijkbaar is de kentekenplaatlezer niet helemaal goed afgesteld :'). Hij stond dus niet achter mijn auto, zoals ik vermoedde. Ik vraag me af waarom dat ding liever de vage, bijna onleesbare kentekenplaat leest in plaats van de grote, goed leesbare.
CJIB kennende bekeuren ze gewoon beide voertuigen :'). Ze moeten wat aangezien Jan-Kees het geld met kruiwagens tegelijk naar Zuid-Europa brengt :')
Get it and Bet it
pi_95155539
quote:
[ afbeelding ]

Ik zie boven een 8 en onder een 4 :?
pi_95155543
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-

In ieder geval wel een kneus, die agent.
pi_95156579
quote:
Op donderdag 7 april 2011 08:14 schreef kort het volgende:

[..]

Ik zie boven een 8 en onder een 4 :?
Dus dan klopt het niet toch? Daar gaat dit hele topic over, die apparatuur vergroot het verkeerde kenteken uit.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 7 april 2011 @ 09:25:08 #107
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95156823
Haha wat briljant _O-
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 7 april 2011 @ 10:14:46 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95158194
quote:
Dat is gewoon computersoftware en die software scant een plaatje en pakt gewoon het eerste kenteken dat 'ie tegenkomt. Het is gewoon enorm dom van die agent dat 'ie zo gaan staan is, ik geloof ook niet dat 'ie dat gedaan heeft om jou te pesten want hij heeft zichzelf er waarschijnlijk meer mee dan jou.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95158281
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is gewoon computersoftware en die software scant een plaatje en pakt gewoon het eerste kenteken dat 'ie tegenkomt. Het is gewoon enorm dom van die agent dat 'ie zo gaan staan is, ik geloof ook niet dat 'ie dat gedaan heeft om jou te pesten want hij heeft zichzelf er waarschijnlijk meer mee dan jou.
Kutontwerp dan, hij zou niet moeten scannen als er meer dan 1 plaat zichtbaar is.
Leker verhaal, word ik ingehaald door iemand, krijg ik de boete omdat daar een flitser stond.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_95158401
Omg, dit moet ik volgens, wat een faalactie van de politie weer :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 7 april 2011 @ 10:23:59 #111
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_95158468
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Kutontwerp dan, hij zou niet moeten scannen als er meer dan 1 plaat zichtbaar is.
Leker verhaal, word ik ingehaald door iemand, krijg ik de boete omdat daar een flitser stond.
Dit heeft míj ooit een mega-boete bespaard. Ik haalde op de motor een auto in (laten we zeggen dat ik wat harder reed dan ter plaatse toegestaan is) en werd geflitst exáct op het moment dat ik precíes naast de auto reed. Protest ingediend op basis van onduidelijkheid wie er geflitst was, boete vernietigd.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_95158572
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar deze situatie komt toch in principe heel vaak voor? Als je op een drukke weg flitst is de kans groot dat er meerdere leesbare kentekenplaten zullen zijn.

Al helemaal als je op een weg met aan beide kanten geparkeerde auto's gaat staan :').
Cool story, Hansel.
  donderdag 7 april 2011 @ 10:28:48 #113
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95158632
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Vandaardat ik vermoed dat ze als ze van achter flitsen de meest linker plaat als voorkeur hebben ofzo :)

Maar dat er uberhaupt 19 bekeuringen van allemaal dezelfde dag binnen komen en niemand op 't idee is gekomen dat dat wel eens een klein onderzoekje waard zou zijn bewijst wel dat het systeem gewoon slecht in elkaar zit.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95158656
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vandaardat ik vermoed dat ze als ze van achter flitsen de meest linker plaat als voorkeur hebben ofzo :)

Maar dat er uberhaupt 19 bekeuringen van allemaal dezelfde dag binnen komen en niemand op 't idee is gekomen dat dat wel eens een klein onderzoekje waard zou zijn bewijst wel dat het systeem gewoon slecht in elkaar zit.
Waar betaal je die administratiekosten nou eigenlijk voor als alles toch volledig geautomatiseerd is? Maar ach, we wisten al waar die kosten eigenlijk voor dienen.
Cool story, Hansel.
  Redactie Frontpage donderdag 7 april 2011 @ 10:30:58 #115
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_95158701
Elke rechter zal deze boetes vernietigen TS, aangezien het bewijs overweldigend is... Wel succes met het terugkrijgen van de administratiekosten...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 7 april 2011 @ 10:32:14 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95158748
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef JeMoeder het volgende:
Elke rechter zal deze boetes vernietigen TS, aangezien het bewijs overweldigend is... Wel succes met het terugkrijgen van de administratiekosten...
Op welke grond kunnen er administratiekosten worden opgelegd wanneer de beschikking vernietigd is? :?
  Redactie Frontpage donderdag 7 april 2011 @ 10:37:12 #117
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_95158933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op welke grond kunnen er administratiekosten worden opgelegd wanneer de beschikking vernietigd is? :?
Administratiekosten moet je volgens mij gewoon betalen... ook als de fout bij CJIB ligt..
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 7 april 2011 @ 10:38:57 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95158991
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef JeMoeder het volgende:
Administratiekosten moet je volgens mij gewoon betalen... ook als de fout bij CJIB ligt..
Tuurlijk joh. Ze maken een fout, en dan hoef je die boete niet te betalen maar wel ff 19*6 = 114E. Denk na gast.
  donderdag 7 april 2011 @ 10:42:42 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95159105
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef JeMoeder het volgende:

Uit het besluit administratieve handhaving blijkt dat de administratiekosten samen met de sanctie in rekening worden gebracht. Hieruit zou ik opmaken dat wanneer er geen sanctie is, er dus ook geen administratiekosten in rekening kunnen worden gebracht.

Verder geldt dat het 1 beschikking is waarin de sanctie en de administratiekosten worden opgelegd. Aangezien bij vernietiging de gehele beschikking wordt vernietigd, wordt dus ook de beslissing om administratiekosten in rekening te brengen vernietigd.
pi_95159296
Hier moet ik gepost hebben :D

Sterkte TS :*
There are only 151 Pokémon.
pi_95159389
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Uit het besluit administratieve handhaving blijkt dat de administratiekosten samen met de sanctie in rekening worden gebracht. Hieruit zou ik opmaken dat wanneer er geen sanctie is, er dus ook geen administratiekosten in rekening kunnen worden gebracht.

Verder geldt dat het 1 beschikking is waarin de sanctie en de administratiekosten worden opgelegd. Aangezien bij vernietiging de gehele beschikking wordt vernietigd, wordt dus ook de beslissing om administratiekosten in rekening te brengen vernietigd.
Het zou ook wel wat zijn als die administratiekosten altijd zouden moeten worden betaald. Gewoon élke voorbijganger flitsen, ongeacht of de boete wel geldig is of niet en zo dagelijks toch even een paar miljoen aan "administratiekosten" innen.
Cool story, Hansel.
pi_95160998
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het zou ook wel wat zijn als die administratiekosten altijd zouden moeten worden betaald. Gewoon élke voorbijganger flitsen, ongeacht of de boete wel geldig is of niet en zo dagelijks toch even een paar miljoen aan "administratiekosten" innen.
Zou het je nog verbazen in Nederland? :P
  Redactie Frontpage donderdag 7 april 2011 @ 11:42:05 #123
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_95161130
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:51 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik dacht echt dat het zo was, maar het zal dus wel niet zo zijn....
Maar TS, heb je een rechtsbijstandsverzekering? Dan hoef je zelf niet alle dingen te regelen, gewoon dossier insturen en het wordt voor je geregeld.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_95161524
wow :D

Hopelijk krijgt die agent goed op zijn flikker en jij een schadevergoeding :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_95161602
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik dacht echt dat het zo was, maar het zal dus wel niet zo zijn....
Maar TS, heb je een rechtsbijstandsverzekering? Dan hoef je zelf niet alle dingen te regelen, gewoon dossier insturen en het wordt voor je geregeld.
Het zou natuurlijk raar zijn dat je door een fout van CJIB 114 euro moet betalen.. Zij maken de fout, dus draaien zij voor de kosten op.. Anders gaan ze zoals wikkwakka2 zegt iedereen flitsen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')