Naar aanleiding van Alex zijn post.quote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar Zwickau natuurlijk! Net als dat ik ooit met een Skoda naar Mlada Boleslav ben gereden, en ik met mijn Lada naar Togliatti wil... Een auto hoort zo nu en dan haar geboortegrond weer te zien!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben ook met mijn moeders Outlander langs Nedcar gereden.
Het ding is er wel gemaakt dus ontopicquote:
Huh, MAN wordt in München geproduceerd en motoren in Nürnberg en cabines in Augsburg toch?quote:
Ga eens kijken op de Linke-Hofman-Nogwat-Straße.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Huh, MAN wordt in München geproduceerd en motoren in Nürnberg en cabines in Augsburg toch?
Busch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ga eens kijken op de Linke-Hofman-Nogwat-Straße.
Busfabriek vind ik op google.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ga eens kijken op de Linke-Hofman-Nogwat-Straße.
MAN heeft er een gloednieuwe fabriek staan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Busch.
LHB in Salzgitter bouwt treinen, is nu van Alstom.
De Telegraaf jaagt kennelijk iedereen angst aan met die flauwekul over stralingsbesmetting...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie mezelf niet naar japan kachelen, als ik eerlijk ben.
Genk toch? Niet zo ver wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef Iuc het volgende:
Waar werd de 95er mondeo eigenlijk gebouwd?
Misschien dat ik daar nog wel eens naartoe rijd
Gent in Belgiëquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef Iuc het volgende:
Waar werd de 95er mondeo eigenlijk gebouwd?
Misschien dat ik daar nog wel eens naartoe rijd
Mooi ritje van een kwartiertje of 3quote:
KKKKKquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Iuc het volgende:
[..]
Mooi ritje van een kwartiertje of 3
Ja. Wat is t nou? Hent of Henk?
http://lyt.sr/d1seaquote:
Dat heb ik ook nog wel eens gedaan... met de Volvo naar Uddevalla. Maar dat was dan gewoon de huurvolvo... Mooie omgeving daar trouwens!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:42 schreef JJH het volgende:
Ik ben afgelopen zomer met de 940 in Zweden geweest. Niet in Uddevalle, maar wel relatief in de buurt.
Ik ook niet. Maar ik zou wel dolgraag een keer naar die Mazdafabrieken in Hiroshima gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zie mezelf niet naar japan kachelen, als ik eerlijk ben.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zou ook wel terugwillen, maar ik denk dat mijn Japanner dan lichtgevend teruggevlogen komt.
Eeeh, het gaat over auto's helder lichtquote:Op woensdag 6 april 2011 08:32 schreef alexmeijer het volgende:
niet in nederland geboren zijnde fokkers
wist ik ook welquote:Op woensdag 6 april 2011 08:32 schreef DS4 het volgende:
Zoiets had je uit je hoofd mogen weten... Hiroshima en Nagasaki.
Dit is een (slechte) grap, toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zit nu de wiki van Hiroshima door te lezen, en het blijkt dat japan genuked is door atoombommen... waaronder in Hiroshima...![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op wikipedia
Was tijdens de tweede wereldoorlog btw
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:32 schreef DS4 het volgende:
Zoiets had je uit je hoofd mogen weten... Hiroshima en Nagasaki.
Dudequote:Op woensdag 6 april 2011 08:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zou wel dolgraag een keer naar die Mazdafabrieken in Hiroshima gaan
Hmm, ik weet niet waar mijn Fiat Punto uit 97 is gemaakt. Ik geloof in Polen... Maar daar wil ik niet eens naar toe
edit: italië dus
DAF, naar de fabriek (op het terrein uiteraard) en het museum natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Naar aanleiding van Alex zijn post.
Met je S-klasse naar Sindelfingen, met je Porsche naar Stuttgart?
Wie is er wel eens ooit terug naar de fabriek van zijn/haar auto geweest?
TS begint: Ik heb mijn Jeep Wrangler door Toledo, Ohio (assembly) en Auburn Hills, Michigan (hoofdkantoor) gereden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op wikipedia
Was tijdens de tweede wereldoorlog btw
Born is ook weer niet zo ver weg. Rijd er een keer langs en update het topicquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
DAF, naar de fabriek (op het terrein uiteraard) en het museum natuurlijk
Oja, hij is eigenlijk gemaakt in Born maar daar ben ik nog niet geweestVind de tekentafel in Eindhoven toch beter
Naar de testbaan helaas met de 33 van pa
Fiat heeft ook een fabriek in Polen wijsneusquote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
DudeDat soort dingen zijn toch wel het minimale wat je moet weten.
En je hebt wat voor n auto?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil nog steeds een keer met mijn auto naar de fabriek in Duitsland, na meer dan dertig jaar terug naar zijn geboortegrond. Dit jaar wil ik ook langs de dealer waar 'ie vandaan komt en contact opnemen met de eerste eigenaar voor een bezoekje.
Gewoon op Wikipedia:quote:Op woensdag 6 april 2011 17:03 schreef Gokhan03 het volgende:
Leuk idee ditIk wil het ook wel een keer doen. Hoe weet ik in welk fabriek mijn auto is gemaakt?
Ik heb een BMW E36 323TI uit 99
"langs" ben ik wel geweest (A2quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]![]()
[..]
Born is ook weer niet zo ver weg. Rijd er een keer langs en update het topic
Valt aldaar toch wel mee (alles is relatief natuurlijk)?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef D. het volgende:
Ik heb het serieus ooit overwogen, maar met die benzineprijzen....
ik moet eerst naar daar hequote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Valt aldaar toch wel mee (alles is relatief natuurlijk)?
Ik weet niet precies waar 't ding gebouwd is, maar zijn broertje(180sx)is in.. jawel.. Fukushima gebouwtquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
De Telegraaf jaagt kennelijk iedereen angst aan met die flauwekul over stralingsbesmetting...
Is maar 675km rijden.quote:Assembly Ingolstadt, Germany;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |